Gå til innhold

Pure Luxe (www.pureluxecosmetics.com)

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat
Jeg har også fått en del prøver på øyenskygger, og syns de sitter fint! Jeg bruker litt pudder under, og på meg sitter de bra hele dagen og kvelden uten å stripe seg.

samme her! jeg bruker ikke pudder under da, men.

synes også de i bruntoner var litt for lyse, men de i grønt var veldig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt fra PL jeg også, men har ikke fått testet så mye enda!

Tenkte bare jeg skulle komme med et tips til de som lurer på om fargene kan gjøres sterkere!! Vet ikke om det funker, men har lest et sted at man kan ha litt fuktighet på kosten før man tar på øyenskyggen! Da skal fargen bli dypere...

Tja... kanskje jeg får prøve det!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeskygge-prøvene, kommer de i små beholdere?

Ja, det gjør det, små, gjennomsiktige bokser med skrulokk. Og klistrelapp med innholdet på undersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Thalassa

nå har jeg fått pakken min, og er veldig fornøyd med tingene.. :)

Men .. huden ser skikkelig fæl ut når jeg tar på foundationen.. gjør jeg noe feil eller er dette produktet rett og slett ikke for meg? Har bare brukt flytende foundation før og det blir ikke sånn!

Må si øyenskyggene og color correctorene var veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått pakken min, og er veldig fornøyd med tingene.. :)

Men .. huden ser skikkelig fæl ut når jeg tar på foundationen.. gjør jeg noe feil eller er dette produktet rett og slett ikke for meg? Har bare brukt flytende foundation før og det blir ikke sånn! 

Må si øyenskyggene og color correctorene var veldig bra.

Du tar nok på for mye på kosten. Denne foundation er veldig pigmentert og du skal bare bruke pittelitt om gangen. Legg litt av foundationen i en liten skål (lokket på prøvene er for lite) og bruk en stor "fluffy" kost som du dytter rundt i skålen til alt er absorbert av kosten. Dunk av det overflødige, og før kosten i lette sirkelbevegelser over ansiktet. Gjenta hvis du ønsker mer dekkende resultat. Det krever litt øvelse, men blir veldig bra når du får det til. Det er også viktig at huden er godt fuktet før du begynner. Legg på en god fuktighetskrem og la den trekke inn noen minutter før du begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thalassa
Du tar nok på for mye på kosten. Denne foundation er veldig pigmentert og du skal bare bruke pittelitt om gangen. Legg litt av foundationen i en liten skål (lokket på prøvene er for lite) og bruk en stor "fluffy" kost som du dytter rundt i skålen til alt er absorbert av kosten. Dunk av det overflødige, og før kosten i lette sirkelbevegelser over ansiktet. Gjenta hvis du ønsker mer dekkende resultat. Det krever litt øvelse, men blir veldig bra når du får det til. Det er også viktig at huden er godt fuktet før du begynner. Legg på en god fuktighetskrem og la den trekke inn noen minutter før du begynner.

Ja det kan godt hende jeg har tatt for mye på kosten ja.. Takk, da skal jeg prøve ut tipsene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også bestilt min første pakke fra Pure Luxe! :hoppe: Bestilte 25 forskjellige prøver til den deilige sum av 215,- norske kroner inkl. frakt!! Er de prøvene veldig små eller? Tenker spes. på foundation og pudder og sånt..... holder det til at man får sminket hele ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvene er store nok til at du får testet ut foundationene på hele ansiktet flere ganger :)

Jeg har bestilt prøver noen ganger, nå har jeg funnet "min" foundation-farge, eller mine da, siden det er to stykker som jeg kombinerer. Jeg er kjempefornøyd!

Kommer garantert til å fortsette å bestille disse produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en i.d. foundation i forrige uke, men reagerte på den. :tristbla: Klødde i ansiktet og jeg fikk små nupper/kviser. Er det noen av dere som har reagert på PL produktene? Har noen av dere erfaring med andre mineral make-up merker? Vurderer å prøve colorflo eller go minerals. Men, det er kanskje ikke noe poeng hvis merkene bruker omtrent samme ingridienser?

Selve resultatet ble jo så fint, så jeg ønsker virkelig å finne en mineral make-up som fungerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pure lux er mattere enn id mineral sunes jeg.det er en fordel.koster jo bare 6 kr for prøvene ,og de holder en stund.jeg holder på med honey nå synes den passer meg .minner litt om id 2,3 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg kjøpte en i.d. foundation i forrige uke, men reagerte på den.  :tristbla:  Klødde i ansiktet og jeg fikk små nupper/kviser. Er det noen av dere som har reagert på PL produktene? Har noen av dere erfaring med andre mineral make-up merker? Vurderer å prøve colorflo eller go minerals. Men, det er kanskje ikke noe poeng hvis merkene bruker omtrent samme ingridienser?

Selve resultatet ble jo så fint, så jeg ønsker virkelig å finne en mineral make-up som fungerer!  :)

ID-foundationen inneholder et stoff som heter bismuth oxychlorid, som enkelte kan reagere på, med kløe, nupper og/eller kviser. Ikke alle merker bruker dette stoffet, så uten burde det i grunnen funke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ID-foundationen inneholder et stoff som heter bismuth oxychlorid, som enkelte kan reagere på, med kløe, nupper og/eller kviser. Ikke alle merker bruker dette stoffet, så uten burde det i grunnen funke bra.

Tusen takk for raskt svar! :) Du vet vel ikke tilfeldigvisforlag til merker som ikke inneholder denne ingridiensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sjekket GloMinerals, Colorflo, Jane Irdale og Youngblood og alle inneholder bismuth oxychlorid. Kunne noen av dere som har bestillt PL foundation sjekket ingridiensene i den? På siden hennes står den faktisk ikke oppført, men på den annen side, står det oppsiktsvekkende færre ingredienser der enn hos de andre produsentene, så jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen tok seg bryet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PL innholder ikke BO. Hvis man ønsker en "skinnende" effekt slik man får av eks. ID, kan man bruke PLs You Glow Girl-finishing powder. Denne inneholder heller ikke BO.

Endret for å legge til at alle ingrediensene i foundation står oppført på siden. Det er ikke slik at noe er utelatt :)

Endret av Mint
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Endret for å legge til at alle ingrediensene i foundation står oppført på siden. Det er ikke slik at noe er utelatt :)

Få ingredienser i produkter er helt klart å foretrekke, så det taler jo til fordel for PL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...