Gjest Fruktfat Skrevet 20. februar 2006 #121 Del Skrevet 20. februar 2006 jeg kjøpte blant annet cocoa (ble _lys_ rødbrun), chocolat (ganske fin, men lysere enn den ser ut i boksen), sepia (litt grønnskjær), zen (fin grå(?)grønn farge), moss (skikkelig grønn! men flott til øynene mine, fikk like grønne øyne selv ) moonglow (fiiin!) vanilla et-eller-annet (samme kommentar som moonglow) tigers eye (stod at den skulle være spesiell, vet ikke helt hva det var da...) pluss noen til som jeg ikke husker. er veldig fornøyd (spesielt) med de lyse! og blush: kjøpte coy, nymph, afterglow, knallfine alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 21. februar 2006 #122 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg fikk pakka mi idag Så utrolig mange fine farger!! Og foundationen var utrolig deilig og ha på. Kjentes ikke sminket ut i det hele tatt. Jeg bestilte mer med en gang jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 21. februar 2006 #123 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg fikk pakka mi idag Så utrolig mange fine farger!! Og foundationen var utrolig deilig og ha på. Kjentes ikke sminket ut i det hele tatt. Jeg bestilte mer med en gang jeg:D ← åååå, jeg er så spent! Når bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 21. februar 2006 #124 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg fikk pakka mi idag Så utrolig mange fine farger!! Og foundationen var utrolig deilig og ha på. Kjentes ikke sminket ut i det hele tatt. Jeg bestilte mer med en gang jeg:D ← Ja er enig i at foundationen var fin, bestilte bare prøve men tror jeg må ha meg en større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #125 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg og vil ha råd til å bestille! Hvorfor måtte regninga fra skolen komme akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 21. februar 2006 #126 Del Skrevet 21. februar 2006 åååå, jeg er så spent! Når bestilte du? ← For nesten 2 uker siden. Det ble sendt forrige mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 21. februar 2006 #127 Del Skrevet 21. februar 2006 Ååå gleder meg til pakka mi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 22. februar 2006 #128 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Noen som har prøvd "you glow girl" og "radiance"? Så jeg hadde bestilt det også. Å som jeg gleder meg til å få pakken, men har enda ikke fått mail om at pakken er sendt Tar det lang tid å få pakken fra den er sendt? Endret 22. februar 2006 av Hege_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 22. februar 2006 #129 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som har prøvd "you glow girl" og "radiance"? Så jeg hadde bestilt det også. Å som jeg gleder meg til å få pakken, men har enda ikke fått mail om at pakken er sendt Tar det lang tid å få pakken fra den er sendt? ← Har "you glow girl", men synes ikke den gjorde så voldsomt mye - men for å være rettferdig så KAN det være lyset på badet som gjør det :/. Har bestilt radiance, er litt spent på den. Tror det tok ca 1 uke fra pakken ble sendt til jeg fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #130 Del Skrevet 22. februar 2006 min pakke ble sendt på torsdag forrige uke. regner med at jeg får den i morgen (torsdag) da siden det tok nøyaktige en uke sist gang også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 22. februar 2006 #131 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Da har jeg fått mail om at pakken min ble sendt i går.Da er det bare å vente en uke til den kommer Endret 22. februar 2006 av nat26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 1. mars 2006 #132 Del Skrevet 1. mars 2006 Juhu Jeg har fått pakken min og er kjempefornøyd!!!! Lurer bare på hvilke koster dere bruker. Hva er billig og bra? har ikke økonomi til noe eksklusivt Bestilte bare prøver, men må nok bestille større ting ja. Litt usikker på om jeg burde ha foundation i et hakk mørkere... Buff ble litt for lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. mars 2006 #133 Del Skrevet 1. mars 2006 Nå bør pakka mi være rundt hjørne vel Er 8 dager siden den ble sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #134 Del Skrevet 1. mars 2006 jeg bruker vanlige billigkoster! ble buff for lys for deg? heh... buff var for mørk for meg... babyface var et hakk lysere men jeg må ha creme natural (prøvde ivory også, den er for gothere....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 1. mars 2006 #135 Del Skrevet 1. mars 2006 Pokker ta dere!! Nå har jeg bestilt og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. mars 2006 #136 Del Skrevet 1. mars 2006 Pokker ta dere!! Nå har jeg bestilt og.... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 2. mars 2006 #137 Del Skrevet 2. mars 2006 jeg har koster fra HM, lenge siden jeg kjøpte dem, de er med treskaft. de de har nå i sort plast er ikke gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2006 #138 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har hørt at de på body shop er ganske gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 2. mars 2006 #139 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg kjøpte en kost på H&M; det gjør jeg IKKE igjen. Den begynte å slippe hår omtrent før jeg hadde hatt øyeskygge på. Jeg kjøpte en rougebørste på Bodyshop, den er jeg derimot veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 2. mars 2006 #140 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har kjøpt den ansiktssåpen, m leire, kjempegod!!! Rensekremen har blitt flyttet langt bak i skapet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå