Gå til innhold

Pure Luxe (www.pureluxecosmetics.com)

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjempeflott. Da ser jeg frem til det :) Helt enig! Sminke skal se naturlig og lekkert ut. Eneste jeg må gjøre nå er å bestille meg noen gode make-up koster. Har du tips? Er svært fristet av ID sine, men de er så tungvinte å få tak i. Siden jeg må bestille fra nett osv, toll og greier. Så jeg lurer på å kjøpe meg Clarins eller noe sånt. Det må jo vel være like bra?

Jeg må bare få sagt at kostene til ID er de beste jeg noen gang har prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken min i dag, fargene så kjempelekre ut , og som flere har nevnt her var prøvene større enn ventet. Gleder meg til å prøve i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ble fristet til å bestille selv, og har nettopp sendt bestilling. tror dere fawn beige er veldig lys i fargen? er spent jeg altså =) fargene var jo knallfine på bildet! berre lækkert ! ;D hæhæ

hilsen betty

http://home.no/betty2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet meg igjenom foundation, blush, bronzer og en haug med øyeskygger. Jeg vet enda ikke noe om hvor lenge skyggene sitter, men skal sitte med de jeg har på til jeg legger meg, så får vi se :D

Foundation: jeg har aldri brukt "pudder"foundation før, og det var uvant i starten - jeg må nok også kjøpe en mindre kost. Men da jeg fikk dreisen på ble jeg godt fornøyd med resultatet, og tror til og med jeg foretrakk pudderversjonen foran den creamy one (som jeg også prøvde).

Blush: VELDIG fornøyd med denne her, så den kommer jeg i allfall til å bestille mere av.

Bronzer: litt voldsom i fargen (beach babe) men det tror jeg var min egen feil som fikk for mye på kosten.

Øyeskyggene: Svært lette å legge, silkemyk konsistens. Mye glitter i mange av dem. Synes mange av dem ikke ble så kraftige i fargene på som de ser ut til i boksen, uten at det nødvendigvis er noe negativt. Favorittene mine er nok Shadow Asp (nydelig hverdagsøyeskygge), chocolate cherries (veldig fin sammen med Shadow Asp), Willow, Mango Tango, Poor Little Rich Girl, Shadow Crush, Buttered Rom. Det var mange andre fine også, men disse var de som så best ut på meg (jeg er forøvrig blond og har blå øyne).

Det blir absolutt flere bestillinger herfra :)

Endret av viren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk min pakke i dag og er strålende fornøyd :hoppe: Så gøy å kunne eksperimentere med øyeskygger, også så mange fine farger! Er også veldig godt fornøyd med foundationen, creamy neutral var fin til min lyse hud. Sunkissed er en fin og naturlig bronzer og nymph blusher var også perfekt. Kjøpte også color correctors: banana split, what red og perky pink. Tror aldri jeg har hatt så tilsynelatende flawless hud.

Er allerede i gang med å plukke ut prøver til ny bestilling. Må prøve powder eraser, også må jeg ha noen flere øyenskygger. Noen brunetter med lys hud og brune øyne som har funnet noen favoritter? Ellers noen produkter som jeg MÅ prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger ca 5 øyenskyggeprøver til pluss en stor krukke med foundation.. er usikker på om jeg skal ta det i 2 bestillinger eller ta sjansen på å be henne skrive ned verdien og håpe det går bra? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også bestille :)

Gleder meg til å få pakken :hoppe:

Bestilte en haug med øyenskygger, bronzer, foundation, lipgloss, blush og what red.

Takk for tips om denne siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg trenger ca 5 øyenskyggeprøver til pluss en stor krukke med foundation.. er usikker på om jeg skal ta det i 2 bestillinger eller ta sjansen på å be henne skrive ned verdien og håpe det går bra? :/

Jeg bestilte for 25$, og hun skrev ned til 12,95$ uten at jeg ba om det. Er nok ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Gjett om jeg skal bestille her! Gleder meg til å fråtse i skygger og farger! Hvordan sitter skyggene på? Striper de seg lett?

jeg synes de sitter veldig bra, striper seg ikke. bruker vanligvis dior og elisabeth arden, de striper mer.

men som sagt; de er ganske lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes de sitter veldig bra, striper seg ikke. bruker vanligvis dior og elisabeth arden, de striper mer.

men som sagt; de er ganske lyse.

Takk. Greit å vite at fargene er lyse. Jeg har øyelokk som suger til seg farge, da kan jeg bestille noen av de fargene som ser litt mørke ut også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Greit å vite at fargene er lyse. Jeg har øyelokk som suger til seg farge, da kan jeg bestille noen av de fargene som ser litt mørke ut også  :).

Øyenskyggen forsvant på litt av øyelokket etter en halv arb.dag.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...