Impala Skrevet 14. februar 2006 #81 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg fikk også min pakke i går Jeg bestilte prøver på mange øyenskygger, foundation, pudder o.l. Det var jo ganske store prøver da, så de varer nok en stund. Øyenskyggene så kjempefine ut. Prøvde på ett par av de, og det så bra ut, men vet jo ikke om det sitter like godt en hel dag da Det andre får jeg prøve sånn litt etter hvert Dette virka lovende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 14. februar 2006 #82 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg fikk min pakke i går jeg og!!! Var i ekstase, hadde bare bestilt øyenskygger da, men for noen knall fine farger:) det eneste minuset var at øyenskyggene ikke satt så bra som jeg er vant med, og at de ikke er så sterke som de jeg bruker til vanlig. Elsker sterke farger.. men skal bestille mer her i fra ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. februar 2006 #83 Del Skrevet 14. februar 2006 Men hvordan er det best å påføre pudderfoundationene? brukte børste, mens syns det ble litt unaturlig og rart.. ← For det første så skal det svært lite til. Det er bedre å gå over ansiktet to ganger enn å påføre for mye. Dunk litt foundation i lokket og snurr pudderkosten rundt i lokket til den har absorbert alt. Du skal ikke se foundationen på kosten. Dunk børsten forsiktig på lokkets kant slik at det som er av overskudd faller tilbake i lokket. Jeg synes det er best å først påføre rundt hele ytterkanten av ansiktet før jeg jobber meg innover. Børst på med sirkelbevegelser. Bruk en concealerkost til å påføre ekstra foundation på steder du trenger å dekke litt ekstra som under øynene, over røde flekker , småkviser o.l. Her trenger du ikke bruke sirkelbevegelse, men dunk av overskudd. Om du begynner med concealer først eller tar det etterpå, er i grunnen det samme. Synes du det dekker for lite, gjenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 14. februar 2006 #84 Del Skrevet 14. februar 2006 Takk for svar.... hadde nok litt mye på kosten.Ikke lett å dytte kosten i lokket på testeren.... den er ca 2cm i dia...hehe..Men fatter poenget altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. februar 2006 #85 Del Skrevet 14. februar 2006 Det tar et par forsøk før en føler en får det til riktig, men da vil du mest sannsynlig ikke gå over til en annen foudation. Jeg kommer hvertfall ikke til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 14. februar 2006 #86 Del Skrevet 14. februar 2006 Går det an å blande litt pudder inn i dagkremen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #87 Del Skrevet 14. februar 2006 Dere snakker om prøver. JEg finner øyenskygger til 4$. Hvordan får noen av dere 12 øyenskygger og mer til 147 kr???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #88 Del Skrevet 14. februar 2006 Prøver er det 5 gr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #89 Del Skrevet 14. februar 2006 prøver er de det står SAMPLE på. de er knapt 1 gram eller 1/8 tablespoon eller hva det nå stod... de koster 1 dollar per stk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg er så glad for at dere er fornøyde! Nå gleder jeg meg også til å prøve øyenskyggene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #91 Del Skrevet 15. februar 2006 Det virker som om det ellers har vært rask respons, så jeg er litt urolig for om det har skjedd noe siden jeg ikke har hørt noe etter jeg fikk mailen fra paypal. Jeg bestilte den 04 februar, og sendte "purring" (en liten mail med spørsmål om hvor pakken var i systemet, om den var sendt eller ikke) den 10 februar. Er det utrolig frekt av meg å sende en ny mail å høre på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #92 Del Skrevet 15. februar 2006 Er veldig fristet til å bestille herfra etter å ha leste denne tråden, men er det noen som kan forklare meg hvordan man får seg PayPal? Håper noen vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2006 #93 Del Skrevet 15. februar 2006 og fargene er ganske lyse, husk det dere som har lyst til å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #94 Del Skrevet 15. februar 2006 dama som driver purelux er jo plutselig blitt kjempepopulær i norge etter denne tråden å dømme... er ikke rart om hun blir litt stressa og vimsete med alle disse bestillingene... gi henne litt tid... for å få paypal kan du f.ex gå til paypal.com og legge inn opplysninger om navn, adresse, telefon og kortnummer. selv fikk jeg "automatisk" paypal når jeg bestilte fra purelux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #95 Del Skrevet 15. februar 2006 Øyenskyggene var fine, men holdt ikke halve dagen Har forsvunnet nå på halve øyelokket Syns pudderet var ok, men litt vanskelig å få jevnt utover, endte mer i "dynger" i ansiktet... så ikke helt fornøyd. og veldig lite pudder i boksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #96 Del Skrevet 15. februar 2006 åååh? øyenskyggene sitter supergodt hos meg! særlig den som heter charm. den er like fin som en kremskygge med glitter men den hverken drysser eller legger seg i globallinjen. jeg er superfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dina i.i. Skrevet 16. februar 2006 #97 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Nå har jeg også fått pakken min! Gleder meg til å prøve!!!! Endret 14. mars 2006 av orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #98 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Nå har jeg også fått pakken min! Gleder meg til å prøve!!!! jeg slapp toll og tull!! ← jeg slapp også toll Endret 14. mars 2006 av orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Butterflygirl Skrevet 17. februar 2006 #99 Del Skrevet 17. februar 2006 Etter å ha skumlest første side på denne tråden så har jeg også bestilt. Bestilte masse prøver, siden jeg ikke vet hva mineral make up er. Noen som kan fortelle meg litt om det? Hvor store er prøvene? 1/4 av tablespoon er ikke så veldig mye da. Men kan ikke forlange mer til den prisen. Dere som har bestilt blush og lipgloss, hva synes dere? Har selv bestilt øyeskygge, lipgloss og blush. Og den eraser. Venter spent på pakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #100 Del Skrevet 17. februar 2006 bestilte min ladning #2 av prøver på tirsdag. fikk epost igår om at tinga var blitt sendt! så jeg får dem vel torsdag neste uke da.... og når jeg har fått dem skal jeg bestille 5 øyenskyggeprøver til!!! og en foundation når jeg har funnet ut hvilken farge og hvilke type (krem eller pudder) jeg liker best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå