Gå til innhold

Pure Luxe (www.pureluxecosmetics.com)

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Det som er så fint med mineralsminke er at det er naturlige proukter, de tetter ikke igjen porene og lager kviser, en føler seg ikke sminka, men ser bra ut, og produktene holder lenge. :)

har hørt sminken har lang holdbarhet.

Men holder den lenge på huden? :)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har kjempemasse å dekke, så holder det plenty. Selv har jeg ei kvise eller to i blant, noen røde flekker etter skorper jeg bare MÅTTE plukke på :rodme: og litt mørke ringer. Mineralene holder godt nok for meg hvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isabellas

Nå har jeg også gjort det! For noen lekre farver! :hoppe:

12 prøver på øyeskygger og en foundation

og en flash cube i "glow away" inkludert frakt og alt, ble det bare 147 kr! Jippii! :hoppe:

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er med dyreforsøk og animalske ingredienser i dette selskapet? Det er fristende å shoppe litt der, men jeg skal vite etikken bak først ;) (l’oreal, max faktor osv er jo direkte håpløse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabellas

Dette er jo ren mineralmakeup, mineraler fra naturen - så det er helt rent! :) Det står om ingrediensene på websiten deres. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ren mineralmakeup, mineraler fra naturen - så det er helt rent! :) Det står om ingrediensene på websiten deres. :rosasmil:

Ser lovende ut dette ja! (eller kanskje ikke for VISA kortet :ler: )

Eneste er at det er visstnok bivoks i leppestiftene, og noen ingredienser i de mer kremaktige produktene jeg må lese litt mer om før jeg eventuelt går helt amok ;)

Kan de røde fargene brukes som leppestift tro? Bruker yaho leppebalsam, så kanskje jeg kan blande i litt rødt i de?

Uansett, jeg har lagt oppi det jeg vil ha (kun prøver), og er ikke oppi mer enn 15 dollar (ennå), så katastrofalt er det jo ikke om jeg tabber meg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dere ordrebekreftelse, eller beskjed om når pakken ble sendt? Jeg fikk paypal mail, men har ikke fått noen melding om at pakken er sendt, har de ikke rutiner på dette? (bare lurer på om jeg skal sende en mail for å spørre om når den ble postet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg fikk beskjed om at pakken var sendt, men hun som driver firmaet hadde vårt syk så hun var litt bakpå med ekspedering av pakkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktfat
Jeg fikk beskjed om at pakken var sendt, men hun som driver firmaet hadde vårt syk så hun var litt bakpå med ekspedering av pakkene

samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest over

Da ser jeg det an litt, ingen vits i å mase når det eneste som er galt er at hun er småsyk, har det ikke SÅ travelt (selv om jeg er nyskjerrig som en unge på dette :sjenert: )

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...