Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #41 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Det som er så fint med mineralsminke er at det er naturlige proukter, de tetter ikke igjen porene og lager kviser, en føler seg ikke sminka, men ser bra ut, og produktene holder lenge. ← har hørt sminken har lang holdbarhet. Men holder den lenge på huden? Endret 3. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #42 Del Skrevet 3. februar 2006 har hørt sminken har lang holdbarhet. Men holder den lenge på huden? ← Det gjør de absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #43 Del Skrevet 3. februar 2006 Det gjør de absolutt. ← Gleder meg å prøve de! Så bilder på nettet, sminken så superbra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. februar 2006 #44 Del Skrevet 3. februar 2006 Den holder hvertfall hele dagen på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #45 Del Skrevet 3. februar 2006 Gleder meg å prøve!! Og pudderet, er det dekkende nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. februar 2006 #46 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvis du ikke har kjempemasse å dekke, så holder det plenty. Selv har jeg ei kvise eller to i blant, noen røde flekker etter skorper jeg bare MÅTTE plukke på og litt mørke ringer. Mineralene holder godt nok for meg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 4. februar 2006 #47 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå har jeg også gjort det! For noen lekre farver! 12 prøver på øyeskygger og en foundation og en flash cube i "glow away" inkludert frakt og alt, ble det bare 147 kr! Jippii! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2006 #48 Del Skrevet 4. februar 2006 *sikle* Jeg må få lønn veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 4. februar 2006 #49 Del Skrevet 4. februar 2006 er dette naturlig sminke, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #50 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som vet hvordan det er med dyreforsøk og animalske ingredienser i dette selskapet? Det er fristende å shoppe litt der, men jeg skal vite etikken bak først (l’oreal, max faktor osv er jo direkte håpløse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 4. februar 2006 #51 Del Skrevet 4. februar 2006 Dette er jo ren mineralmakeup, mineraler fra naturen - så det er helt rent! Det står om ingrediensene på websiten deres. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #52 Del Skrevet 4. februar 2006 Dette er jo ren mineralmakeup, mineraler fra naturen - så det er helt rent! Det står om ingrediensene på websiten deres. :rosasmil: ← Ser lovende ut dette ja! (eller kanskje ikke for VISA kortet ) Eneste er at det er visstnok bivoks i leppestiftene, og noen ingredienser i de mer kremaktige produktene jeg må lese litt mer om før jeg eventuelt går helt amok Kan de røde fargene brukes som leppestift tro? Bruker yaho leppebalsam, så kanskje jeg kan blande i litt rødt i de? Uansett, jeg har lagt oppi det jeg vil ha (kun prøver), og er ikke oppi mer enn 15 dollar (ennå), så katastrofalt er det jo ikke om jeg tabber meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. februar 2006 #53 Del Skrevet 4. februar 2006 Ok, nå har jeg også bestilt, på min kjæres regning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #54 Del Skrevet 7. februar 2006 hmmm.. jammen lett å bli revet med her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #55 Del Skrevet 8. februar 2006 Fikk dere ordrebekreftelse, eller beskjed om når pakken ble sendt? Jeg fikk paypal mail, men har ikke fått noen melding om at pakken er sendt, har de ikke rutiner på dette? (bare lurer på om jeg skal sende en mail for å spørre om når den ble postet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 8. februar 2006 #56 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg fikk beskjed om at pakken var sendt, men hun som driver firmaet hadde vårt syk så hun var litt bakpå med ekspedering av pakkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 8. februar 2006 #57 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg fikk beskjed om at pakken var sendt, men hun som driver firmaet hadde vårt syk så hun var litt bakpå med ekspedering av pakkene ← samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest over Skrevet 8. februar 2006 #58 Del Skrevet 8. februar 2006 Da ser jeg det an litt, ingen vits i å mase når det eneste som er galt er at hun er småsyk, har det ikke SÅ travelt (selv om jeg er nyskjerrig som en unge på dette ) Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 8. februar 2006 #59 Del Skrevet 8. februar 2006 samme her. ← samme her, og pakken ble sendt på mandag sto det, så håper jeg får den før helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #60 Del Skrevet 8. februar 2006 Ingen andre her som har bestilt på lørdag? *nysgjerrig på når jeg kan begynne å håpe på å få pakken i posten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå