Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Er det noen som har noen tips om nettbutikker eller butikker i oslo som har fine kjoler som kan brukes i bryllup (som gjest?)
Gjest Virvel Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 På samme spørsmål fikk jeg tips om denne. (Har selv raidet butikkene i Oslo etter kjole den siste måneden, men det er jo nesten bare rester etter julebordsesongen igjen. Mye rart. )
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Jeg likte Jordan-kjolene de hadde her, er det noen som vet om andre butikker man kan få tak i Jordan-kjoler?
Marililja Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 På brudeshop.com har de selskapskjoler i alle farger og varianter. Kjenner ei som har bestilt derfra, og hun var veldig fornøyd både med kjole og service.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 På brudeshop.com har de selskapskjoler i alle farger og varianter. Kjenner ei som har bestilt derfra, og hun var veldig fornøyd både med kjole og service. ← Vet du ca hva hun betalte for kjolen sin, ser ingen prisinfo på siden..
zala Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Da jeg var forlover for to år siden, så kjöpte jeg min kjole her: http://www.drahoshcreations.com/bridesmaid...id_dresses.html Kjolen min passet perfekt og alt gikk som det skulle med handelen. Ikke noe tull.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #7 Skrevet 23. januar 2006 Har noen erfaring med en kjolebutikk som ligger på majorstua i kirkeveien?
Marililja Skrevet 23. januar 2006 #8 Skrevet 23. januar 2006 Vet du ca hva hun betalte for kjolen sin, ser ingen prisinfo på siden.. ← Nei, desverre så vet jeg ikke prisen. Det går jo an å sende mail til butikken å høre om pris, dersom du ser noen du liker. Det er priser på noen av kjolene under "flere selskapskjoler". (trykk først på nye selskapskjoler, og så videre inn på flere selskapskjoler.) Ser at de ligger på mellom 1400-3000 ca.
Gjest Fruktfat Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 På brudeshop.com har de selskapskjoler i alle farger og varianter. Kjenner ei som har bestilt derfra, og hun var veldig fornøyd både med kjole og service. ← oj, der var det mange flotte kjoler!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 hvorfor ikke prøve divax.no den ligger på Jessheim men det går an å bestille pr mail også..
Gjest Gjest_Snøfnugg_* Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Jeg kjøpte en kjempefin selskapskjole på Eden Brud som ligger på Grünerløkka. Når jeg var innom hadde de salg der, så jeg fikk den til en hyggelig pris, men prisene var ikke så avskrekkende til fullpris heller. Og bonusen er at du kan bestille en kjolemodell i mange forskjellige farger. De har også en del sjal og tilbehør som er flott til i den fargen kjolen din er. Lykke til med letinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå