Gå til innhold

Vegetariske filetbiter fra helsans køk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de bare stekes og spises som de er, eller bør de tilsettes noe krydder eller marinade? Skal brukes i salat. 

Anonymkode: 852e5...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal de bare stekes og spises som de er, eller bør de tilsettes noe krydder eller marinade? Skal brukes i salat. 

De kan stekes som de er,men de kan også marineres :) 

Anonymkode: acb3a...e90

Skrevet

De er veldig gode som de er, men de kan som nevnt over smaksettes. Jeg bruker dem mye i salat selv, og jeg smaksetter normalt ikke da. 

Skrevet

Åh, jeg elsker disse! Stek dem i godt med vegansk smør eller olje, og krydre slik du ville krydret helt vanlig kylling. Vi spiser disse hver helg, og min kjøttspisende mann foretrekker alltid disse over kyllingfilet. 

Anonymkode: da3ef...a85

Skrevet

Jeg ville stekt 2 biter og smakt på de, så er det lettere vurdere om du vil krydre de

Anonymkode: dce1f...31b

Skrevet

Takk for svar! Steker dere fra frossen eller tint tilstand?

Skrevet

Når jeg lager vegetarmat så steker jeg ofte noen østerssopp med det krydderet som passer til maten jeg lager. Jeg syns den gir en litt kjøttaktig følelse, men den kan jo ikke sammenlignes med kylling.

Hva med å bytte fetaosten ut med stekt halloumi? Jeg syns den har litt mer "tygg" i seg enn fetaosten har, hvis det er det du er ute etter, da.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til slettede innlegg. Til den elle de som ønsker å diskutere fordelene og ulempene ved et gitt kosthold, lenker jeg til underforumet Kosthold og livsstil.

Rhodiola, adm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...