AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Skal de bare stekes og spises som de er, eller bør de tilsettes noe krydder eller marinade? Skal brukes i salat. Anonymkode: 852e5...4a9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal de bare stekes og spises som de er, eller bør de tilsettes noe krydder eller marinade? Skal brukes i salat. Anonymkode: 852e5...4a9 De kan stekes som de er,men de kan også marineres Anonymkode: acb3a...e90
Daisy-love Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 De er veldig gode som de er, men de kan som nevnt over smaksettes. Jeg bruker dem mye i salat selv, og jeg smaksetter normalt ikke da.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Åh, jeg elsker disse! Stek dem i godt med vegansk smør eller olje, og krydre slik du ville krydret helt vanlig kylling. Vi spiser disse hver helg, og min kjøttspisende mann foretrekker alltid disse over kyllingfilet. Anonymkode: da3ef...a85
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Jeg ville stekt 2 biter og smakt på de, så er det lettere vurdere om du vil krydre de Anonymkode: dce1f...31b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 Takk for svar! Steker dere fra frossen eller tint tilstand? Anonymkode: 852e5...4a9
Brunhilde Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Når jeg lager vegetarmat så steker jeg ofte noen østerssopp med det krydderet som passer til maten jeg lager. Jeg syns den gir en litt kjøttaktig følelse, men den kan jo ikke sammenlignes med kylling. Hva med å bytte fetaosten ut med stekt halloumi? Jeg syns den har litt mer "tygg" i seg enn fetaosten har, hvis det er det du er ute etter, da.
Rhodiola Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 Tråden er ryddet for avsporing og svar til slettede innlegg. Til den elle de som ønsker å diskutere fordelene og ulempene ved et gitt kosthold, lenker jeg til underforumet Kosthold og livsstil. Rhodiola, adm. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå