Gå til innhold

Forsinket mensen, gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Forsøker å bli gravid, er 26år. Har alltid hatt regelmessig syklus, der mensen har kommet på dagen den skal. Har som regel hatt litt «murringer» dagen før mensen.

Mensen skulle kommet i går, men er ingen tegn til at den kommer. Hadde eggløsning ca 2-3 sept, og samleie 2.sept. Tok en graviditetstest i sted, men var negativ. Var ikke morgenurin, og hadde ikke gått mer en 1 time mellom jeg var på toalett, så er ikke sikkert det var nok hcg i urinen om det skulle vert graviditet.

Jeg hadde SA i sommer og har hatt en menstruasjon siden det. Skal ta ny test i morgen tidlig med morgenurin, og er veldig spent🥺

Hva er deres erfaringer med graviditet og menstruasjonssyklus etter en SA? Er redd det kan vere SA som gjør at syklusen min er helt ute av kjøre… 

Anonymkode: c7b7d...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den skulle vært positiv nå dersom du faktisk hadde EL 2-3 sept. Hvis du hadde positiv EL-test i det tidsrommet, betyr det likevel ikke at du faktisk fikk EL den gangen. Kroppen kan ha prøvd å få EL på et senere tidspunkt eller at du ikke har hatt EL denne syklusen i det hele tatt. 

Anonymkode: ad73b...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...