Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg og mannen har fire mislykkede ivf forsøk bak oss og det begynner å tære også på forholdet vårt. Jeg lurer på hvilke erfaringer andre har og om noen har noen gode tips. Også lurer jeg på om noen har erfaring med parterapi i prosessen og kan anbefale noen? 
På forhånd takk for svar 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale å snakke med en fertilitetscoach. Vi har ikke gjort det sammen, men jeg har gjort det alene for å sortere litt tanker. IVF har gått ut over vårt forhold også, men vi klarte å snu det og synes det er bedre nå. 

Anonymkode: 140da...085

• Hjerte 1
Skrevet

Hva føler dere tærer på forholdet? 

Anonymkode: d5cb2...5fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil anbefale å snakke med en fertilitetscoach. Vi har ikke gjort det sammen, men jeg har gjort det alene for å sortere litt tanker. IVF har gått ut over vårt forhold også, men vi klarte å snu det og synes det er bedre nå. 

Anonymkode: 140da...085

Hvem brukte du? Noen du kan anbefale?

Skrevet

Som nevnt over har vi også benyttet oss av fertilitetscoach. Vi har gjort det sammen og jeg alene. Det satt ting i lott annet perspektiv og opplevde selv å få litt andre måter å tenke på og verktøy for å takle de tunge stundene. For oss gjorde det at vi snakket mer sammen på en ny måte. Og fant en ny måte å være mer sammen om prosessen. Mannen følte seg veldig utenfor hele prosessen siden det er min kropp som går igjennom alt det fysiske. Var vanskelig for han å ta inn over seg mm.. 

Etter 4 år så har det blitt tøft etterhvert. Men vi har det mye bedre sammen i situasjonen nå. Vi har vel holdt på med coach nå i 8mnd. 

Anonymkode: de0ad...278

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Som nevnt over har vi også benyttet oss av fertilitetscoach. Vi har gjort det sammen og jeg alene. Det satt ting i lott annet perspektiv og opplevde selv å få litt andre måter å tenke på og verktøy for å takle de tunge stundene. For oss gjorde det at vi snakket mer sammen på en ny måte. Og fant en ny måte å være mer sammen om prosessen. Mannen følte seg veldig utenfor hele prosessen siden det er min kropp som går igjennom alt det fysiske. Var vanskelig for han å ta inn over seg mm.. 

Etter 4 år så har det blitt tøft etterhvert. Men vi har det mye bedre sammen i situasjonen nå. Vi har vel holdt på med coach nå i 8mnd. 

Anonymkode: de0ad...278

Er det en konkret fertilitetscoach du kan anbefale? 

Anonymkode: 9b2fc...9cf

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det en konkret fertilitetscoach du kan anbefale? 

Anonymkode: 9b2fc...9cf

Var ikke meg du spurte, men Mari på Medicus er helt fantastisk! 

Anonymkode: b1c1b...df2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...