Gå til innhold

Psykolog online, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig på jobben fordi jeg blir veldig emosjonelt berørt av saker. Både av andres konflikter og ting om jeg er innlandet i. Masse endringer og stress gjør meg veldig turbulent og det går opp og ned i humøret med store svingninger. Jeg har vært hos psykolog gjennom bedrifthelsetjenesten. Det virket godt i en periode. Det har vært sånn i alle jobbene jeg har hatt. 

Finns det noen bra online psykologer? Jeg orker ikke vente i kø. Jeg er helt kjørt etter fire uker med mye press, plutselige prosjekter og generelt kaos.

Anonymkode: ac000...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt psykolog på nett, fikk det gjennom behandlings forsikring på jobb. Fungerte veldig fint det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du slutte å lage tråder om psykologen din?! Nå er det nokk. Online psykologer vil ikke hjelpe deg mer enn andre psykologer. 

Anonymkode: 6a707...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du slutte å lage tråder om psykologen din?! Nå er det nokk. Online psykologer vil ikke hjelpe deg mer enn andre psykologer. 

Anonymkode: 6a707...e04

TS er ikke samme person som har opprettet de andre trådene om psykologen sin. 

Så før du hisser deg opp og kommenterer, bør du lese innleggene om igjen. Du finner fort ut at det ikke er samme person, hvis du klarer å skille mellom likheter og ulikheter. Slutt å angripe uskyldige mennesker. 

Og ja, jeg har fulgt med på den personen du henviser til. Hun har skrevet 2-3 innlegg, men IKKE dette.

Anonymkode: c2701...138

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes mange bra online psykologer. Veldig lurt at du finner en å gå til når du har det som du beskriver, det høres tungt ut 💛

Jeg tror det er individuelt hvilken psykolog som passer for hver enkelt. Du kan jo google online pskolog, så får du mange treff. Les litt om hva de tilbyr og hva du tror passer for deg og ta kontakt.

Selv har jeg hatt god hjelp av metakognitiv terapi, det hjelper veldig med overtenking og bekymring. Jeg har gått online til Oslo MKT, du kan lese mer om deres psykolger her: https://www.metakognitivterapi-oslo.no/psykolog

Lykke til, ta vare på deg selv 💛

Anonymkode: 3b2b6...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet online psykolog, og jeg får ikke like mye ut av det som ved fysisk oppmøte. 
Så jeg hadde heller valgt "vanlig" psykolog. 

Det er ikke noe lengre ventetid hos en vanlig psykolog som en online psykolog. Online psykologer har jo heller ikke noe avtale, så det er ikke billigere. 

Anonymkode: 8ece3...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...