Gå til innhold

til dere som har tinnitus o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan startet det hos dere? var det noe som utløste det/ symtomer i begynnelsen? 

Anonymkode: a4bf8...18e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg selv har vondt i øret med høye lyder og dottfølelse ofte.

Anonymkode: a4bf8...18e

Skrevet

Jeg har tinnitus, og tror både arv og miljø har spilt inn. Min mormor slet veldig  med tinnitus.  Jeg har itillegg i min ungdom vært på svært mange konserter og jeg har spilt trommer. Absolutt beste rådet for å leve med tinnitus er rett og slett å ikke tenke på det. F.eks så la jeg ikke merke til pipingen i ørene mine nå før jeg leste dette innlegget. Tenk på det som at du sitter i et rom med en tikkende klokke. Du kan sitte der lenge uten  legge merke til lyden, men blir du først oppmerksom på den er det vanskelig å stenge den ute igjen.

Pipingen blir verre av stress

Anonymkode: f8b32...e08

Skrevet

Det begynte da en kunde kom inn på kontoret og skrek 😏 men det var ingen andre som reagerte, så det må har vært latent?

Anonymkode: fb0d5...efc

Skrevet

Har lavfrekvent tinnitus. Trodde lenge det var lyd som kom utenfra og google desperat. Ble verre når jeg ble gravid. Har ikke blitt bedre. Lyden er litt lavere når jeg har øredotter eller holder fingrene i ørene, så mistenker fortsatt at det er en lyd utenfra som jeg oppfatter på en spesiell måte 

Anonymkode: fa8a8...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...