AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 hvordan startet det hos dere? var det noe som utløste det/ symtomer i begynnelsen? Anonymkode: a4bf8...18e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 jeg selv har vondt i øret med høye lyder og dottfølelse ofte. Anonymkode: a4bf8...18e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Jeg har tinnitus, og tror både arv og miljø har spilt inn. Min mormor slet veldig med tinnitus. Jeg har itillegg i min ungdom vært på svært mange konserter og jeg har spilt trommer. Absolutt beste rådet for å leve med tinnitus er rett og slett å ikke tenke på det. F.eks så la jeg ikke merke til pipingen i ørene mine nå før jeg leste dette innlegget. Tenk på det som at du sitter i et rom med en tikkende klokke. Du kan sitte der lenge uten legge merke til lyden, men blir du først oppmerksom på den er det vanskelig å stenge den ute igjen. Pipingen blir verre av stress Anonymkode: f8b32...e08
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Det begynte da en kunde kom inn på kontoret og skrek 😏 men det var ingen andre som reagerte, så det må har vært latent? Anonymkode: fb0d5...efc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 Har lavfrekvent tinnitus. Trodde lenge det var lyd som kom utenfra og google desperat. Ble verre når jeg ble gravid. Har ikke blitt bedre. Lyden er litt lavere når jeg har øredotter eller holder fingrene i ørene, så mistenker fortsatt at det er en lyd utenfra som jeg oppfatter på en spesiell måte Anonymkode: fa8a8...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå