AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Hva synes dere er finest, male en eller to vegger i et rom? rommet er et firkantet kombinert stue/kjøkken. Ca. 50 kvadrat Anonymkode: c0f15...ed0
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva synes dere er finest, male en eller to vegger i et rom? rommet er et firkantet kombinert stue/kjøkken. Ca. 50 kvadrat Anonymkode: c0f15...ed0 En. Ikke to, det ser bare halvferdig ut. En vegg blir et fokus område. Og brukes til å forme rommet med. Jeg liker godt å ha en vegg i noe annet. Litt fordi jeg egentlig liker litt mønster. Men takler ikke ha det på alle veggene. Men lurt å vite hvordan man bruker det da. Jeg syntes feks tv området alltid så rotete ut. Pga barn og spill maskiner ol. Så der har jeg mørke skap og sort vegg. Da er ikke sorte kontroller så innmari dominerende i rommet. Og rommet fikk ro. Et soverom som er litt for smalt, fikk tapet i endeveggen på smaleste bredden, med mønster og liggende striper. Vips føles rommet litt større ut enn det er. Gangen har veldig lite lys, så der har jeg gått for helhvitt og sorte lister. Men vi ser jakkene fra stuen og det føles litt rotete ut. Så la på en tapet med natur i sort og hvitt, der jakker henger. Det dempet rot følsen og markerer bedre området til yttertøy. Og gangen føles ikke ut som en hvit boks. Kombinert stue og kjøkken ville jeg nok mulig ikke ha valgt forskjellige farger på. Da kjøkken innredingen tar mye fokus, og man gjerne har noen fliser på veggen over benken. Mitt kjøkken henger sammen med stuen, så der skal jeg ha samme farge som stua. Vurderer en tapet i endeveggen der pga den kan bli litt stor og tom. Da innredning skal kun på langveggene. Men den skal ikke skrike så mye iallfall Anonymkode: a8127...80d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Jeg har to vegger i hver farge på stue, for å dele opp rommet mer. Tv-hjørnet i en farge, spisebord-hjørnet i en annen farge. Hadde jeg hatt åpen stue/kjøkken løsning så ville jeg ha vurdert å ha en farge bak kjøkken, og en farge for stue-området. Anonymkode: 99a34...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå