DjTriXi Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Hei, er det flere enn meg som sitter igjen som et stort spørsmålstegn etter å ha sett på Gullfisken på lørdag? Kanskje ikke den viktigste saken, men jeg sitter igjen med en effen følelse etter at reklamen for Aker (er det egentlig noen som har sett den før?!) vant hele sulamitten. Det virket da klart at folket hadde lagt en annen reklame til brystet..? Hvem var det egentlig som stemte på Aker-reklamen? Og var det tilfeldig at "halve salen" var fylt opp av oransje personer med hjelm som sikkert sørget for litt god reklame etter seieren??? Bare lurer... :icon_question:
DjTriXi Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2006 Oops! Så ikke at temaet allerede var tatt opp! Men det var godt å se at dere er enige, da!..
Gjest Hippopotamus Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Nei, det var ikke bare du som reagerte... Jeg synes også at dette var litt "rart". Forøvrig synes jeg Aker-reklamen var temmelig stusselig. Ikke skjønte jeg poenget med den heller.
Arwen Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Jeg likte den godt jeg, og ville stemt på den hvis jeg hadde stemt.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Jeg ville stemt på lotteo-reklamen.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Har aldri sett den før....jeg likte "Love is in the air" best. Jeg tror ikke man skal være veldig smart for å forstå at dette er sms'er fra Aker-ansatte og deres familier som har stemt frem resultatet. Aker har betalt seg til seier.
Gjest gjest Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 tragisk at den vant. heia på gamla i lotto jeg,og kims var bra,men den røyk jo ut med en gang. det bruker jo å være artige reklamer som vinner.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Synes ærlig talt det var en verdig vinner. Kjempebra reklame!
Gjest Bellatrix Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 tragisk at den vant. heia på gamla i lotto jeg,og kims var bra,men den røyk jo ut med en gang. det bruker jo å være artige reklamer som vinner. ← Kims var bare teit.
monja Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 Jeg synes det var den aller beste - og en verdig vinner.
Anglofil Skrevet 22. januar 2006 #11 Skrevet 22. januar 2006 Jeg synes det var den aller beste - og en verdig vinner. ← Enig! Mvh Yvonne
Sniglå Skrevet 22. januar 2006 #12 Skrevet 22. januar 2006 Jeg ville også stemt på vinneren hvis jeg skulle ha stemt. :smile:
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 Ville absolutt ikke stemt på den. Elendig reklame.
Brunhilde Skrevet 22. januar 2006 #14 Skrevet 22. januar 2006 Synes ærlig talt det var en verdig vinner. Kjempebra reklame! ← Jeg synes det var den aller beste - og en verdig vinner. ← Jeg ville også stemt på vinneren hvis jeg skulle ha stemt. :smile: ← Enig med alle over - 15-åringen stemte på den med mitt samtykke!
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #15 Skrevet 22. januar 2006 Enig med alle over - 15-åringen stemte på den med mitt samtykke! ← Hadde han ikke fått stemme om du ikke likte den reklamen?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #16 Skrevet 22. januar 2006 Folk stemte på Aker sin reklame, det var derfor den vant!!! Reklamen gikk faktisk tidlig i høst, så fikk du den ikke med deg, er du vel en av dei som hadde andre ting å gjøre enn å se på tv2. Aker reklamen fikk folk til å nynne på denne melodien i ettertid. Når du har andre meninger enn flertalle som stemmer så kan vi ikkje gjøre noe med det vel, og ja, flertallet stemte faktisk på denne aker reklamen. Du må nok bare innse at flertallet hadde en annen smak enn deg i dette tilfellet. Forøvring betalte aker 1mill for hver gang den ble vist på tv2. Synes den var en helt grei, og hadde nok stemt på den viss jeg skulle deltatt i avstemmingen. Likte dessuten godt den der "værra med meg hjem i natt" reklamen, hvor en dame ble sjekket opp av to menn, på hver sin måte. Tror det var rema eller noe sånnt. Aker er en verdig vinner!!
nostalgia Skrevet 23. januar 2006 #17 Skrevet 23. januar 2006 Jeg hadde definitivt stemt på Aker's reklame om jeg skulle stemt... Den har jeg sett mange ganger, og likte den fra første gang jeg så den... Synes den var en verdig vinner... Argumentet med at det er bare fordi alle som jobber på Aker stemte at den vant, er jo litt tynt? Hva med alle som f. eks jobber på Rema da? Eller alle som spiller lotto? Det er vel ikke noe forskjell på det vel?
nostalgia Skrevet 23. januar 2006 #18 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Oops! Så ikke at temaet allerede var tatt opp! Men det var godt å se at dere er enige, da!.. ← Det er da virkelig ikke alle som er enige i den andre tråden du refererer til... Endret 23. januar 2006 av nostalgia
Gjest Primula Skrevet 23. januar 2006 #19 Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville også ha stemt på Aker- reklamen dersom jeg skulle stemt. Hvorfor? Fordi den er nyskapende, den har fin, fengende musikk, et godt konsept og gode skuespillere/dansere. Jeg synes det er bra at noe annet enn de "morsommer" reklamene vinner hele tida. Dessuten er det mange av de andre finalereklamene som er temmelig oppbrukt. - det enkleste er ofte det beste - dagen blir ikke det samme uten VG - ingen kims, ingen kos. Disse har vi jo sett maaaaange ganger før.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #20 Skrevet 23. januar 2006 Jeg syns Aker-reklamen er en flott reklame - bra musikk og en anderledes reklame, men jeg syns ikke den skulle ha vunnet. Min personlige favoritt var lotto-reklamen, den er en sånn reklame som jeg ikke blir lei av å se. Aker-reklamen er altfor lang til at jeg gidder se den om og om igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå