Gå til innhold

Foundation til lys hus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble en i fargen fair. Den er lys, men ivory er lysere. Er ganske blek så får håpe den funker.

Anonymkode: e1cb5...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy25 skrev (På 19.9.2023 den 18.36):

Fikk lyst til å prøve den, men det går ikke an å kjøpe uten abbonement, eller?

Jeg ble fristet til å kjøpe den, og gjorde det. Påføringen og produktet er forsåvidt ok, men det er dyr foundation som absolutt ikke er drøy i bruk. Jeg synes heller ikke den holdt seg bra hele dagen, til tross for at jeg er nøye med hudpleie og brukte primer under slik kundeservice på lava art anbefalte. Den kaket seg og krakelerte utover dagen. Brukte da primer under og setting powder over.

Anonymkode: 1b5a0...6d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ble fristet til å kjøpe den, og gjorde det. Påføringen og produktet er forsåvidt ok, men det er dyr foundation som absolutt ikke er drøy i bruk. Jeg synes heller ikke den holdt seg bra hele dagen, til tross for at jeg er nøye med hudpleie og brukte primer under slik kundeservice på lava art anbefalte. Den kaket seg og krakelerte utover dagen. Brukte da primer under og setting powder over.

Tusen takk for brukererfaring din!

Har lest noen andre erfaringer som sier det samme. Så da tror jeg at jeg drøyer det. Har liksom nok å bruke, da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy25 skrev (43 minutter siden):

Tusen takk for brukererfaring din!

Har lest noen andre erfaringer som sier det samme. Så da tror jeg at jeg drøyer det. Har liksom nok å bruke, da☺️

Bare hyggelig😊 Jeg synes den er dyr, og da er det greit å fortelle hvordan den virket for meg. Farge og alt var supert, men en boks var tom på 2-3 uker hos meg. Og det kaket seg. Det gjør ikke cc creamen fra erborian eller foundation fra loreal som jeg bruker

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 11.51):

Tilstopper den porer?

Anonymkode: 170e7...1bf

Nei, i hvert fell ikke på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 11.51):

Tilstopper den porer?

Anonymkode: 170e7...1bf

Nei, ikke mine i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 17.49):

Ble en i fargen fair. Den er lys, men ivory er lysere. Er ganske blek så får håpe den funker.

Byttet til litt mørkere etter hjelp på kicks. Ellers ser jeg vist ut som et spøkelse. Om de har peiling aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...