AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #21 Del Skrevet 20. september 2023 flusa skrev (2 timer siden): Aha, tusen takk!😊 Bare hyggelig! 😊 Anonymkode: e1cb5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #22 Del Skrevet 23. september 2023 Ble en i fargen fair. Den er lys, men ivory er lysere. Er ganske blek så får håpe den funker. Anonymkode: e1cb5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #23 Del Skrevet 23. september 2023 Maddy25 skrev (På 19.9.2023 den 18.36): Fikk lyst til å prøve den, men det går ikke an å kjøpe uten abbonement, eller? Jeg ble fristet til å kjøpe den, og gjorde det. Påføringen og produktet er forsåvidt ok, men det er dyr foundation som absolutt ikke er drøy i bruk. Jeg synes heller ikke den holdt seg bra hele dagen, til tross for at jeg er nøye med hudpleie og brukte primer under slik kundeservice på lava art anbefalte. Den kaket seg og krakelerte utover dagen. Brukte da primer under og setting powder over. Anonymkode: 1b5a0...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 23. september 2023 #24 Del Skrevet 23. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble fristet til å kjøpe den, og gjorde det. Påføringen og produktet er forsåvidt ok, men det er dyr foundation som absolutt ikke er drøy i bruk. Jeg synes heller ikke den holdt seg bra hele dagen, til tross for at jeg er nøye med hudpleie og brukte primer under slik kundeservice på lava art anbefalte. Den kaket seg og krakelerte utover dagen. Brukte da primer under og setting powder over. Anonymkode: 1b5a0...6d7 Tusen takk for brukererfaring din! Har lest noen andre erfaringer som sier det samme. Så da tror jeg at jeg drøyer det. Har liksom nok å bruke, da☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #25 Del Skrevet 23. september 2023 Maddy25 skrev (43 minutter siden): Tusen takk for brukererfaring din! Har lest noen andre erfaringer som sier det samme. Så da tror jeg at jeg drøyer det. Har liksom nok å bruke, da☺️ Bare hyggelig😊 Jeg synes den er dyr, og da er det greit å fortelle hvordan den virket for meg. Farge og alt var supert, men en boks var tom på 2-3 uker hos meg. Og det kaket seg. Det gjør ikke cc creamen fra erborian eller foundation fra loreal som jeg bruker Anonymkode: 1b5a0...6d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 26. september 2023 #26 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 11.51): Tilstopper den porer? Anonymkode: 170e7...1bf Nei, i hvert fell ikke på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 26. september 2023 #27 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 11.51): Tilstopper den porer? Anonymkode: 170e7...1bf Nei, ikke mine i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #28 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 17.49): Ble en i fargen fair. Den er lys, men ivory er lysere. Er ganske blek så får håpe den funker. Anonymkode: e1cb5...5ad Byttet til litt mørkere etter hjelp på kicks. Ellers ser jeg vist ut som et spøkelse. Om de har peiling aner jeg ikke. Anonymkode: e1cb5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå