Gå til innhold

Hva betyr det når jeg tar en jente i å se på meg og hun blinker fort et par-tre ganger før hun ser ned til siden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr det når jeg tar en jente i å se på meg og hun blinker fort et par-tre ganger før hun ser ned til siden? Hun gir meg lite øyekontakt når vi er nært hverandre i samme gruppe. Da virker hun mer opptatt av og sosial med en annen fyr i denne gruppen mens hun nesten aldri starter noe med meg.  Hun har sendt mange blikk ellers også, men jeg lurer på om det er bare for å se om jeg ser på henne. Ville trodd at om hun ikke var interessert så ville hun heller unngått å se i min retning. Fine damer som blir sett på av mange menn gjør vel ikke et poeng ut av å ta alle disse i å sjekke henne ut eller? Men måten hun oppfører seg i gruppen med den andre fyren får meg til å tro det er han hun vil ha. Hun har også gjort det veldig tydelig for oss at hun er singel. Ved flere anledninger. Håpte det var til min benefit, men jeg er så betatt at jeg ikke klarer å tenke klart.

Anonymkode: 50d90...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hemmelig CIA kode for at målet er funnet og at extraction teamet må komme fortest mulig å hente den ut. 

Anonymkode: ba735...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: det er helt normalt å la øynene gli over alle de man for eksempel står i gruppe og snakker med, eller som er i samme rom. 

Det virker som hun har oppdaget at du ser ofte på henne. Hun virker ikke interessert, men kanskje hun er litt usikker på om du er ok eller en hun må være på vakt for. Hun ser på deg som creepy, og prøver å finne ut om det er en grunn til det. 

Konklusjon: slutt å se sånn på henne. 

Anonymkode: 8a407...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...