AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #41 Del Skrevet 22. september 2023 Nå bruker ikke vi kondom til vanlig, men vi har brukt etter fødselene frem til renselsen er over. Jeg/vi liker det jo ikke, men det går i nøden 😄 jeg kjenner mindre ja, kjenner ikke varmen fra han og jeg kjenner ikke den varme spruten, det blir ikke fult så glatt ved bruk av kondom synes jeg, føles lite intimt. Anonymkode: 1c798...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #42 Del Skrevet 22. september 2023 Ja, det kjennes mye bedre uten kondom. Med kondom.blir det liksom bare glatt og det blir fort tørt, selv med glidemiddel. Jeg liker også følelsen av at han kommer uten kondom, det hender at jeg kommer av bare det hvis jeg er nær fra før. Så bruker kondom kun i perioden rundt eggløsning. Som flere her skriver så er det faktisk mulig å kjenne mye under sex, spesielt hvis man er tent og har jobbet med muskulaturen der tidligere. Anonymkode: af9e7...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. september 2023 #43 Del Skrevet 22. september 2023 kommer an på kondomet. noen kjennes ut som man har papiret til en slikkepinne inni der. andre merkes ikke veldig. glir vel kanskje ikke like lett etter en viss tid med puling om man begynner å tørke ut. blir fortere tørr av det også. kan gjøre vondt om det er en tykk pikk, kan gjøre sexen bedre med en tynn pikk.. alt ettersom 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #44 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg syntes det fort ble tørt og ubehagelig med kondom, men mulig fordi jeg ikke var kåt på mannen. Skjedde bare med mannen etter å ha vært sammen noen år. Men ble litt bedre uten kondom. Anonymkode: 09eed...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #45 Del Skrevet 22. september 2023 Det er enorm forskjell, uten kondom kjenner jeg jo huden hans inni meg, mens med kondom kjenner jeg kondomet. Jeg har veldig mye følelse inni vagina, da. Det blir egentlig som å spørre om jeg kjenner forskjell på å suge en penis med eller uten kondom. Ja, selvfølgelig kjenner jeg forskjell. Anonymkode: cba6f...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #46 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 15.54): Det er ikke så mye følelse inni der. Kvinner kan dytte ut flere babyer uten å bli traumatisert av det. Noen presterer å glemme igjen en tampong over lengre tid. Anonymkode: 629d9...ecd Dette er det tydeligvis en mann som skriver og presterer å tro han vet dette... Mange kvinner får faktisk skader og traumer i underlivet etter fødsel som følger de gjennom resten av livet og gjør faktisk at følelsen under penetrering blir endret, man kan få mindre følelse eller oppleve mer smerte/ubehag. Og det kan hende du har det, det vet jeg ikke men jeg vil tørr påstå at de fleste menn har en penis som er større og lengre enn en tampong.. Anonymkode: 1c0c0...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #47 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 21.44): Dette er det tydeligvis en mann som skriver og presterer å tro han vet dette... Mange kvinner får faktisk skader og traumer i underlivet etter fødsel som følger de gjennom resten av livet og gjør faktisk at følelsen under penetrering blir endret, man kan få mindre følelse eller oppleve mer smerte/ubehag. Og det kan hende du har det, det vet jeg ikke men jeg vil tørr påstå at de fleste menn har en penis som er større og lengre enn en tampong.. Anonymkode: 1c0c0...294 Forskning viser at kvinner har nærmest null nerver der nede da det er en fødselskanal. At noen kjenner stor forskjell med eller uten kondom er mest psykisk. Anonymkode: 0e052...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #48 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forskning viser at kvinner har nærmest null nerver der nede da det er en fødselskanal. At noen kjenner stor forskjell med eller uten kondom er mest psykisk. Anonymkode: 0e052...213 Psykisk? Jeg tror ikke du har noe særlig peiling på kvinners vagina. Rundt hele skjedeåpningen er det enormt følsomt. Klitoris har armer rundt hele åpningen, dvs at skjeden er veldig følsom rundt 5 cm fra selve åpningen og innover. Hos meg er det aller mest følsomme punktet faktisk rundt 9 cm innover i skjeden. Ved å trykke hardt der, får jeg orgasme. Har du hørt om g-punktet? Det ligger inni skjeden. Lenger bak i skjeden, er det ikke like følsomt, men livmortappen innerst inne er derimot veldig følsom igjen. Anonymkode: cba6f...d8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #49 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forskning viser at kvinner har nærmest null nerver der nede da det er en fødselskanal. At noen kjenner stor forskjell med eller uten kondom er mest psykisk. Anonymkode: 0e052...213 Gjerne vis til denne forskningen, for det har jeg aldri kommet over. Har derimot lest flere artikler som sier det motsatte 😊 her blant annet: https://www.sexogsamfunn.no/kropp/vulva-skjede/# «Fra klitorishodet strekker klitoris seg 6-8 cm bakover inn i kroppen, på hver side av skjeden og urinrørsåpningen. Klitoris er for de fleste veldig følsomt, og kan stimuleres både utenfor ved klitorishodet og fra innsiden av skjeden» «Skjeden er omtrent 10 cm lang. Den ytterste tredelen av skjeden er mest følsom» «Like innenfor skjedeinngangen er det et område som kan være særlig følsomt. Dette punktet kalles g-punktet. Det er uenighet om hvorvidt g-punktet faktisk finnes eller ikke. Uansett hva det medisinske svaret på dette er, opplever mange en sterk lystfølelse ved at dette området stimuleres». Anonymkode: 1610d...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå