AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Jeg er mann selv men i det siste har jeg fantasert om å bli terrorisert av å bli onanert i lang tid selv etter jeg kommer. Når jeg runker selv blir jeg så følsom etter utløsning, gjør nesten vondt og klarer ikke å runke mer. Men om jeg hadde vært bindt og en kvinne hadde gjort det hadde jeg nok likt. Hvorfor er det slik at jeg selv ikke klarer å runke mer etter jeg har hatt utløsning? Anonymkode: 95284...ee0
Doolittle Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Jeg kan like å bli bundet litt, men den "terrorisert"-biten er ikke min greie, gitt. Jeg synes det er bra når kona tar over styringa innimellom, men ydmykelse, smerte og lignende greier er virkelig ikke min greie. Ganske turn off for min del, men for all del. You do you!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Nei tror ikke det. Som du selv sier så blir det veldig følsomt, så tror ikke det hadde vært behagelig. Sex skal jo være godt mener jeg da. Anonymkode: b0e4d...273
Even Tuell Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Nei, verken med eller uten å bli bundet frister det. Det frister heller ikke å bli runket "i timevis" uten å få utløsning ... ei heller å bli tvangsrunka etter orgasme. Tvang, dominering, tap av kontroll, ydmykelse. Ingenting av det frister, verken å bli eller få. For meg skal sex være frivillig, lystbetont og entusiastisk. Det er veldig digg om den ene "tar styringen" og sånt, men det er jo noe helt annet. Det er relativt vanlig å bli veldig sensitiv etter en orgasme, for begge kjønn. Å fortsette med runking, fingring, suging, slikking eller knulling blir som regel ikke noe godt... for noen. Det er kun i sjeldne tilfeller at man er så kåt at man kan gå rett til runde to umiddelbart. Vil tro at de fleste vil sette mer pris på litt rolig kos og en pause før man eventuelt kjører videre. Du og din penis er med andre ord nokså normal
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Jeg som kvinne kan fantasere om noe liknende. Men etter orgasme er det plutselig veldig lite fristende! Også med partner Anonymkode: ab24e...c8d 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Skrevet 19. september 2023 Nei, tenner ikke på det. Anonymkode: 0a30f...80b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 Det du skisserer høres bare vondt ut, spør du meg… men lykke til 😉 Anonymkode: 9cd2b...696
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #9 Skrevet 20. september 2023 Huff... Anonymkode: 52957...9fb
Bamseklemmer Skrevet 20. september 2023 #10 Skrevet 20. september 2023 Jeg blir ikke så øm etter utløsning, så hun kan evt. fortsette. Det er jo den "melkende teknikken" etter orgasmen som er deilig, etterfulgt av et suss på strengen.. da får hun til gjengjeld hodebunnsmassasje som en bonus og takk🥰
Cuck Skrevet 20. september 2023 #11 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 13.05): Jeg er mann selv men i det siste har jeg fantasert om å bli terrorisert av å bli onanert i lang tid selv etter jeg kommer. Når jeg runker selv blir jeg så følsom etter utløsning, gjør nesten vondt og klarer ikke å runke mer. Men om jeg hadde vært bindt og en kvinne hadde gjort det hadde jeg nok likt. Hvorfor er det slik at jeg selv ikke klarer å runke mer etter jeg har hatt utløsning? Anonymkode: 95284...ee0 Det du beskriver, såkalt "post orgasm torture" kan være både ubehagelig, ydmykende og ganske så ømt, som vel er hele poenget. Om man liker å bli påført den type fysiske (og mentale) smerte. Jeg har vært utsatt for dette og det ble litt for mye for meg. Det aller beste er om min partner gir meg en såkalt "ruined orgasm", altså stopper med stimuleringen like før jeg kommer, så det ender med en tømming men ikke en full orgasme. Da kan hun fortsette å stimulere meg ganske raskt igjen og dersom hun gir meg en full orgasme deretter så kan hun terrorisere meg med å onanere videre etter den.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #12 Skrevet 21. september 2023 Mange liker det. Det har jeg sett på film. Anonymkode: 18554...904
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #13 Skrevet 21. september 2023 Edging er digg Anonymkode: 537e1...fe8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #14 Skrevet 21. september 2023 Må være jævli. Anonymkode: 6081f...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå