AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #21 Skrevet 20. september 2023 Lt.Dan skrev (13 timer siden): må jo være den ultimate måten å si fuck you på..På linje med å forlange at dama skal putte en fleshlight oppi apparatet om man skal gidde å ha sex med vedkommende. Hvorfor? Det er et leketøy og ikke noe menn må ta personlig. De fleste menn har null problem å bruke en stor dildo eller vibrator på dama, så skjønner ikke hvorfor det skal ha noe å si så fort noe skal puttes på penisen. Er jo ikke noe galt med penis fordet, men det gir naturligvis mere stimuli for henne. Anonymkode: 9e658...018 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #22 Skrevet 20. september 2023 Doolittle skrev (16 timer siden): En greie jeg ikke helt skjønner med slike sleeves, er hvordan den holder seg på og på plass når det blir litt action. Hva er det som gjør at ikke penis "faller ut" (finner ikke helt riktige ord her, så dere får legge godvilja til)? En annen ting er følsomheten. Om jeg har på en slik sleeve, hva føler jeg da? Er det kun for at det skal bli større og fylle mer av dama, eller er det noe i det for min del også? Jeg har aldri hatt noe særlig med fantasier om å ha en kjempekuk, liksom. Den jeg har virker jo slik den er, og den er vel nokså gjennomsnittlig på de fleste måter tenker jeg. Det er mange grunner til at sleeve er deilig. Vaginaen er mye mindre følsom enn penis, så mange syns det er deilig å føle seg fylt opp eller få en "annerledes følelse" enten med riller eller større penishode/tykkelse som stimulerer g punktet. De sleevene jeg har brukt sitter som støpt. Hvis man tar det på riktig skaper de vakum så den suger seg fast til penis og jeg kjenner bevegelsene like bra som med kondom (men det kan sikkert variere). Jeg har på litt glidemiddel inni sleeven, det gir en deilig følelse. Fordelene er å se henne nyte, kunne gi henne orgasme vaginalt, spenningen, høre henne stønne på en annen måte, variasjon m.m. Det eneste negative må være hvis man kjøper feil type sleeve som ikke passer penisen (gjør research), og at det kan ta litt lengre tid å få orgasme, men det syns jeg personlig er positivt. De finnes også med rugler innvendig, sånn at det stimulerer penis bedre. Anonymkode: 9e658...018 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #23 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er mange grunner til at sleeve er deilig. Vaginaen er mye mindre følsom enn penis, så mange syns det er deilig å føle seg fylt opp eller få en "annerledes følelse" enten med riller eller større penishode/tykkelse som stimulerer g punktet. De sleevene jeg har brukt sitter som støpt. Hvis man tar det på riktig skaper de vakum så den suger seg fast til penis og jeg kjenner bevegelsene like bra som med kondom (men det kan sikkert variere). Jeg har på litt glidemiddel inni sleeven, det gir en deilig følelse. Fordelene er å se henne nyte, kunne gi henne orgasme vaginalt, spenningen, høre henne stønne på en annen måte, variasjon m.m. Det eneste negative må være hvis man kjøper feil type sleeve som ikke passer penisen (gjør research), og at det kan ta litt lengre tid å få orgasme, men det syns jeg personlig er positivt. De finnes også med rugler innvendig, sånn at det stimulerer penis bedre. Anonymkode: 9e658...018 Da har du nok truffet med hylsa di. Anonymkode: c9830...63b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #24 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da har du nok truffet med hylsa di. Anonymkode: c9830...63b Har prøvd flere typer. I starten ble det noen "bomkjøp" som ikke passet så bra, men de er ganske godt beskrevet innvendige mål. En nybegynner sleeve til en billig pengr kan være noe ala dette for å se om man liker. Denne passer godt peniser fra 15-20 cm siden den er strekkbar og ikke så tykk til å begynne med. https://www.sinful.no/p/mr-membr-x-tend-large-penishylse/1027906 Står large på den, men det er mest pga de indre målene. Anonymkode: 9e658...018
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #25 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mega dick sleeve fra sinful som er gjennomsiktig? Har prøvd den og den er mye sleeve for pengene og man kjenner hardheten av penis gjennom sleeen med en myk kjerne. At noen menn føler seg truet av disse leketøyene skjønner jeg ikke. Anatomien til kvinner og menn er ganske forskjellig, og kvinner har jo nesten alle nervetrådene i klitoris, så er bare deilig å kunne fylle henne opp å gi henne mere stimuli. En penis gir jo i snitt ganske lite friksjon ved inn og ut hvis det er vått. Merker stor forskjell på stønnene med og uten og kommer lettere med den på. Anonymkode: 9e658...018 Ja, skikkelig fornøyd! Er mer enn fornøyd med penisen til mannen, men noen ganger er det digg. Han føler seg heller ikke truet av det og synes det er fint en gang i blandt, da tar det også litt lenger tid før han kommer og han kjenner sammentrekningene mine ved orgasme bedre. Anonymkode: 8f322...78d
911 Skrevet 20. september 2023 #26 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): SSK står for "stor sort kuk" Anonymkode: e5154...180 BBC på "godt norsk" med andre ord 😄 Takk for info. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #27 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 13.54): Sleeve er supert. Damer nyter en større kuk mer selv om de ikke vil vedkjenne seg det og kommer med svada som «det er ikke størrelsen men hvordan man bruker den» og «en gang prøvde jeg en stor og han var dårlig i senga». Er ikke værre enn å pule dama med og uten sleeve så ser du fort når hun stønner mest. Anonymkode: 8f1c3...c65 Sex handler ikke om å «pule dama». dersom du en gang kommer så langt at du forstår det, så skal du se at de andre tingene også faller på plass. Anonymkode: 5a7ec...3de 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #28 Skrevet 20. september 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Sex handler ikke om å «pule dama». dersom du en gang kommer så langt at du forstår det, så skal du se at de andre tingene også faller på plass. Anonymkode: 5a7ec...3de Takk for forklaringen Tante Pose. Beklager at du føler deg så støtt at du må komme med noe oppgulp som ikke har noe med tråden å gjøre. Anonymkode: 8f1c3...c65
Doolittle Skrevet 20. september 2023 #29 Skrevet 20. september 2023 Hadde ganske mye med tråden å gjøre, mener nå jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #30 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 17.34): Ja, skikkelig fornøyd! Er mer enn fornøyd med penisen til mannen, men noen ganger er det digg. Han føler seg heller ikke truet av det og synes det er fint en gang i blandt, da tar det også litt lenger tid før han kommer og han kjenner sammentrekningene mine ved orgasme bedre. Anonymkode: 8f322...78d Er samme her, å knulle med penisen er det vi gjør mest, men hvis vi har god tid og langt forsspill er det ekstra deilig å ta på sleeve å la sexen vare lenge å gi henne flere orgasmer med sleeve. Hvis mannen syns det er deilig å komme inni dama, kan man jo først gi dama flere orgasmer å avslutte til slutt uten sleeve😊 Jo lengre tid jeg bruker på å komme, jo kåtere blir jeg og desto bedre blir det å komme. Kommer han med sleeven på eller avslutter dere uten? Jeg har ikke noe problem ved å komme med sleeve på, fordi som du sier så kjenner jeg sammentrekningene hennes. Er deilig med variasjon syns både jeg og henne. Anonymkode: 9e658...018 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå