AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Har så lyst å ta tannbleking, typen hvor det støpes en skinne hos tannlegen og du bleker dem hjemme til ønsket hvit med en gel over natten. Tannlegen sier det er skånsomt og at tennene ikke blir porøse av det som når man gjør det kjapt på en time hos tannlegen. Resultatet holder visstnok lenger også fordi man gjør det gradvis. MEN jeg elsker kaffe og lurer på om det i det hele tatt er vits å gjøre det? Anonymkode: 48a7d...82b
AprilLudgate Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Det er vits ja, men helt hvite tenner får man jo ikke. Det vil jeg uansett ikke ha. Tar innimellom, Opalesence. Tenker kanskje årlig vedlikehold. Er ikke så dyrt kun med sprøytene 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Drikker kaffe med sugerør. det er jo vits uansett ( men ikke drikk kaffe rett fra kopp når du er i blekingsfasen) . Fant ut at det funket greit og drikke kaffe med sugerør så fortsatte med det for og ikke få ny missfarging så fort.noe kaffe får en jo på tennene uansett, men mindre på denne måten. Anonymkode: 9ffa7...b29 1
AprilLudgate Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drikker kaffe med sugerør. det er jo vits uansett ( men ikke drikk kaffe rett fra kopp når du er i blekingsfasen) . Fant ut at det funket greit og drikke kaffe med sugerør så fortsatte med det for og ikke få ny missfarging så fort.noe kaffe får en jo på tennene uansett, men mindre på denne måten. Anonymkode: 9ffa7...b29 Den feilen gjorde jeg første gang, inkludert spise ketchup og endel farget mat. Ble ikke misfarging, bare litt ikke så godt resultat som forventet.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 AprilLudgate skrev (19 timer siden): Det er vits ja, men helt hvite tenner får man jo ikke. Det vil jeg uansett ikke ha. Tar innimellom, Opalesence. Tenker kanskje årlig vedlikehold. Er ikke så dyrt kun med sprøytene Kan jeg spørre hvor du kjøper det fra? 😊 Anonymkode: 182c3...116
AprilLudgate Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan jeg spørre hvor du kjøper det fra? 😊 Anonymkode: 182c3...116 Jeg hadde gjort Invisalign og hadde allerede skinner - kjøpte bare sprøytene hos tannlegen. Alle tannleger pleier selge dem. Anbefaler å få støpt dine egne, kampanjer her i Oslo ligger typisk på 2500 kr for skinner+en runde bleking. Viktig å ta en tannsjekk først for å vurdere evt hull og hvilken prosent du kan tåle.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Jeg drikker mye te. Tannlegen min anbefalte melk i teen, hvis jeg måtte drikke te, for da setter det mindre farge. Anonymkode: 65a20...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå