Gå til innhold

Ser etter venner i Fredrikstad

Thea.

Anbefalte innlegg

Hei! 
jeg flytta til kjæresten min i Fredrikstad i sommer. Jeg kjenner ikke en sjel i Fredrikstad eller i Østfold generelt, og det hadde jeg likt og endre på:)

Jeg er ei blid og livlig jente på 21år. Alt av kreative ting digger jeg, male, strikke, sy, keramikk, DIY prosjekter, liker også å trene, gå turer, være ute, reise, dyr, planter og god mat. 

så jeg lurer på om det er noen som vil finne på noen av disse tingene med meg?:) eller bare møtes for en kaffe eller noe sånt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Hei, Jeg sitter i samme situasjon nå, flyttet inn til kjæresten min i Fredrikstad for noen måneder siden og kjenner heller ingen her. Jeg er jente og fyller 21 i år. Liker å være kreativ, og er opptatt av kunst, maling, å reise, gå på bruktbutikk, mote og har nettopp begynt å sy. Er utadvendt og blid 🙂 Jeg ser at tråden er litt gammel, men jeg møtes gjerne for en kaffe, om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ones skrev (På 30.3.2025 den 19.36):

Hei, Jeg sitter i samme situasjon nå, flyttet inn til kjæresten min i Fredrikstad for noen måneder siden og kjenner heller ingen her. Jeg er jente og fyller 21 i år. Liker å være kreativ, og er opptatt av kunst, maling, å reise, gå på bruktbutikk, mote og har nettopp begynt å sy. Er utadvendt og blid 🙂 Jeg ser at tråden er litt gammel, men jeg møtes gjerne for en kaffe, om du vil.

Hei, situasjonen min er noe annerledes nå enn når jeg skrev meldingen. Men det hadde fortsatt hvert hyggelig med en kaffe😊 hva heter du på messenger/insta? Så kan vi jo snakkes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea. skrev (På 7.4.2025 den 0.25):

Hei, situasjonen min er noe annerledes nå enn når jeg skrev meldingen. Men det hadde fortsatt hvert hyggelig med en kaffe😊 hva heter du på messenger/insta? Så kan vi jo snakkes der.

Det hadde vært hyggelig. 😊 

Har du mulighet til å sende meg en mld her inne på kvinneguiden, så jeg kan legge deg til. Jeg skjønner ikke hvordan man sender privat melding. 🌸 😅

Endret av Ones
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ones skrev (3 timer siden):

Det hadde vært hyggelig. 😊 

Har du mulighet til å sende meg en mld her inne på kvinneguiden, så jeg kan legge deg til. Jeg skjønner ikke hvordan man sender privat melding. 🌸 😅

Prøvde, vet ikke om det fungerte? Men jeg heter Thea.helmers på insta🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea. skrev (På 8.4.2025 den 15.18):

Prøvde, vet ikke om det fungerte? Men jeg heter Thea.helmers på insta🌸

Oki, jeg sendte sånn forespørsel på insta nå 🌸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...