AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 hvordan ville dere gått frem i denne situasjonen? Jeg har mottatt fra en "anonym kilde" bilder av min svigerinne som er at hun har solgt seg selv, har også mottatt videoer osv. Ville dere vist dette til deres bror? Han fortjener jo og vite. Til info har jeg ikke noe god relasjon til min bror. Anonymkode: af641...83c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 1. Du risikerer at tråden blir stengt, da du har skrevet en manglende overskrift. Les reglene. 2. Har du sett videoene av "svigerinnen din"? HVA tenker du godt skal komme ut av at du sier det til broren din? At dere får ett fint forhold? Hadde ikke giddet å stikke hånden min inn i vepsebolet nei. Fra mitt perspektiv, ikke verdt det. Du skriver uansett for lite på hva "du vinner" på dette her. Anonymkode: 0431b...571 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Jeg tenker at det ikke er din jobb å informere din bror om din svigerinnes fortid. Alle har en fortid og ingen har plikt til å legge fram alt de har gjort før de traff noen. Det er faktisk lov å ha hemmeligheter og det er ikke ulovlig å selge sex. For alt du vet så vet han om dette allerede. At hun har gjort dette gjør henne uansett ikke til noe dårligere menneske og det er heller ingen automatikk i at det kommer til å endre på forholdet. Men viktigst av alt: dette er ikke din sak. Anonymkode: ed071...048 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Jeg ville ikke blandet meg, og forsøkt å glemme dette. Hun har en fortid, og det har de fleste av oss. Du vet ikke hva din bror vet dessuten. Det kan godt hende at han er informert. Hvis du er det, så er gjerne han det også.. Hun selger seg vel neppe NÅ- da hadde gjerne din bror visst om det? Hva er det slags menneske som sender deg slike videoer dessuten? Anonymkode: 69297...999
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er det slags menneske som sender deg slike videoer dessuten? Anonymkode: 69297...999 Høres ekstremt søkt ut å finne videoer av en kvinne som selger sex, finne ut av hvem hun er, finne ut hvem hun er gift med finne ut at han har en søster og så velge å sende videoene anonymt til søsteren. Føles litt som oppspinn. Anonymkode: ed071...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå