AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Jeg er en mor i 30 årene, har livet på stell og to barn, jeg fant ut i år at jeg var gravid og noe jeg gledet meg veldig over men har ikke noe relasjon med familien rundt, har et barn som krever veldig mye og en kjæreste som ikke er hjelpsom og stiller veldig lite opp, så jeg kom frem til beslutningen og ta abort, noe som er veldig tøft for meg men jeg føler det blir feil og fullføre denne graviditeten når situasjonen våres er sånn som den er men føler enorm skyldfølelse. Jeg har time i morgen for og ta aborten på sykehus, spurte kjæresten (han er ikke far til dem to andre) om han kunne være her i morgen når ungene kommer hjem fra skolen osv, han lova at han skulle men nå gidder han ikke. Kan ikke mann folk sette seg inn i slikt? Eller er det bare han som er dust. Jeg har ordna så yngste skal være med en venn hjem og eldste klarer seg selv mens så det er i orden men blir så oppgitt over kjæresten, han er sur fordi han ikke ønsker at jeg skal ta abort men han stiller jo ikke opp Anonymkode: 32d72...b30
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Hvorfor skal du ha en slik mann? I noen situasjoner viser man hvem sitt virkelige jeg er, og det gjør han jo her. Skjønner at det er et tøft valg, men du gjør riktig i å prioritere barna du allerede har, når du ikke har en støttende partner. Anonymkode: fb858...b29 12
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Det er hvertfall helt riktig å ikke få barn med han. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 9e0e3...a86 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 "Om du hadde stilt mer opp, og faktisk vært tilstedet, så kunne vi vurdert det" hadde jeg sagt. Anonymkode: 183d6...3db 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Like greit å ikke trenge å ha et forhold til den mannen livet ut. Anonymkode: 55c49...f70 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Skrevet 19. september 2023 Han ønsker jo ikke at du skal ta abort? Men du vil at han skal passe dine unger mens du tar abort?? Anonymkode: 32324...403 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #7 Skrevet 19. september 2023 Hva mener du med at han ikke stiller opp? At han ikke passer de ungene du har fra før? Anonymkode: 32324...403
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor skal du ha en slik mann? I noen situasjoner viser man hvem sitt virkelige jeg er, og det gjør han jo her. Skjønner at det er et tøft valg, men du gjør riktig i å prioritere barna du allerede har, når du ikke har en støttende partner. Anonymkode: fb858...b29 Tusen takk 🙂 Anonymkode: 32d72...b30
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #9 Skrevet 19. september 2023 Hvis det er et ønsket barn fra hans side, synes jeg ikke det er rart at han ikke orker å stille opp akkurat den dagen. Det er nok tungt for han. Du gjør nok det rette utfra din situasjon, men det høres ikke ut som dette forholdet har en fremtid, og du må finne andre støttepersoner. Anonymkode: 56f53...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #10 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er hvertfall helt riktig å ikke få barn med han. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 9e0e3...a86 Tusen takk 🙂 Anonymkode: 32d72...b30
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #11 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han ønsker jo ikke at du skal ta abort? Men du vil at han skal passe dine unger mens du tar abort?? Anonymkode: 32324...403 Så han kan ikke passe barna fordi jeg skal ta abort, hvordan gir det mening Anonymkode: 32d72...b30 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #12 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva mener du med at han ikke stiller opp? At han ikke passer de ungene du har fra før? Anonymkode: 32324...403 Nei altså vi bor ikke sammen, han gjør lite for og styrke relasjon med både meg og mine to barn. Han tar ikke initiativ til noe som helst og når ting blir tøft så stikker'n Anonymkode: 32d72...b30 1
AprilLudgate Skrevet 19. september 2023 #13 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei altså vi bor ikke sammen, han gjør lite for og styrke relasjon med både meg og mine to barn. Han tar ikke initiativ til noe som helst og når ting blir tøft så stikker'n Anonymkode: 32d72...b30 Dette er jo også grunnen til at abort er beste valg. Og brudd. 2
Kullsyrevann Skrevet 19. september 2023 #14 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis det er et ønsket barn fra hans side, synes jeg ikke det er rart at han ikke orker å stille opp akkurat den dagen. Det er nok tungt for han. Du gjør nok det rette utfra din situasjon, men det høres ikke ut som dette forholdet har en fremtid, og du må finne andre støttepersoner. Anonymkode: 56f53...c6f Hvis han har så vanskelig for å bite tennene sammen så sier det litt om hvor motstandsdyktig han er på andre områder i livet. Å ta abort er ikke bare å stikke inn også er det ferdig - worst case ligger man der i flere timer å spyr av smerter og gråter. Det minste han kan gjøre er å stille opp. Det er ikke han som har det verst nå. Nei TS. Du tar abort også dumper du han. Fyren har vist hvem han er og hvilken far han hadde blitt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #15 Skrevet 19. september 2023 Har du ikke ei veninne som kan passe på barna istedet? Jeg ville prøv å finne en annen barnepass, ta abort og så dumper du han TS. Beklager så mye du må gjennom det her. Anonymkode: 20b06...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #16 Skrevet 19. september 2023 Jeg tror vel at det beste du kan gjøre er å ta abort, og dessuten fjerne denne mannen fra livet ditt. Jeg kan forstå at han vil at du skal beholde. Men samtidig har han jo ikke vist seg å være en mann du kan stole på, som inkluderer dine barn i forholdet, som kan være en god far og stefar. Nå beviser han igjen at han er en tafatt fyr. Hadde han vært en ordentlig fyr, så hadde han spurt deg om grunner til aborten, og diskutert dette med deg på et ordentlig vis. Nå er han bare sur, og trekker seg etter at han har sagt at han skal stille opp mens du tar abort. Hva skulle han ha gjort om du ble gravid? Nektet å hjelpe til med barn når du skulle føde liksom? Du kan ikke få barn med han, og du bør heller ikke satse videre på han. Ikke bare svikter han deg praktisk, men også på alle emosjonelle plan. Han viser ikke noe ansvar uten om å være sur. Anonymkode: e635d...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #17 Skrevet 19. september 2023 Om du beholder kommer du garantert til å bli alenemor til 3 barn, der faren til den yngste er en egoistisk dritt. Abort er absolutt riktig valg, men jeg synes også du burde slå opp med tufsen. Han er jo et barn selv å regne. Hvor er faren til de to barna du har? Kan ikke han stille opp? Anonymkode: 9e16b...4e2 1
Nettmamma85 Skrevet 19. september 2023 #18 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Om du hadde stilt mer opp, og faktisk vært tilstedet, så kunne vi vurdert det" hadde jeg sagt. Anonymkode: 183d6...3db Dette. Også ville jeg gjort det slutt med ham. Denne mannen trenger du ikke i livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå