Gå til innhold

"Spisevotter" i ull.. Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mld fra bhg om at barna bør ha med votter i ull som de kan ha på når de spiser ute når det er kaldt..

Hvor kjøper man tynne ullvotter som ikke loer?

Til en grei pris...

Anonymkode: 842cc...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex har gode ullvotter.

Kattnakken har noen som er  varmere enn Reflex sine, men også dyrere.

Anonymkode: 9cc3c...85a

Skrevet

Det høres grisete ut.

Jeg hadde gått for ullvanter med uforet regnvott over.

Anonymkode: 66793...c46

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor må det være ull? Det er jo litt mer stress å vaske og blir jo gris når de spiser..

Kappahl har tynne ullvotter men vet ikke om de loer dessverre.

Anonymkode: dfb77...f55

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor må det være ull? Det er jo litt mer stress å vaske og blir jo gris når de spiser..

Kappahl har tynne ullvotter men vet ikke om de loer dessverre.

Anonymkode: dfb77...f55

Ullern det eneste som varmer nok når det er kaldt. 

Anonymkode: ed051...a4a

• Liker 2
Skrevet

Høres helt merkelig ut, aldri hørt om « spisevotter», men tenker det eneste som funker må være regnvotter .Hva er det de skal spise ute når det er så kaldt at de må bruke ullvotter? Høres veldig grisete ut. All ull loer, men billig ull loer mer. 
tror jeg hadde spurt barnehagen om et konkret eksempel på « spisevotter» i billig ull som ikke loer. Hadde også spurt om hvordan de vasket dem etter måltidene. 

Anonymkode: 60a18...9d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Høres helt merkelig ut, aldri hørt om « spisevotter», men tenker det eneste som funker må være regnvotter .Hva er det de skal spise ute når det er så kaldt at de må bruke ullvotter? Høres veldig grisete ut. All ull loer, men billig ull loer mer. 
tror jeg hadde spurt barnehagen om et konkret eksempel på « spisevotter» i billig ull som ikke loer. Hadde også spurt om hvordan de vasket dem etter måltidene. 

Det er helt normalt, på storebarnsavdeling er de ute om vinteren og spiser matpakken ute, det blir for klumsete med vintervotter da, tynne ullvotter fungerer bra. 

Polarn o Pyret har til 130 kr, Barnas hus har nå på salg til 70 kr, Hestra har 100% ull til 175 kr. Cubus og KappAhl har også hatt til under 100 lappen. 

Kattnakken har, name it har osv. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri hørt om spisevotter. Det er da normalt å ta av vottene uansett hvor kaldt det er ute å ta dem på igjenn.

Anonymkode: 8b946...ec0

• Liker 3
Skrevet

I vår bhg ba de spesifikt om fingervanter. Kanskje er det dette de mener? At de er lettere å spise med?

Jeg kjøpte en 3-pk Name It fingervanter i ull på Zalando til en grei pris. 

Anonymkode: 78654...bfb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er helt normalt, på storebarnsavdeling er de ute om vinteren og spiser matpakken ute, det blir for klumsete med vintervotter da, tynne ullvotter fungerer bra. 

Polarn o Pyret har til 130 kr, Barnas hus har nå på salg til 70 kr, Hestra har 100% ull til 175 kr. Cubus og KappAhl har også hatt til under 100 lappen. 

En stund siden jeg har jobbet i barnehager, så dette er nytt for meg. 
blir ikke matpakker klumsete med votter altså? Høres så grisete ut… trodde det var vanlig og ta av seg på hendene når man spiste.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I vår bhg ba de spesifikt om fingervanter. Kanskje er det dette de mener? At de er lettere å spise med?

Jeg kjøpte en 3-pk Name It fingervanter i ull på Zalando til en grei pris. 

Anonymkode: 78654...bfb

Fingervanter går jo an og spise med ja.. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Aldri hørt om spisevotter. Det er da normalt å ta av vottene uansett hvor kaldt det er ute å ta dem på igjenn.

Anonymkode: 8b946...ec0

Da hadde fingrene mine frosset i mellomtiden, klarer ikke bevege de om det blir for kaldt. 

• Liker 2
Skrevet

Må være spisevanter som menes. Det bruker vi hele vinteren i barnehagen der jeg jobber. 

Anonymkode: 8fc93...cf8

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Må være spisevanter som menes. Det bruker vi hele vinteren i barnehagen der jeg jobber. 

Men du kunne ikke tenkt deg og forklare oss andre hva det er?

Anonymkode: 7b52a...831

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du kunne ikke tenkt deg og forklare oss andre hva det er?

Anonymkode: 7b52a...831

Det har de bedt om i var barnehage også, men ikke spesifisert at det skal være ull. Vanlige, tynne, vanter i ull eller bomull som barna kan ha på de når de skal spise matpakken sin ute på turdag.

Anonymkode: c3d24...8f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er det? SpiseVanter høres bedre ut enn spisevotter så klart, men når jeg googler kommer det ikke opp et eneste resultat. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da hadde fingrene mine frosset i mellomtiden, klarer ikke bevege de om det blir for kaldt. 

Jeg har så liten bevegelse med votter uansett, at jeg må ta de av for masse. Skjønner ikke at man får nok bevegelse og grep til og spise uten søl 😅 nå er jo folk forskjellig, men det er barn og , så synes det og spise med votter høres voldsomt ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trenger vel ikke egne votter, for å spise!? Verden er GAL. Enten spiser de med votter på, eller de drar dem av. La nå ungene finne ut sv det! Null fare for å fryse ihjel.

Anonymkode: 3590a...57f

• Liker 2
Skrevet

Hadde aldri hørt om det før bhg jeg heller, men synes nå det er ganske selvforklarende..? Selv om de kanskje kunne skrevet «vanter/hansker» istedetfor votter. Tynne fingervanter i ull (evt bomull/polyester), vi har kjøpt på PoP. SÅ skitne blir de ikke - vantene de bruker til lek ser mye verre ut. Vasker de som jeg ellers gjør. 

Anonymkode: 7b71a...257

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjøpte ullhansker hos Stormberg.

Anonymkode: 8f04c...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...