AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #21 Skrevet 20. september 2023 1000x skrev (5 minutter siden): men vi hilser respektfullt til hverandre likevel. Hei på deg. Jeg fant bare tonen din veldig nedlatende, som skal fortelle andre hva som er attraksjonen med analsex, og at kondom er for desperate. Anonymkode: 49c2d...fbc
1000x Skrevet 20. september 2023 #22 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hei på deg. Jeg fant bare tonen din veldig nedlatende, som skal fortelle andre hva som er attraksjonen med analsex, og at kondom er for desperate. Anonymkode: 49c2d...fbc Jeg fortalte hva som er attraksjonen for meg, slik andre også gjør, de forteller hva de selv synes. Og at det framstår som desperat dersom du må pakke inn pikken for å gjennomføre det. Det virker halvhjertet på meg, ikke noe du egentlig liker, men det kan godt være. Jeg tolket deg som en kverulant som på død og liv skal være uenig om noe, om det kan være til trøst.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #23 Skrevet 20. september 2023 Neinei ikke kondom. k45 Anonymkode: b942c...a22
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #24 Skrevet 20. september 2023 Vi bruker ikke kondom og det har alltid gått helt fint for han (og meg også forøvrig) Vi har analsex 2-3 ganger i uken og det har vi gjort i 4-5 år, tidligere litt mer spontant, men pga vi liker det bedre og jeg får bedre og lettere orgasme så har vi analsex oftere enn vaginal sex. Det blir jo noen ganger i løpet av et år så statistikken viser for vår del at det går bra. Anonymkode: 2d8bb...cb6
Rosa Gnom Skrevet 20. september 2023 #25 Skrevet 20. september 2023 Bruker ikke kondom med fast partner. Ser ikke problemet. Værste som kan skje er litt bæsj på penis. Det går utrolig nok å vaske bort etterpå.
Gentleman1980 Skrevet 21. september 2023 #26 Skrevet 21. september 2023 On 9/19/2023 at 9:33 AM, AnonymBruker said: Er ganske uerfaren selv. Bruker dere alltid kondom dere som har analsex, for lettere hygiene? Anonymkode: a8a6b...600 Aldri.. hadde mye ATM me xn. ingen problem, ingen bajs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå