AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Er ganske uerfaren selv. Bruker dere alltid kondom dere som har analsex, for lettere hygiene? Anonymkode: a8a6b...600
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Ikke alltid. Det et noe eget med at han spruter inni meg. Bruker kondom innimellom bare. Anonymkode: 0d3a0...b49
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Så og si aldri. Men det er best om man er redd for avføring på penis Anonymkode: ef0ca...e97 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 De få gangene jeg har penetrert en kvinnes analpassasje har jeg ikke brukt kondom og det har gått bra!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Skrevet 19. september 2023 Når jeg har analt er det kun der penis skal inn, så da brukes vi uten. Skal du bytte mellom vagina og analt MÅ kondom brukes. For min del er dette noe helt eget, som skjer kanskje 1 gang pr mnd...da vil jeg ha det "forbudt". Uten, hele opplevelsen med å kjenne han komme sender meg i mål med syk orgasme. Anonymkode: f6fd6...8c5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #7 Skrevet 19. september 2023 Foretrekker tarm rett på huden, så nei Anonymkode: 2cf68...c18
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8 Skrevet 19. september 2023 Uten. Kanskje en av fire ganger kommer det med litt avføring, men det er null stress fra begge parter. Det finnes en risiko for å få uvi for ham, men det har aldri skjedd. Skal dere bytte frem og tilbake, så er det jo superenkelt med kondom. Anonymkode: 49c2d...fbc
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #9 Skrevet 19. september 2023 Stort sett uten. Tørr ikke gå fra analt til vaginal uten en dusj i mellom uansett. Passer også i forhold til oppvarming osv at det er vaginalt først og rumpa etterpå. Han liker også å komme inni meg og da er det vel best uten kondom har jeg skjønt Anonymkode: e2847...3eb
blaffen Skrevet 19. september 2023 #10 Skrevet 19. september 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes en risiko for å få uvi for ham, men det har aldri skjedd. Blir ikke risikoen mindre om han tisser en skvett etterpå?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #11 Skrevet 19. september 2023 blaffen skrev (6 minutter siden): Blir ikke risikoen mindre om han tisser en skvett etterpå? Antagelig, og sikkert av å få utløsning også. Anonymkode: 49c2d...fbc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #12 Skrevet 20. september 2023 Nei, bruker aldri kondom, men vi er i et parforhold, da. Ulempen med det er jo at det ikke går an å bytte, men oftest skjer analsex mot slutten av sexen. Vi har oral og vaginal sex først og så bytter han når han nærmer seg egen utløsning. Anonymkode: 23c32...650
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #13 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Foretrekker tarm rett på huden, så nei Anonymkode: 2cf68...c18 Tror du akkurat fant den kvalmeste måten på og formidle at du liker analsex uten kondom Anonymkode: 67bc0...b0c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #14 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er ganske uerfaren selv. Bruker dere alltid kondom dere som har analsex, for lettere hygiene? Anonymkode: a8a6b...600 Veldig sjelden, bruker igrunnen aldri kondom uansett. Anonymkode: e5d06...c35
1000x Skrevet 20. september 2023 #15 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Veldig sjelden, bruker igrunnen aldri kondom uansett. Anonymkode: e5d06...c35 Ikke jeg heller, aldri kondom, verken foran eller bak. Har aldri hatt sykdommer selv. Må du bruke "hansker" for å ha sex med en kvinne er det bedre å avstå, så desperat er jeg ikke. Kvalitet foran kvantitet.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #16 Skrevet 20. september 2023 Har aldri hatt analsex, men om det skulle skje hadde jeg definitivt brukt kondom. Vil ikke ha penisen min inn der uten noe imellom. Anonymkode: f6448...178
1000x Skrevet 20. september 2023 #17 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har aldri hatt analsex, men om det skulle skje hadde jeg definitivt brukt kondom. Vil ikke ha penisen min inn der uten noe imellom. Anonymkode: f6448...178 Da er analsex ikke noe for deg. Attraksjonen er at hun du elsker er så frekk at hun lar deg få komme inn også der. Da må det kjennes skikkelig også, uten gummibelegg mellom. Elsker du ikke analen hennes elsker du ikke nok. Å grafse opp en varm kabel fra en hund som har gjort fra seg er virkelig ekkelt, selv med pose i mellom. Å kjenne pikken gli inn i det trange hullet hennes bak er bare nytelse.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #18 Skrevet 20. september 2023 Ja, det har du nok helt rett i. Det har virkelig aldri fristet å skulle inn der når hullet ved siden av laget for det. At partner er "frekk" er heller ikke noe som tenner meg. Anonymkode: f6448...178
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #19 Skrevet 20. september 2023 1000x skrev (1 time siden): Da er analsex ikke noe for deg. Attraksjonen er at hun du elsker er så frekk at hun lar deg få komme inn også der. Da må det kjennes skikkelig også, uten gummibelegg mellom. Elsker du ikke analen hennes elsker du ikke nok. Å grafse opp en varm kabel fra en hund som har gjort fra seg er virkelig ekkelt, selv med pose i mellom. Å kjenne pikken gli inn i det trange hullet hennes bak er bare nytelse. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det har du nok helt rett i. Det har virkelig aldri fristet å skulle inn der når hullet ved siden av laget for det. At partner er "frekk" er heller ikke noe som tenner meg. Anonymkode: f6448...178 Dere er jo ikke på samme planet, og det er faktisk tillatt. AB...178 er jo ikke nødt til å tenne på analsex, men det kan jo være et tilfelle der kvinnen nyter det, og han gjerne stiller opp. Da bruker han jo selvsagt kondom så mye han vil? Anonymkode: 49c2d...fbc
1000x Skrevet 20. september 2023 #20 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere er jo ikke på samme planet, og det er faktisk tillatt. AB...178 er jo ikke nødt til å tenne på analsex, men det kan jo være et tilfelle der kvinnen nyter det, og han gjerne stiller opp. Da bruker han jo selvsagt kondom så mye han vil? Anonymkode: 49c2d...fbc Skjønner ikke hvor du vil med dette. AB 178 og jeg er enige. Han tenner ikke mer på analsex om han bruker kondom, men det hadde vært et krav om han så seg nødt til å innfri hennes ønsker. Vi vet begge at vi befinner oss på hver vår planet, men vi hilser respektfullt til hverandre likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå