Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden hadde jeg en drøm der jeg og en kjent skuespiller (som jeg var forelsket i i tenårene) kysset. Det var et veldig  lidenskapelig kyss haha, og det føltes utrolig ekte og langt inne i kroppen. Jeg gikk seriøst hele dagen etter med en nyforelsket sommerfuglfølelse i magen. Jeg har siden den natten sett litt for mye på han på instagram og føler meg seriøst som 16 år igjen. Det er nesten så jeg får litt kjærlighetssorg av å tenke på at det aldri kommer til å bli oss og jeg blir småsjalu på kona hans 😂

Er det bare meg som har opplevd dette så sterkt? Det er nesten en uke siden drømmen, og jeg kan seriøst ikke tenke meg en mer perfekt mann. 

Jeg er 27 år og burde ikke være så barnslig forelsket i en DRØM.

Anonymkode: d7653...539

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du savner vel tenårene da. 

Anonymkode: 03b53...557

Skrevet

Nærmer meg 40 og har hatt våte drømmer om flere norske og utenlandske skuespillere gjennom årene. Samme følelse som deg i ettertid. Heldigvis går det fort over 😂 (PS! Siste jeg drømte om var Herman Tømmerås. Lett at jeg holdt på å kjøre av veien da jeg så han på en filminnspilling i nærområdet en gang 🙄😜

Anonymkode: 485e0...f70

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har også drømt at jeg har vært skikkelig forelska i, og kanskje til og med innleder et forhold med noen. Som regel ikke kjendiser, men helt random folk fra livet ellers: kollega, sjefen, en tidligere flamme eller en venn. Jeg er lykkelig gift på 5. året og har som regel ikke en reell tiltrekning til noen av de jeg drømmer om, men opplever likevel at den forelska-rusen fra drømmen sitter litt igjen et par dager, og at jeg kanskje blir litt ekstra obs på den personen jeg har drømt om. 

Anonymkode: bf374...e3a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...