Gå til innhold

MENN: Hvordan bør jeg kle meg, dersom jeg ønsker å få oppmerksomhet fra en konkret mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er sexy antrekk for en kvinne fylt 30, dersom jeg ønsker oppmerksomhet? Nå tenker jeg ikke "oppfordrer til sex" - men som kan skape følelser og reaksjoner hos en konkret mann? Dersom vi er i jobb sammenheng. 

Anonymkode: 3cbdf...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg ut som enhjørning. Da legger han merke til deg. Evt still opp naken. 

Anonymkode: 9cdce...9e6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva er sexy antrekk for en kvinne fylt 30, dersom jeg ønsker oppmerksomhet? Nå tenker jeg ikke "oppfordrer til sex" - men som kan skape følelser og reaksjoner hos en konkret mann? Dersom vi er i jobb sammenheng. 

Dette er fasitsvar for alle damer både rundt din alder, men også yngre og eldre. Alt som har med skjørt / kjole, støvletter av ulik høyde - alt fra ankel og oppover, strømper selvfølgelig. Fine, tynne. Hva slags topp eller overdel, opp til deg hvor stor utringingen er, men alt det andre jeg har nevnt, bør være standard. 

Det siste man gidder å se på er enda ei i noe "mom" jeans bukser, som flagrer rundt på sidene som Batman. 

Altså det jeg har nevnt, er som når en mann pynter seg fint i dress til finere anledninger.  Tenk nå på mannlig pilot i dress og kvinnelige flyvertinne type antrekk. Bare med egen vri. 

Anonymkode: 30dff...c8c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror ikke de fleste menn bryr seg så mye om klær. Hva med å ha såpass mange hemmelige klær på jobben til at du raskt kan skifte til samme farge som han den dagen? Da blir det fort en greie at dere "tilfeldigvis" igjen har samme farge. Bør ikke overdrives, bare lenge nok til at det blir noe man kan tulle med og bruke til å få kontakt. Ja, jeg vet, jeg burde skrive bestselgende romantiske bøker som blir filmatisert.

Anonymkode: 21f15...ca3

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette er fasitsvar for alle damer både rundt din alder, men også yngre og eldre. Alt som har med skjørt / kjole, støvletter av ulik høyde - alt fra ankel og oppover, strømper selvfølgelig. Fine, tynne. Hva slags topp eller overdel, opp til deg hvor stor utringingen er, men alt det andre jeg har nevnt, bør være standard. 

Det siste man gidder å se på er enda ei i noe "mom" jeans bukser, som flagrer rundt på sidene som Batman. 

Altså det jeg har nevnt, er som når en mann pynter seg fint i dress til finere anledninger.  Tenk nå på mannlig pilot i dress og kvinnelige flyvertinne type antrekk. Bare med egen vri. 

Tusen takk for fint råd :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror ikke de fleste menn bryr seg så mye om klær. 

Anonymkode: 21f15...ca3

Da tror du helt feil. Sett to like hotte damer ved siden av hverandre. Den ene med mom pants med kjedelig look, den andre kledd ut som jeg foreslå - en feminin dame - , som skiller seg ut med antrekket, så skal du se hvem man ser mest på og hvem man vil helst ha kontakt med først. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hjelper ikke så mye hvordan du kler deg om du ikke ser bra ut i utgangspunktet. 

Anonymkode: 58a74...908

• Nyttig 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Da tror du helt feil. Sett to like hotte damer ved siden av hverandre. Den ene med mom pants med kjedelig look, den andre kledd ut som jeg foreslå - en feminin dame - , som skiller seg ut med antrekket, så skal du se hvem man ser mest på og hvem man vil helst ha kontakt med først. 

Enig. Bukser kan være pent på den rette kroppen, men 19/20 ganger er det kjole og skjørt som er det peneste.

Anonymkode: 5104f...962

• Nyttig 1
Skrevet

Kle deg litt pent, men jeg ser mange kler seg drit sexy, så blir dem samboere og så er det rett i joggebuksene og håret opp i strikk 😅🤣 så lurer mennene hva som skjedde med den hotte dama. Jeg har kledd meg hverdags pent og vært meg selv, viktigere at man er den man er, en og late som man er noen andre for og imponere en fyr. Mannen bryr seg ikke så mye og når jeg får mest oppmerksomhet er når jeg går rundt i underbuksa og en t skjorte uten bh, ikke akuratt mega sexy, men han synes det. Jeg liker jordnære typer, dem som ikke forventer at jeg skal sprade rundt og se sexy ut i klærne. Som synes jeg er sexy uansett om jeg har jobbebukse eller en fin kjole. Men mennene jeg har falt for er ganske avslappet selv.

Anonymkode: 5c48d...99a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enig. Bukser kan være pent på den rette kroppen, men 19/20 ganger er det kjole og skjørt som er det peneste.

Og hvis ei dame har skikkelig stygge bein? Regner med vi havner i den 1/20-gjengen?

Anonymkode: dfb52...b90

Skrevet

Det avhenger av kroppen din. Bukser som sitter godt vil alltid tiltrekke oppmerksomhet. Mange menn tenner på damelår, det trenger ikke være mer sexy enn en trang bukse som fremhever lårene dine. Ny variant av hårfrisyre skaper nysgjerrighet. Tettsittende klær uten at det behøver å være vulgært får menn til å bli interesserte. Kjole og skjørt, og noen fine smykker og ringer, er feminint og tiltrekker også positiv oppmerksomhet. Feminin må du være, da våkner menn.

Anonymkode: bafb1...98d

• Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Og hvis ei dame har skikkelig stygge bein? Regner med vi havner i den 1/20-gjengen?

Trenger ikke vise ben i kjolen.

Skrevet

Det er overfladisk og en dårlig idé å prøve og fange oppmerksomheten hans ved hjelp av utseende og klær. Prøv heller å sjarmere ham med personligheten din. 

Anonymkode: d2075...d88

• Liker 1
Skrevet

Skjørt, mørke silkestrømper, og kløfta mellom brystene bør vera synleg.  Klesstilen forteller mye om  personligheten til vedkomende, og holdning til å kle seg etter omstendighetene.

Anonymkode: 91d30...bca

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er overfladisk og en dårlig idé å prøve og fange oppmerksomheten hans ved hjelp av utseende og klær. Prøv heller å sjarmere ham med personligheten din. 

Hjelper lite med «personlighet» om man ikke ser ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke kle deg. Kle av deg! Da får du alle menns oppmerksomhet, og du kan velge fritt den du vil ha.

Anonymkode: 3d471...bc1

Skrevet

Hvit, litt trang bluse. Skjørt. Svarte strømper. Støvletter. Ikke overdriv "sexyness". Blir fort slutty. Stilig funker for alle damer uansett alder - for meg i alle fall.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelper lite med «personlighet» om man ikke ser ut. 

Om man ikke ser ut, hjelper det i hvert fall mer med en sjarmerende personlighet enn "sexy" klær.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Trenger ikke vise ben i kjolen.

Jeg kan aldri tenke meg at menn flest synes fotside kjoler er så pent. 

Skrevet

Kjoler

Anonymkode: 89563...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...