AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Hva er sexy antrekk for en kvinne fylt 30, dersom jeg ønsker oppmerksomhet? Nå tenker jeg ikke "oppfordrer til sex" - men som kan skape følelser og reaksjoner hos en konkret mann? Dersom vi er i jobb sammenheng. Anonymkode: 3cbdf...53f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 Kle deg ut som enhjørning. Da legger han merke til deg. Evt still opp naken. Anonymkode: 9cdce...9e6 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva er sexy antrekk for en kvinne fylt 30, dersom jeg ønsker oppmerksomhet? Nå tenker jeg ikke "oppfordrer til sex" - men som kan skape følelser og reaksjoner hos en konkret mann? Dersom vi er i jobb sammenheng. Anonymkode: 3cbdf...53f Dette er fasitsvar for alle damer både rundt din alder, men også yngre og eldre. Alt som har med skjørt / kjole, støvletter av ulik høyde - alt fra ankel og oppover, strømper selvfølgelig. Fine, tynne. Hva slags topp eller overdel, opp til deg hvor stor utringingen er, men alt det andre jeg har nevnt, bør være standard. Det siste man gidder å se på er enda ei i noe "mom" jeans bukser, som flagrer rundt på sidene som Batman. Altså det jeg har nevnt, er som når en mann pynter seg fint i dress til finere anledninger. Tenk nå på mannlig pilot i dress og kvinnelige flyvertinne type antrekk. Bare med egen vri. Anonymkode: 30dff...c8c 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Skrevet 18. september 2023 Tror ikke de fleste menn bryr seg så mye om klær. Hva med å ha såpass mange hemmelige klær på jobben til at du raskt kan skifte til samme farge som han den dagen? Da blir det fort en greie at dere "tilfeldigvis" igjen har samme farge. Bør ikke overdrives, bare lenge nok til at det blir noe man kan tulle med og bruke til å få kontakt. Ja, jeg vet, jeg burde skrive bestselgende romantiske bøker som blir filmatisert. Anonymkode: 21f15...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Dette er fasitsvar for alle damer både rundt din alder, men også yngre og eldre. Alt som har med skjørt / kjole, støvletter av ulik høyde - alt fra ankel og oppover, strømper selvfølgelig. Fine, tynne. Hva slags topp eller overdel, opp til deg hvor stor utringingen er, men alt det andre jeg har nevnt, bør være standard. Det siste man gidder å se på er enda ei i noe "mom" jeans bukser, som flagrer rundt på sidene som Batman. Altså det jeg har nevnt, er som når en mann pynter seg fint i dress til finere anledninger. Tenk nå på mannlig pilot i dress og kvinnelige flyvertinne type antrekk. Bare med egen vri. Anonymkode: 30dff...c8c Tusen takk for fint råd Anonymkode: 3cbdf...53f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror ikke de fleste menn bryr seg så mye om klær. Anonymkode: 21f15...ca3 Da tror du helt feil. Sett to like hotte damer ved siden av hverandre. Den ene med mom pants med kjedelig look, den andre kledd ut som jeg foreslå - en feminin dame - , som skiller seg ut med antrekket, så skal du se hvem man ser mest på og hvem man vil helst ha kontakt med først. Anonymkode: 30dff...c8c 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #7 Skrevet 19. september 2023 Hjelper ikke så mye hvordan du kler deg om du ikke ser bra ut i utgangspunktet. Anonymkode: 58a74...908 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #8 Skrevet 19. september 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Da tror du helt feil. Sett to like hotte damer ved siden av hverandre. Den ene med mom pants med kjedelig look, den andre kledd ut som jeg foreslå - en feminin dame - , som skiller seg ut med antrekket, så skal du se hvem man ser mest på og hvem man vil helst ha kontakt med først. Anonymkode: 30dff...c8c Enig. Bukser kan være pent på den rette kroppen, men 19/20 ganger er det kjole og skjørt som er det peneste. Anonymkode: 5104f...962 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #9 Skrevet 19. september 2023 Kle deg litt pent, men jeg ser mange kler seg drit sexy, så blir dem samboere og så er det rett i joggebuksene og håret opp i strikk 😅🤣 så lurer mennene hva som skjedde med den hotte dama. Jeg har kledd meg hverdags pent og vært meg selv, viktigere at man er den man er, en og late som man er noen andre for og imponere en fyr. Mannen bryr seg ikke så mye og når jeg får mest oppmerksomhet er når jeg går rundt i underbuksa og en t skjorte uten bh, ikke akuratt mega sexy, men han synes det. Jeg liker jordnære typer, dem som ikke forventer at jeg skal sprade rundt og se sexy ut i klærne. Som synes jeg er sexy uansett om jeg har jobbebukse eller en fin kjole. Men mennene jeg har falt for er ganske avslappet selv. Anonymkode: 5c48d...99a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #10 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enig. Bukser kan være pent på den rette kroppen, men 19/20 ganger er det kjole og skjørt som er det peneste. Anonymkode: 5104f...962 Og hvis ei dame har skikkelig stygge bein? Regner med vi havner i den 1/20-gjengen? Anonymkode: dfb52...b90
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #11 Skrevet 19. september 2023 Det avhenger av kroppen din. Bukser som sitter godt vil alltid tiltrekke oppmerksomhet. Mange menn tenner på damelår, det trenger ikke være mer sexy enn en trang bukse som fremhever lårene dine. Ny variant av hårfrisyre skaper nysgjerrighet. Tettsittende klær uten at det behøver å være vulgært får menn til å bli interesserte. Kjole og skjørt, og noen fine smykker og ringer, er feminint og tiltrekker også positiv oppmerksomhet. Feminin må du være, da våkner menn. Anonymkode: bafb1...98d 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #12 Skrevet 19. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Og hvis ei dame har skikkelig stygge bein? Regner med vi havner i den 1/20-gjengen? Anonymkode: dfb52...b90 Trenger ikke vise ben i kjolen. Anonymkode: 5104f...962
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #13 Skrevet 19. september 2023 Det er overfladisk og en dårlig idé å prøve og fange oppmerksomheten hans ved hjelp av utseende og klær. Prøv heller å sjarmere ham med personligheten din. Anonymkode: d2075...d88 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #14 Skrevet 19. september 2023 Skjørt, mørke silkestrømper, og kløfta mellom brystene bør vera synleg. Klesstilen forteller mye om personligheten til vedkomende, og holdning til å kle seg etter omstendighetene. Anonymkode: 91d30...bca
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #15 Skrevet 19. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er overfladisk og en dårlig idé å prøve og fange oppmerksomheten hans ved hjelp av utseende og klær. Prøv heller å sjarmere ham med personligheten din. Anonymkode: d2075...d88 Hjelper lite med «personlighet» om man ikke ser ut. Anonymkode: 58a74...908 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #16 Skrevet 19. september 2023 Ikke kle deg. Kle av deg! Da får du alle menns oppmerksomhet, og du kan velge fritt den du vil ha. Anonymkode: 3d471...bc1
Agaton Skrevet 19. september 2023 #17 Skrevet 19. september 2023 Hvit, litt trang bluse. Skjørt. Svarte strømper. Støvletter. Ikke overdriv "sexyness". Blir fort slutty. Stilig funker for alle damer uansett alder - for meg i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #18 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelper lite med «personlighet» om man ikke ser ut. Anonymkode: 58a74...908 Om man ikke ser ut, hjelper det i hvert fall mer med en sjarmerende personlighet enn "sexy" klær. Anonymkode: d2075...d88 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #19 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trenger ikke vise ben i kjolen. Anonymkode: 5104f...962 Jeg kan aldri tenke meg at menn flest synes fotside kjoler er så pent. Anonymkode: dfb52...b90
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #20 Skrevet 24. september 2023 Kjoler Anonymkode: 89563...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå