Gå til innhold

Hvordan har du det i forholdet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer så veldig på hvordan andre har det i forholdet sitt. 

Er du alltid 100% sikker på at relasjonen er helt riktig for deg, aldri noen tvil? 

Tenker du på andre damer/menn? 

Jeg for min del tror det handler litt om savnet av spenning. Jeg kunne aldri i virkeligheten ha satset på at gresset er grønnere på andre siden, eller vært utro. Jeg elsker partner og parter elsker meg, vi har et velfungerende samliv og familie liv. Vi har det faktisk ganske godt. 

Uansett tankene flyr og det plager meg. 

Anonymkode: 65d8a...974

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her❤️ hver dag er en sann glede med min kjæreste, ektemann, sjelevenn, og rett og slett verdens beste mann❤️🥰 humor, ironi og løsning av alle verdensproblemer er med på å høyne hver eneste dag🤩😂 vi er som skapt for hverandre og er flinke til å ta vare på hverandre hver eneste dag🥰❤️
viktig å ha takhøyde og både respektere hverandre og løfte hverandre🥰 sammen snart 13 år❤️

føler meg som livets heldigste kone og kjæreste, verdsatt og sett hver eneste dag❤️❤️❤️

Endret av Lillemor68
  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke følt meg verdsatt på over 2 år (vært sammen i 4). Ingen nærhet, ingen kommunikasjon og han vil ikke i terapi eller gjøre noe for å redde forholdet. 

Så nå sparer jeg penger til å gå fra han.

Anonymkode: 88082...66b

• Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg for min del tror det handler litt om savnet av spenning. Jeg kunne aldri i virkeligheten ha satset på at gresset er grønnere på andre siden, eller vært utro. Jeg elsker partner og parter elsker meg, vi har et velfungerende samliv og familie liv. Vi har det faktisk ganske godt. 

Uansett tankene flyr og det plager meg. 

Anonymkode: 65d8a...974

Hvor er det dine tanker flyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det greit. Synes han er flott. Ser på andre noen gangers men det er ikke alvorlig. Savner ikke spenning, vi har det spennende og levende mellom oss. 

Lurer på framtida. Ønsket familieliv men vet ikke om det går når han - og jeg, til tider- jobber så mye. Iblant er jeg trøtt og lei men vet ikke om det er pga han eller mest andre ting i livet mitt som bør endres. Har foreløpig bestemt meg for å endre noen ting selv og så se angående oss. I det siste har han spontant begynt å "lure" på ting angående graviditet. Tenker mye på at jeg vil bli mor... 

Anonymkode: d8b5b...45b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker relativt ofte på hvordan livet kunne være uten henne ja.

Anonymkode: e6d73...766

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt å tenke på andre,selv i et forhold.

Like normalt som ikke å tenke på andre.

Jeg er veldig lykkelig gift med mannen min. Og det sier han også at han er.

Vi har det veldig bra sammen.

Har oppturer og nedturer,noe som er helt normalt.

Men er heldig med mannen min.

Begge har vært i dårlige forhold før,og vi føler vi har funnet den rette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen siden 1997 og jeg kjenner på lykkefølelse hver dag. Noen ganger må jeg jobbe litt ekstra for å kjenne den og i litt dårligere perioder lurer jeg noen ganger på om det faktisk er dette jeg vil. Men jeg kan ikke se for meg livet uten ham og jeg legger meg hver kveld og gleder meg til en ny dag med han og datteren vår.

Tenker jeg på andre? Nei, ikke i den grad det betyr noe. 

Endret av MarianneE
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt nydelig, men vi er fortsatt relativt ferske og skal gjerne ha det slik de første årene. 

Noen fordeler: vi har begge vært singel i mange år før vi ble sammen, slik at vi vet at sex kan man få de fleste uker, pene mennesker kan man møte på når som helst, men å finne den personen man bare klikker med på alle plan, der 4 timer i telefonen omtrent er deiligere enn den allerede magiske sexen, latteren sitter løst og man lader i hverandres selskap, det er sjelden. 

Vi har begge barn, og da er det naturlig å ha det som et parameter at å finne noen man ser for meg å introdusere for ungene og som kan passe inn i hamsterhjulet som hverdagen tidvis er, det er spesielt.

Der hvert kyss blir en bekreftelse på at dette er riktig og det er nettopp deg jeg skal kysse hver dag livet ut.

Turene, inntrykk, solnedganger, sorger, motgang, vin, konserter, fjelltopper, dødsfall, konfirmasjoner, utepils, ferier, hverdager, fotball, god mat, alt vil jeg dele med han. 

Vi møttes for 20 år siden, men det var ikke riktig tid for meg da. Det har vi tenkt litt på, hvor annerledes alt kunne sett ut.

Anonymkode: 25e7c...986

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det fantastisk! Men har kun vært sammen i litt over ett år, så er fortsatt nyforelsket. Levde med eksmannen min i 15 år og hadde det ikke bra de siste 10.

Anonymkode: d988a...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankene mine flyr også. Har vært sammen lenge. Ingen spenning, knapt nok seksualliv. Vurderer om jeg kan gå, eller om jeg bare skal innse at jeg er for gammel og at den biten er over.

Anonymkode: 40588...a1c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tankene mine flyr også. Har vært sammen lenge. Ingen spenning, knapt nok seksualliv. Vurderer om jeg kan gå, eller om jeg bare skal innse at jeg er for gammel og at den biten er over.

Anonymkode: 40588...a1c

Samme her. Vært sammen i typ 30 år. Ingen/liten seksuell tenning fra hennes side, i alle fall mot meg. Føler hun "tilbyr" meg pliktsex en gang i måneden. Det er turn-off for meg og jeg avviser derfor ofte. Vi er mer venner som bor sammen av praktiske og økonomiske årsaker. Vi kommuniserer dårlig om dette siden hun synes jeg lager problemer av ingenting. Hun innrømmer at hun er dårlig på seksuell tenning, men liker det, og får orgasmer, når vi først er i gang. Hun er åpen og ærlig så jeg har ingen mistanker om utroskap. Det er for sent for meg å starte på nytt. Om jeg går blir jeg sittende alene i en liten leilighet så av to onder velger jeg det enkleste. Trist "avslutning" på et langt samliv/ekteskap/liv og jeg hadde nok valgt annerledes om jeg kunne starte på nytt. Jada, jeg vet jeg virker negativ, men det er nå slik hverdagen har blitt.

Anonymkode: 5aaf8...0e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å klage på. Kan ikke se for meg livet ut henne. Å tenke på andre kvinner er jo naturlig, men det blir med tanken. Har klart å få ei som er langt over min egen liga, så å skulle ut på markedet igjen blir for dumt.

Anonymkode: 3e69e...bae

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift på 17. året, og ekteskapet er stabilt og godt. Kan se for meg oss to en gang i fremtiden feire jul sammen med barn og barnebarn, og den tanken får meg til å smile. Men det er langt frem til vi er der, og jeg synes livet er litt vel kjedelig når han og jeg skal gjøre ting sammen. Koser meg mer på egenhånd eller med barna, og det er et lite rødt flagg for meg. Han er kjekk, grei, intelligent og stabil, men har verken kreativitet, romantikk eller impulsivitet i blodet. Jeg savner variasjon, liksom. Selv liker jeg å slenge meg rundt og prøve nye ting, og det er gjerne først da han også "lar seg inspirere" til å prøve ut gitt aktivitet. Jeg brøyter liksom løypa hele tiden. 

Når barna flytter ut vet jeg faktisk ikke hvilken vei jeg skal gå. Min mann er en så utrolig fin fyr, og jeg vil ikke IKKE ha ham i livet mitt, men jeg trenger å ha noe MER i livet mitt. Kanskje noen som kan utfordre meg litt mer, uten at jeg egentlig er interessert i å dingle inn i et nytt forhold. Mulig jeg kanskje bare trenger venner som er mer lik meg selv? Jeg vet virkelig ikke hvor jeg ender opp i livet. Men jeg vet at om jeg alltid er med ham, må jeg stå for egen spenning, impulsivitet og romantikk. Litt vanskelig å være romantisk med seg selv...

Anonymkode: 72703...e75

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk. Min sjele venn,bestevenn,elsker.  Vi løser alt,tenker mye likt. ALT. 🙏

Anonymkode: e6425...54a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det veldig godt og trygt, samtidig som det er lidenskapelig og spennende. Vi har vært sammen i mange år og er gift, har barn osv, så det er jo mye hverdag. Men vi er veldig opptatt av å finne tid sammen bare jeg og han, og også gjøre hverdagen fin, både som familie og som par. 
Tenker aldri på andre menn, føler meg utrolig heldig som har akkurat han. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men skal sies at det er ett relativt ferskt forhold og pga avstand får ikke vi se hverandre annet en i helgene. Vært sammen i 7-8 mndr nå. 

Men, før har jeg vært både forelsket og betatt i langvarige forhold, men vi har hatt mistet spenningen relativt fort, kjedelig sex osv… Nå føler jeg at alt klaffer og vi er 110% på bølgelengde 

Anonymkode: c9c84...699

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i snart 5 år nå! Han er ingen Gosling-modell, men i mine øyner er han perfekt! Flott personlighet og de nydeligeste blå øynene! ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...