AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Del Skrevet 18. september 2023 Hei! Min elskede mini wand skal pensjoneres og oppgraderes til noe jeg kan ta med meg i graven. Har sett litt rundt, men sliter så med hva jeg skal gå for, vil ikke kaste masse lapper ut av vinduet for å så ikke være frelst. Ser at de som gjerne vinner tester får skryt for at de er så kraftige, men jeg brukte gjerne min forrige på svakeste innstilling, så blir den for kraftig er det et minus... Bruker også gjerne bare den jevne vibrasjonen, så masse rytmer er ikke nødvendig! Er det noen der ute som kan komme med noen anbefalinger eller erfaringer? Er helt rådvill - hjelp! Anonymkode: 31c1d...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Vi har denne her og er godt fornøyd: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/tango-corrida-massasjestav/#reviews Den er ikke for stor, men heller ikke for liten. Veldig behagelig materiale å ta på. Du kan snu den og bruke “håndtaket” innvendig evt legge bruke den enden utvendig også. Dette har vi prøvd uten noe voldsom suksess, men for noen er sikkert dette et pluss også. Uansett gjør den klassiske massasjestav-delen jobben. En lading holder til mange gangers bruk, Fin å bruke i doggy, stående i dusjen, mens hun rir osv. men har du “brukt opp” en wand alt så kommer du nok på nok av bruksområder. Anonymkode: ebf55...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 Womanizer! Tok litt tid å venne meg til den, men jeg kunne ikke klart meg uten. Har prøvd vanlig vibrator i ettertid, men de bare durer for mye og "forstyrrer". Noe helt annet med luft! Anonymkode: e0d00...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Del Skrevet 18. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har denne her og er godt fornøyd: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/tango-corrida-massasjestav/#reviews Den er ikke for stor, men heller ikke for liten. Veldig behagelig materiale å ta på. Du kan snu den og bruke “håndtaket” innvendig evt legge bruke den enden utvendig også. Dette har vi prøvd uten noe voldsom suksess, men for noen er sikkert dette et pluss også. Uansett gjør den klassiske massasjestav-delen jobben. En lading holder til mange gangers bruk, Fin å bruke i doggy, stående i dusjen, mens hun rir osv. men har du “brukt opp” en wand alt så kommer du nok på nok av bruksområder. Anonymkode: ebf55...ffc Denne skal jeg absolutt vurdere! Ikke helt vanvittig dyr heller, som mange av dem kan være😅 Og spennende med flere bruksområder! Kan man justere styrken på vibrasjonen? Anonymkode: 31c1d...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Del Skrevet 18. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Womanizer! Tok litt tid å venne meg til den, men jeg kunne ikke klart meg uten. Har prøvd vanlig vibrator i ettertid, men de bare durer for mye og "forstyrrer". Noe helt annet med luft! Anonymkode: e0d00...4ab Womanizer har jeg allerede! Den funker til sitt bruk, men ser spesifikt etter en wand i denne omgangen :)) Anonymkode: 31c1d...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Denne skal jeg absolutt vurdere! Ikke helt vanvittig dyr heller, som mange av dem kan være😅 Og spennende med flere bruksområder! Kan man justere styrken på vibrasjonen? Anonymkode: 31c1d...4b2 Ja, du kan justere styrken på vibrasjonen. Det er også mulig å velge om du vil ha vibrasjon i “hodet”, eller i delen til innvendig bruk, evt begge deler samtidig. Anonymkode: ebf55...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå