Gjest Vinga Skrevet 22. januar 2006 #1 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg har ett barn fra før. Han kommer til å være ca. 3 1/2 når minstemann kommer. Dette blir antakeligvis det siste barnet mitt, vil ha to, og nå får jeg det. Hvor mange barn har dere fra før (om dere har det), og hvor mange barn ser dere for dere at dere skal ende opp med? Endret 22. januar 2006 av Vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anita1974 Skrevet 22. januar 2006 #2 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har et barn fra før han er 10 år , blir 11 år rundt terminen. Har aldri brukt prevansjon. Har den samme mannen. Så at jeg er gravid nå . Ja jeg tror nesten ikke det er sant. Jeg tar de barna jeg får for å si det sån. Selv om det hadde vært mere gunstig for noen år siden når sønnen vår var mindre . Men pytt pytt. JEG ER GRAVID::::: JIPPI Anita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. januar 2006 #3 Del Skrevet 22. januar 2006 Dette blir vår første, om alt går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 22. januar 2006 #4 Del Skrevet 22. januar 2006 dette blir min andre, så sønnen min blir ca 20 mnd når spiren kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. januar 2006 #5 Del Skrevet 22. januar 2006 Dette blir min andre. Har en gutt som vil være litt over 2 år ved termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 22. januar 2006 #6 Del Skrevet 22. januar 2006 Førstemann hos oss Ideelt sett vil vi ha to, så får vi vel se hva fremtiden bringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 23. januar 2006 #7 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei. Dette er vårt føste barn. Vi hadde lekt med tanken en stund men ikke bestemt oss for noe konkret. På lille julaften, etter god middag og rødvin tok romantikken over og vi tenkte pytt, pytt vi ser hva som skjer....:-) Må innrømme at jeg ble glad, sjokkert, redd, når jeg fant ut at jeg var gravid forrige mandag. Den satt på første forsøk. Det er mange tanker som kverner rundt i hodet nå, og så har man jo ingen å dele de med for man vil jo holde det hemlig litt til...i tilfelle..... Vi har ikke tenkt over hvor mange barn vi ønsker, rakk så vidt å tenke over å få ett....hehe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. januar 2006 #8 Del Skrevet 23. januar 2006 Første gang jeg er gravid. Vi ønsker oss to barn begge to, men det får tiden vise. Nå håper vi bare at dette skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marilla Skrevet 23. januar 2006 #9 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er gravid for andre gang. Har ei herlig jente som kommer til å være vel 2 år når hun blir storesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemora Skrevet 24. januar 2006 #10 Del Skrevet 24. januar 2006 Dette vil bli vår første, om alt går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knøtte Skrevet 29. januar 2006 #11 Del Skrevet 29. januar 2006 Dette blir vårt andre barn. Det blir ca. 12 mnd mellom barna. Har i utgangspunktet ikke tenkt mer enn to barn, men får se da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 23. mars 2006 #12 Del Skrevet 23. mars 2006 Dette blir vårt andre barn, men forhåpentligvis ikke det siste. Vi har en jente som vil være litt over to år når hun blir storesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 24. mars 2006 #13 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Dette vil bli vårt første Kan tenke oss 2, det andre helst 3-4 år etter den første, men alt kan skje Endret 24. mars 2006 av Flugelhorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 25. mars 2006 #14 Del Skrevet 25. mars 2006 Dette blir mitt aller første gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knøtte Skrevet 26. mars 2006 #15 Del Skrevet 26. mars 2006 Dette blir vårt andre barn. Gutten min er 12 måneder når han blir storebror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 26. mars 2006 #16 Del Skrevet 26. mars 2006 Det blir vårt andra barn. Sonen kommer att vara 2 år och 10 månader när han blir storebror om allt går som det ska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfri Skrevet 28. mars 2006 #17 Del Skrevet 28. mars 2006 dette blir vårt første barn - og vi er så spente og glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå