Gå til innhold

Førstegang, andregangs, tredjegangs?

Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

Jeg har ett barn fra før. Han kommer til å være ca. 3 1/2 når minstemann kommer. :)

Dette blir antakeligvis det siste barnet mitt, vil ha to, og nå får jeg det. :)

Hvor mange barn har dere fra før (om dere har det), og hvor mange barn ser dere for dere at dere skal ende opp med?

Endret av Vinga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et barn fra før han er 10 år , blir 11 år rundt terminen.

Har aldri brukt prevansjon. Har den samme mannen. Så at jeg er gravid nå . Ja jeg tror nesten ikke det er sant.

Jeg tar de barna jeg får for å si det sån.

Selv om det hadde vært mere gunstig for noen år siden når sønnen vår var mindre . Men pytt pytt.

JEG ER GRAVID:::::

JIPPI :babyjente:

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Dette er vårt føste barn. Vi hadde lekt med tanken en stund men ikke bestemt oss for noe konkret. På lille julaften, etter god middag og rødvin tok romantikken over og vi tenkte pytt, pytt vi ser hva som skjer....:-)

Må innrømme at jeg ble glad, sjokkert, redd, når jeg fant ut at jeg var gravid forrige mandag. Den satt på første forsøk. Det er mange tanker som kverner rundt i hodet nå, og så har man jo ingen å dele de med for man vil jo holde det hemlig litt til...i tilfelle.....

Vi har ikke tenkt over hvor mange barn vi ønsker, rakk så vidt å tenke over å få ett....hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er gravid.

Vi ønsker oss to barn begge to, men det får tiden vise.

Nå håper vi bare at dette skal gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vårt andre barn. Det blir ca. 12 mnd mellom barna. Har i utgangspunktet ikke tenkt mer enn to barn, men får se da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Dette blir vårt andre barn, men forhåpentligvis ikke det siste. Vi har en jente som vil være litt over to år når hun blir storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil bli vårt første :)

Kan tenke oss 2, det andre helst 3-4 år etter den første, men alt kan skje ;)

Endret av Flugelhorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vårt andra barn. Sonen kommer att vara 2 år och 10 månader när han blir storebror om allt går som det ska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...