AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Gutt her, han synes mye er barnslig. De må være varme, da vintrene her er kalde med mye snø. Hvilke sko har dere til deres gutter? Han bruker 34 Anonymkode: a27c4...c47
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Kjøper vintersko til sønnen på 10 år på sport outlet. Det finnes mange vintersko der som er langt fra barnslig. Og hallo, 10 år og syns sko er barnslig? Han er jo et barn 😅 du trenger ikke kjøpe sko med masse farger som blinker liksom. Anonymkode: b92d4...a1f 1
MarenogAron Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Jente her. Hun har varme vintersko fra timberland til ordentlig vintervær og støvler med ullfôr fra bisgaard til mer slapseføre. Ikke barnslig, men solid kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 MarenogAron skrev (30 minutter siden): Jente her. Hun har varme vintersko fra timberland til ordentlig vintervær og støvler med ullfôr fra bisgaard til mer slapseføre. Ikke barnslig, men solid kvalitet. Er timberland varmere enn vintersko med ull? Trodde ull var det varmeste man fikk? Anonymkode: 1540d...3ab
MarenogAron Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er timberland varmere enn vintersko med ull? Trodde ull var det varmeste man fikk? Anonymkode: 1540d...3ab Jeg har et par timberland mukluk selv. Hatt dem i over ti år, og de er de beste, varmeste skoene jeg har hatt. De har tykk såle. Viktig, for mesteparten av kulden kommer opp fra bakken. Akkurat mukluk er jentesko, men timberland har masse å velge mellom. Bisgaardskoene er mer sherrox-aktig. Funker ypperlig fra kanskje +5 til -5, men når det er ordentlig kaldt vil jeg mye heller ha skinn enn plast som ytterlag. Vi holder oss til det vi har god erfaring med, men det finnes jo masse annet å velge i. Ecco, viking, reima, sorel ++
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Skrevet 19. september 2023 MarenogAron skrev (1 time siden): Jeg har et par timberland mukluk selv. Hatt dem i over ti år, og de er de beste, varmeste skoene jeg har hatt. De har tykk såle. Viktig, for mesteparten av kulden kommer opp fra bakken. Akkurat mukluk er jentesko, men timberland har masse å velge mellom. Bisgaardskoene er mer sherrox-aktig. Funker ypperlig fra kanskje +5 til -5, men når det er ordentlig kaldt vil jeg mye heller ha skinn enn plast som ytterlag. Vi holder oss til det vi har god erfaring med, men det finnes jo masse annet å velge i. Ecco, viking, reima, sorel ++ Å ja, trodde du hadde de fra Bisgaard i skinn, ikke de i plast:) Anonymkode: 1540d...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå