AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Driver å dater en mann. Merker mer og mer for hver dag at sexen er elendig. HVER gang vi har sex suger jeg han 90% av tiden. Jeg har kuken hans i kjeften hele tiden. Hva er greia ? Oralsex er jo en den al sexen men er jo ikke hoved sexen. Fatter ikke hva han tenker med. Sex mellom 2 personer som består av at dama suger mannen i 90% av tiden. Kjente jeg ble så irritert sist jeg var på date med han at nå vurderer jeg å ikke møte han mer. Akten starter slik. Jeg suger han. Han penetrerer meg litt. Så suger jeg han igjen. Og så penetrerer han meg til han kommer. Og så suger jeg han igjen. Og så skal jeg bytte posisjon og fortsette å suge han. Og så stimulerer han klitorisen min som om det var ett viskelær mens jeg fortsetter å suge selvfølgelig. Og så skal vi se på en film. Etter noen minutter sier han. Si tar en kjapp en. Då tar han frem kuken og sier sug meg. 🙄 suge suge suge suge tralala tror jeg har hørt ordet suge nok for i år 😂😂🤦🏻♀️ heldigvis har jeg hatt bra sex tidligere i livet at jeg vet at dette bare ikke går an🤦🏻♀️ Anonymkode: 8d980...7de 7 2
Rosa Gnom Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 Hadde nok glatt stått over det ja!! Får du ikke noe tilbake?? Enten må du gi opp hele greiene eller så må du rett og slett lære han opp. Hørtes ut som en merkelig skrue ! 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Skrevet 18. september 2023 Eier du ikke selvrespekt? Anonymkode: 78de3...c9d 4 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 Fortjener du noe bedre da? Sorry, kunne ikke dy meg 😂 Anonymkode: faffa...7ef
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 Han er ego og lite omtenksom. Hadde ikke orket. Har han hørt om at man gir og tar? Kan jo gjelde han er like ego på andre områder.. Anonymkode: 38dfc...160 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Driver å dater en mann. Merker mer og mer for hver dag at sexen er elendig. HVER gang vi har sex suger jeg han 90% av tiden. Jeg har kuken hans i kjeften hele tiden. Hva er greia ? Oralsex er jo en den al sexen men er jo ikke hoved sexen. Fatter ikke hva han tenker med. Sex mellom 2 personer som består av at dama suger mannen i 90% av tiden. Kjente jeg ble så irritert sist jeg var på date med han at nå vurderer jeg å ikke møte han mer. Akten starter slik. Jeg suger han. Han penetrerer meg litt. Så suger jeg han igjen. Og så penetrerer han meg til han kommer. Og så suger jeg han igjen. Og så skal jeg bytte posisjon og fortsette å suge han. Og så stimulerer han klitorisen min som om det var ett viskelær mens jeg fortsetter å suge selvfølgelig. Og så skal vi se på en film. Etter noen minutter sier han. Si tar en kjapp en. Då tar han frem kuken og sier sug meg. 🙄 suge suge suge suge tralala tror jeg har hørt ordet suge nok for i år 😂😂🤦🏻♀️ heldigvis har jeg hatt bra sex tidligere i livet at jeg vet at dette bare ikke går an🤦🏻♀️ Anonymkode: 8d980...7de Hadde jeg aldri orket. Og jeg er mann😅 Høres skikkelig ræva ut Anonymkode: 9ed36...f08 9 1 4
Bombasi Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 Høres ut som et dritkjedelig sexliv. Og enda er jeg mann... 😜 Du har selvfølgelig all rett til å la være å møte denne sære og egoistiske fyren. Og det burde du absolutt gjøre. 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #9 Skrevet 18. september 2023 Rosa Gnom skrev (21 minutter siden): Hadde nok glatt stått over det ja!! Får du ikke noe tilbake?? Enten må du gi opp hele greiene eller så må du rett og slett lære han opp. Hørtes ut som en merkelig skrue ! Har ikke nevnt noe for han. Fordi… er det noe vits egentlig. Har heller valgt å gi det litt tid. Men ser jo at det ikke blir noe bedre så… 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ ts Anonymkode: 8d980...7de
Rosa Gnom Skrevet 18. september 2023 #10 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke nevnt noe for han. Fordi… er det noe vits egentlig. Har heller valgt å gi det litt tid. Men ser jo at det ikke blir noe bedre så… 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ ts Anonymkode: 8d980...7de Neh..Tenker vel at det ikke er så mye vits... Er selv mann. Det hadde blitt altfor mye suging for min del,men folk er forskjellig. Ikke kommer han til å forandre seg med det første. Folk forandrer seg sjeldent av seg selv. Ville nok letet videre ! 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #11 Skrevet 18. september 2023 Kan du ikke bare si nei? Anonymkode: 793a2...746 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #12 Skrevet 18. september 2023 Men.Hvorfor.Gjør.Du.Det. Bare slutt. Anonymkode: 7baf0...43b 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #13 Skrevet 18. september 2023 Han tenker vel at du liker det da, siden du gjør det og ikke sier noe. Anonymkode: 53f1b...ba9 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #14 Skrevet 18. september 2023 Er det han som ber deg om å suge hele tiden? Mister han ereksjonen siden du må suge i mellom slagene? Anonymkode: 3e87d...d68 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #15 Skrevet 18. september 2023 Huff... Er mann og synes og oralsex er dørgende kjedelig. Slikking i evigheter er turnoff Anonymkode: 3f410...dd2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #16 Skrevet 18. september 2023 Du velger jo å fortsette med dette... Anonymkode: 23ac6...252 1
EnduranceMax Skrevet 18. september 2023 #17 Skrevet 18. september 2023 Sitt på ansiktet hans og ri, så tar du frem en støvsuger og lar den suge han til han ikke har et atom igjen i kroppen 😅 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #18 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det han som ber deg om å suge hele tiden? Mister han ereksjonen siden du må suge i mellom slagene? Anonymkode: 3e87d...d68 Ja det er han som ber om det hver gang. Fører meg til å suge liksom. Jeg tar aldri initiativet til det. Han har ereksjonsproblemer virker det som den blir sjeldent helt hard. Vet ærlig talt ikke hvor det er noe galt med fyren. 🙄 ts Anonymkode: 8d980...7de 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #19 Skrevet 19. september 2023 Uff, dumpa nettopp en sånn en selv, han ville ikke slikke fitte en gang. Fikk meg en yngre modell i stedet, han er alltid steinhard og elsker å slikke, og jeg har ikke sett meg tilbake. Anonymkode: 8b680...a8b 6 1
Pingvinen Skrevet 19. september 2023 #20 Skrevet 19. september 2023 Nei takk. Greit å suge litt som endel av sex, men absolutt ikke så mye. Jeg hadde ikke forlatt en ellers god partner hvis han fikk problemer med ereksjon, men går ikke inn i ett forhold med potensproblemer. Det er helt pyton og turn off. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå