AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Vil noen av dere fortelle litt om prosessen fra dating til kjæreste? Hvor lenge datet dere før dere ble kjærester? Kjente dere hverandre fra før? Hvor møttes dere? Alder? Har dere barn? Sikkert mange ting som spiller inn. Gjennomgått brudd med eksmann for en tid tilbake, begynt å date litt. Dater en mann, eksklusivt. Begge er åpne om følelser. Likevel litt nytt og ukjent terreng da jeg har vært gift i mange år og har barn. Vil gjerne høre deres historier ☺️ Anonymkode: abca3...185
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 Jeg vil også høre. Er i samme situasjon nesten, men har vært singel i 2 år. Barn i skolealder som jeg har 50%. Anonymkode: 55f47...c1f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg vil også høre. Er i samme situasjon nesten, men har vært singel i 2 år. Barn i skolealder som jeg har 50%. Anonymkode: 55f47...c1f Får håpe vi får noen gode svar 😊 Anonymkode: abca3...185 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Han spurte om jeg ville være kjæresten hans Vi er tidlig 30 årene Anonymkode: 726e5...b62
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Her var det en kort dating-prosess 🤪 Første date var hjemme hos ham, jeg var egentlig kun ute etter ligg. Endte opp med vin, overnatting og sex. Hadde ingen planer om at vi skulle få en slik vanvittig kjemi. Han sa han håpte jeg ville møte han snart igjen, jeg var i tvil for jeg var egentlig nylig komt ut av ett forhold å likte å være singel. Men valgte å møte han på nytt, date nr 2 varte hele helgen. Så tilbringte vi etterhvert nesten hver eneste ledige stund sammen. Vi har fortsatt ikke sagt vi er kjærester, men vi har møtt hverandres foreldre, han har møtt barna mine, vi har vært på ferie sammen osv… 6 mndr siden første «date» 🤪 Anonymkode: 80204...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Skrevet 19. september 2023 Datet han først etter 4 uker som single og ble kjæreste med han etter 2, 5 mnd Anonymkode: da95f...268
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #7 Skrevet 19. september 2023 Vi er k39 og m41, hadde et kort treff i tenårene, men møttes på nytt via felles kjente i mai. Vi har snakket sammen siden, og det har vært oss to siden blikkene våre møttes den kvelden. Vi klikker på alle plan, og begge føler en underlig tilhørighet til hverandre som vi på sett å vis ikke velger, det er bare en veldig sterk følelse og dragning mot hverandre. Vi hører sammen. Begge har barn, jeg 100 han 50, de er i barneskolealder. Vi datet på gamlemåten rett og slett 🤪 Snakket sammen hver dag siden vi møttes. Først messenger, så snap, så tok jeg motet til meg å ringte han, så møttes vi igjen etter to uker. Et veeeldig kort møte, fordi jeg skulle vidre med barna på noe, han var på jobb. Da han så meg kysset han meg langt, lenge og inderlig. Foran alle på butikken. Han la armene rundt meg og jeg var hjemme. Det var som vi kjente hverandre på et veldig rart dypt plan. Etter det møttes vi så ofte vi kunne for korte turer, lunch, fjelltur, cafe, rett og slett dating. Vi klarte ikke å holde fingrene av fatet ute blant folk, så vi fortalte barna at vi dater, vi er ikke kjærester ennå, men vi blir kjent og finner ut om vi skal bli kjærester. Etter 4 uker overnattet jeg i tre dager, sex, kos, middagslaging sammen, gåturer, kos ❤️ Treff og overnatting fortsatte. 3 uker etter definerte han oss som kjærester på den søteste måten. Uken etter det reiste vi på første helgetur sammen og besøkte noen venner. Ca samtidig møtte han mine barn fordi de etterspurte det og vi har så mange felles kjente at det ble rart å holde livene separat. Så møttes vi alle sammen voksne og barn. Nå treffes vi med barna ukentlig, på barnas ønske. De spør etter hverandre oftere enn vi treffes. Jeg og kjæresten skal på to turer sammen i oktober, så skal vi med barna på tur i desember. Jeg elsker han, men vil vente med å si det til han sier det først. Vi bor 35 min unna hverandre, vi alle kunne nok tenke oss å flytte sammen, men velger å la barna få fullføre det trinnet de har behov for. Eldste vil nok fullføre ungdomsskolen der de bor. Det er tøft å være fra hverandre når kroppen vil så gjerne være nær den andre. Anonymkode: a4c68...44c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå