AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Hvis jeg kontakter en mann jeg ble forelsket I for 25 år siden, som jeg aldri helt glemte, men jeg vet at han er gift. Hva er sjansen for at han syns jeg er en gal psyko stalker/ bunny boiler? En synsk mann jeg besøkte mente det ville være riktig å ta kontakt. Anonymkode: e4b25...1e9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 Kjør på. Det er hans ansvar hvordan han svarer, og hva har det å si om det er kanin i gryta di? Anonymkode: b1f42...7d7 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 Han er gift, hold deg unna. Og slutt å høre på «synske», de finnes ikke. Hvorfor klarer de i så fall ikke å gjette lotto-tallene? Anonymkode: 5d28d...3c1 11 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Hmm. Interessant, jeg trodde jeg skulle få mer kjeft, men bare to ulike alternativer. Hm må vel bestemme selv ut i fra disse to da. Anonymkode: e4b25...1e9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Svarer basert på en personlig opplevelse som mann. Er en kvinne jeg aldri kom over. Vi var av og på, alltid på hennes premisser, hun avsluttet det flere ganger, som knuste meg, og hun startet det opp igjen flere ganger. Det ble omsider ganske alvorlig, og hun avsluttet det. I dag er hun gift. Jeg er i limbo, blir ikke kvitt lengselen, men ser at hun ikke er bra for meg, aldri var bra for meg. Tviholder ennå på fortiden, men kjenner at jeg sakte men sikkert gir slipp litt om litt. En av tingene som skremmer meg og som stopper meg fra å inngå relasjoner, er at jeg er livredd for at jeg ikke er ferdig med henne. Skylder både meg selv og fremtidige partnere at jeg er ferdig med bagasje. Men tenker tidvis at den alltid vil være der, og at jeg bare må godta det. Om 20 år kan det hende jeg er gift, er lykkelig, gjør henne lykkelig. Jeg er temmelig sikker på at hvis min tidligere flamme hadde tatt kontakt da, så hadde det skapt enormt med støy, stress og ulykke for meg. Jeg hadde i tillegg vært forbanna for den generelle hensynsløsheten hun hadde vist (og tidligere gjentatt har vist). Ikke sikkert noe av min historie med denne kvinnen er relaterbart for deg og din historie med denne mannen, men dette var de første tankene jeg fikk, og svarte utifra dem Anonymkode: 2769b...fb5 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Skrevet 19. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Svarer basert på en personlig opplevelse som mann. Er en kvinne jeg aldri kom over. Vi var av og på, alltid på hennes premisser, hun avsluttet det flere ganger, som knuste meg, og hun startet det opp igjen flere ganger. Det ble omsider ganske alvorlig, og hun avsluttet det. I dag er hun gift. Jeg er i limbo, blir ikke kvitt lengselen, men ser at hun ikke er bra for meg, aldri var bra for meg. Tviholder ennå på fortiden, men kjenner at jeg sakte men sikkert gir slipp litt om litt. En av tingene som skremmer meg og som stopper meg fra å inngå relasjoner, er at jeg er livredd for at jeg ikke er ferdig med henne. Skylder både meg selv og fremtidige partnere at jeg er ferdig med bagasje. Men tenker tidvis at den alltid vil være der, og at jeg bare må godta det. Om 20 år kan det hende jeg er gift, er lykkelig, gjør henne lykkelig. Jeg er temmelig sikker på at hvis min tidligere flamme hadde tatt kontakt da, så hadde det skapt enormt med støy, stress og ulykke for meg. Jeg hadde i tillegg vært forbanna for den generelle hensynsløsheten hun hadde vist (og tidligere gjentatt har vist). Ikke sikkert noe av min historie med denne kvinnen er relaterbart for deg og din historie med denne mannen, men dette var de første tankene jeg fikk, og svarte utifra dem Anonymkode: 2769b...fb5 Ja, det er sant tenker nok problemet er støy som kan oppstå. I min historie er det bare jeg som ble forelsket, det finnes en viss mulighet for at han ikke kan forda meg, noe som gjør det enda vanskeligere. Usikker om jeg tør å ta sjansen på å potensielt skade meg selv med vilje. Anonymkode: e4b25...1e9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #7 Skrevet 19. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er sant tenker nok problemet er støy som kan oppstå. I min historie er det bare jeg som ble forelsket, det finnes en viss mulighet for at han ikke kan forda meg, noe som gjør det enda vanskeligere. Usikker om jeg tør å ta sjansen på å potensielt skade meg selv med vilje. Anonymkode: e4b25...1e9 Vel, hvis vi ser vekk fra skaden du kan gjøre mot ham, som kanskje er liten basert på det du sa, la oss konsentrere oss om deg. Jeg spør retorisk, for mener ikke at du skal dele så mye personlig, men.. paradoksalt, til tross for at jeg har opphøyet denne kvinnen som et symbol på kjærligheten, mener jeg samtidig at ingen mennesker er så unike at de er verdt å være besatt over, så jeg tenker det kanskje er andre grunner til at du sitter fast i denne mannen. At det kanskje ikke handler om ham, men om den perioden i livet ditt, hva han fikk deg til å føle, whatever.. hva er andre, alternative grunner til at du aldri kom over ham... Kanskje dette bare forteller deg noe om livet du lever nå, kanskje du er misfornøyd. Han vil uansett ikke være løsningen. Selv om du hadde fått ham ville ikke han gjort deg lykkelig, du må gjøre deg selv lykkelig, alle andre mennesker bare potensielt med deg i din reise, et annet menneske kan ikke være din reise. Da gjør du en mistjeneste mot seg selv og hva du er verdt. Din verdi er ikke avhengig av en annens eksistens. Anonymkode: 2769b...fb5 4
ClausSaus Skrevet 19. september 2023 #8 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis jeg kontakter en mann jeg ble forelsket I for 25 år siden, som jeg aldri helt glemte, men jeg vet at han er gift. Hva er sjansen for at han syns jeg er en gal psyko stalker/ bunny boiler? En synsk mann jeg besøkte mente det ville være riktig å ta kontakt. Anonymkode: e4b25...1e9 Kontakte en gift fyr som du hadde en liten greie for 25 år tilbake i tid… fordi en "synsk" mente det er riktig å gjøre? Tror ihvertfall at du øker sjansen betydelig for å bli oppfattet som en nutcase hvis du er ærlig om dette. Ser du hva du selv skriver? 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #9 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er sant tenker nok problemet er støy som kan oppstå. I min historie er det bare jeg som ble forelsket, det finnes en viss mulighet for at han ikke kan forda meg, noe som gjør det enda vanskeligere. Usikker om jeg tør å ta sjansen på å potensielt skade meg selv med vilje. Anonymkode: e4b25...1e9 Jeg, jeg, jeg, jeg. Hva med ham? Og ikke minst, hva med kona hans? Anonymkode: 5d28d...3c1 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #10 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er sant tenker nok problemet er støy som kan oppstå. I min historie er det bare jeg som ble forelsket, det finnes en viss mulighet for at han ikke kan forda meg, noe som gjør det enda vanskeligere. Usikker om jeg tør å ta sjansen på å potensielt skade meg selv med vilje. Anonymkode: e4b25...1e9 La oss se på disse realitetene, kun du ble forelsket, det er til og med en sjans for at han ikke fordrar deg?? Så herregud, ligg unna!! Anonymkode: 16d9e...9e3 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #11 Skrevet 19. september 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvis jeg kontakter en mann jeg ble forelsket I for 25 år siden, som jeg aldri helt glemte, men jeg vet at han er gift. Hva er sjansen for at han syns jeg er en gal psyko stalker/ bunny boiler? En synsk mann jeg besøkte mente det ville være riktig å ta kontakt. Anonymkode: e4b25...1e9 For å svare på spørsmålet ditt. * Du vet han er gift * Du har ikke sett ham på 25 år * En synsk mann sa du burde oppsøke ham Sjansen er 100%! Du kan i det minste ha anstendighet til å vente til han ikke er gift mer, hvis du har inntrykk av at det går den veien med ham. Anonymkode: bdd8c...588
Ohnonotagain Skrevet 19. september 2023 #12 Skrevet 19. september 2023 Jeg synes du burde prøve. For din egen del. Sjansene er ytterst små for at noe skal skje, men da har du i alle fall gjort det. Så slipper du å gå resten av livet å lure på om det kunne blitt noe. Eller til og med et avslag kan få deg til å glemme personen slik at du kan gå videre. 1
Phoenix Heart Skrevet 19. september 2023 #13 Skrevet 19. september 2023 (endret) For det første han er GIFT og for det andre IKKE hør på synske folk, det er svindel. Og for det tredje ja, han vil se på deg som ei GAL psycho kjerring. Endret 19. september 2023 av Athena Freyja 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #14 Skrevet 19. september 2023 Der kom de svarene jeg forventet, takk 🙂 Anonymkode: e4b25...1e9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #15 Skrevet 19. september 2023 Det sitter ei som jeg hadde en kort affære med for 20 år siden. Jeg har aldri glemt henne. Sist jeg hørte var hun 3-barnsmor. Jeg hadde vært ganske positiv om hun tok kontakt i dag. Anonymkode: 6cfd7...303
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #16 Skrevet 19. september 2023 Du skriver lite om relasjonen dere hadde da, har du grunn til å tro at han aldri har glemt deg? Uansett, så lenge han er gift så skal du holde deg unna. Jeg har kontaktet en gammel flamme en gang, men da veldig uskyldig, på en måte som ikke vitnet om den type interesse. Og det var for å sjekke ut om han tilfeldigvis var singel. Når han fortalte om sine to døtre og hektiske famlieliv var jeg glad at jeg hadde gjort det så diskret og uslyldig (fortalte ikke at jeg selv var singel). Anonymkode: 44255...22a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #17 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis jeg kontakter en mann jeg ble forelsket I for 25 år siden, som jeg aldri helt glemte, men jeg vet at han er gift. Hva er sjansen for at han syns jeg er en gal psyko stalker/ bunny boiler? En synsk mann jeg besøkte mente det ville være riktig å ta kontakt. Anonymkode: e4b25...1e9 Du holder deg unna en som er gift. Ha litt selvrespekt. Anonymkode: 0143e...7d6
Melissa30 Skrevet 19. september 2023 #18 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis jeg kontakter en mann jeg ble forelsket I for 25 år siden, som jeg aldri helt glemte, men jeg vet at han er gift. Hva er sjansen for at han syns jeg er en gal psyko stalker/ bunny boiler? En synsk mann jeg besøkte mente det ville være riktig å ta kontakt. Anonymkode: e4b25...1e9 Du respekterer at han er gift og går videre med livet.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #19 Skrevet 19. september 2023 Jeg har blitt kontaktet etter mange år (er kvinne) og jeg likte det ikke. Er godt etablert og lykkelig i livet, så jeg så ingen grunn til å besvare kontakten. Var veldig forelsket i den personen en gang i tiden. Anonymkode: cbd07...613 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #20 Skrevet 19. september 2023 Takk for alle råd 🙌 virkelig satt pris på. Da tar jeg kontakt på en tid føler det er riktig, om jeg ikke skulle tilfeldigvis gå forbi han å gata eller lignende. Anonymkode: e4b25...1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå