Gå til innhold

Noen som har erfaring med gummistøvler fra crocs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt de skal være veldig behagelige og lette, stemmer det?

Anonymkode: 684c2...d9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjempelette ja, og fungerer helt supert på sommeren. På høsten blir de nok fort kalde. 

Anonymkode: 298ef...47d

• Liker 1
Skrevet

Fantastiske støvler, spesielt til barnehagebarn. Bare å helle ut vann hvis det skulle komme oppi og tørke med håndkle/papir, slipper tørkeskap osv. De er gode og lette på foten i motsetning til mange andre støvler 😊

Anonymkode: 48884...165

• Liker 1
Skrevet

Elsker dem! De er så utrolig lette og sitter godt på foten! Hilsen trebarnsmor.

Anonymkode: 1c6aa...b58

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Fantastiske støvler, spesielt til barnehagebarn. Bare å helle ut vann hvis det skulle komme oppi og tørke med håndkle/papir, slipper tørkeskap osv. De er gode og lette på foten i motsetning til mange andre støvler 😊

Anonymkode: 48884...165

Jeg ser de er veldig vide i åpningen, kommer det lettere vann i disse enn vanlige gummistøvler?

Skrevet

Jeg syntes sålene virker så glatte, noen som har erfaring? 

Anonymkode: ebd25...97a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg syntes sålene virker så glatte, noen som har erfaring? 

De skal jo ikke brukes på vinteren, så gjør det noe? Da må man ha med for inni 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

De skal jo ikke brukes på vinteren, så gjør det noe? Da må man ha med for inni 

Vi bruker gummistøvler med ullsokk oppi godt  utpå høsten, og det kan være glatt på høsten også. Vi har mye naturterreng i barnehagen, glatt og sleipt berg når det har tegnet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi bruker gummistøvler med ullsokk oppi godt  utpå høsten, og det kan være glatt på høsten også. Vi har mye naturterreng i barnehagen, glatt og sleipt berg når det har tegnet. 

Det er sant ja, men er ikke alle gummistøvler litt glatte under på eks vått gress i nedoverbakke?

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dem i fysisk butikk slik at barnet kan prøve riktig størrelse? 

Skrevet

Superlette, men en smule smale i selve skaftet.

Anonymkode: 8b273...b85

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Superlette, men en smule smale i selve skaftet.

Anonymkode: 8b273...b85

Ikke enig i det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er sant ja, men er ikke alle gummistøvler litt glatte under på eks vått gress i nedoverbakke?

Nei, derfor jeg spurte om disse var det. Jeg har kjent på sålen og syntes de har lite grep, men er åpen for andres erfaringer. 

Skrevet

Elsker de, har nesten ikke hatt andre støvler enn Crocs Handle it til mine to. Om vinteren bytter vi gjerne til Dock boots om det er kaldt, men kan fint bruke Crocs støvler med ekstra sokk nedi også. 

• Nyttig 1
Skrevet

Mine tre barn har hatt crocs handle it i flere omganger fra str 20 til 33. Jeg har ikke inntrykk av at de er spesielt glatte, skaftet er ikke smalt eller for vidt og de sitter godt på foten. Om jeg skulle «klagd» på noe så er det litt vanskelig å kjenne når foten har blitt for lang, så man må jevnlig måle foten med målebånd og sjekke størrelsestabellen. 

Anonymkode: 76765...eb6

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...