AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Del Skrevet 18. september 2023 Jeg er nysgjerrig på om noen her har opplevd hodepine (over lengre tid), knyttet til stress/angst/depresjon. Kanskje mest i forhold til angst/depresjon (altså mer enn bare normalt stress). Med hodepine mener jeg fysisk/somatisk vondt; ikke hodepine i forstand at tanker o.l. gjør deg sliten. Jeg er under medisinsk utredning, men setter pris på andres erfaring. Anonymkode: fd1d8...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Ikke hodepine, men nakkesmerter. Hodepine kan ofte starte i nakken. Det som har fungert er avspenningsteknikker, pusteøvelser, og behandling hos fysio for å løsne opp i muskulatur (angst osv gir mye spenninger). Anonymkode: 0626c...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Ikke hodepine, men nakkesmerter. Hodepine kan ofte starte i nakken. Det som har fungert er avspenningsteknikker, pusteøvelser, og behandling hos fysio for å løsne opp i muskulatur (angst osv gir mye spenninger). Anonymkode: 0626c...5f7 Det skulle stå nakkesmerter + kjevesmerter Anonymkode: 0626c...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Del Skrevet 18. september 2023 Ja, sliter med spenningshodepine stort sett hver dag. Verst er det i panna og bak i nakken. Når jeg masserer pannen kjenner jeg sener som er stramme som gitarstrenger... Anonymkode: 2b8f5...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 18. september 2023 #5 Del Skrevet 18. september 2023 Slitt med migrene som barn/ungdom. Nå er det mer spenningshodepine (tror jeg), og det er veldig hemmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Del Skrevet 18. september 2023 Migrene med smerter i nakke og kjeve. Trigges av stress , kulde, væromslag og flere andre ting. Et anfall kan vare alt fra noen timer og opptil 48 timer ca. Anonymkode: 915b0...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #7 Del Skrevet 18. september 2023 Jeg anspenner meg veldig siden jeg sliter med angst. Mye av hodepinen jeg har kommer fra nakken. Jeg går til naprapat en gang i uken og han har virkelig helbredet hodepinen. Forsøk også avspenningsteknikker og pusteøvelser! Det har også hjulpet på meg Anonymkode: 7ba4f...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå