Ford3000 Skrevet 12. august #1822 Skrevet 12. august Cid skrev (46 minutter siden): Havner jeg i Guiness rekordbok da? Syns du burde det! Ringer de asap! 🤩 1
Cid Skrevet 12. august Forfatter #1823 Skrevet 12. august Ford3000 skrev (5 minutter siden): Syns du burde det! Ringer de asap! 🤩 Ringer du asap rocky? 1
Ford3000 Skrevet 12. august #1824 Skrevet 12. august Cid skrev (41 minutter siden): Ringer du asap rocky? Har ikke nummeret dit. 1
Cid Skrevet 13. august Forfatter #1825 Skrevet 13. august (endret) Ford3000 skrev (8 timer siden): Har ikke nummeret dit. Lol. Endret 13. august av Cid 2
Lur Venn Skrevet 13. august #1826 Skrevet 13. august Cid skrev (12 timer siden): Havner jeg i Guiness rekordbok da? Kvinnis rekordbok 1
Cid Skrevet 13. august Forfatter #1827 Skrevet 13. august Lur Venn skrev (1 minutt siden): Kvinnis rekordbok Kvinni the Pooh. 1
MegJa Skrevet 13. august #1828 Skrevet 13. august Cid skrev (På 12.8.2025 den 17.13): I like to @MegJa it, MegJa it I like to MegJa it, MegJa it I like to MegJa it, MegJa it You like to MegJa it I like to @Cid it, Cid it I like to Cid it, Cid it I like to Cid it, Cid it You like to Cid it I like to @Fame it, Fame it I like to Fame it, Fame it I like to Fame it, Fame it You like to Fame it I like to @skruf it, skruf it I like to skruf it, skruf it I like to skruf it, skruf it You like to skruf it All @Peanuts all over the world Original @Phoenix Heart pon you case @C-girl I love how all @Nadyas move them body And when you move you @Ford3000 Oh ya @Kryneren it nice and sweet and sexy, alright @xQueenKx you cute and you don't need no make up Original cute @Boetica, you a mek @RC mud up @Stacy__ you cute and you don't need no make up Original cute @Hydrium, you a @Gladikaffe gal @drInk up @Zenobia physically fit, physically fit Physically, physically, physically Zenobia! Physically fit, physically fit Physically, physically, physically @MarianneE you nice, sweet, fantastic Big @SVK on @powerpuffen like a big @Kruset @n0vember you nice, sweet, energetic Big @Oddy on @Hakkespett1 like a big @Nietsoj @Bælfeit you nice, sweet, fantastic Big @Anki-2.0 on de @Polyester like a big @Maia70 @Ichiko you nice, sweet, energetic Big @Game on @Letharia like a @fugl fønix, @Fugleperspektiv I like to @Trish it, Trish it I like to Trish it, Trish it I like to Trish it, Trish it You like to Trish it I like to @Perine it, Perine it I like to Perine it, Perine it I like to Perine it, Perine it You like to Perine it @LiseTV you cute and you don't need no make up Original cute @Million, you a mek man mud up @monican94 you cute and you don't need no make up Original @Gogglebox, you a @Vikingmamma mud up @Sugar&Spice pon ya face a @KnekkeBørre mud up @Perelandra pon ya face a @Aldrisur mud up Pluck ya @fjærestein pon ya face a mek @kamel mud up Gal ya @jordbær86 pon ya face a @JimmyOlsen mud up @Alaenera ya nice @Hoppetaujenta and ya nice @Rumle Make @Irak flip and bust up them @tånegla @Fighter83 ya nice an energetic Big @FrankDrebin 2 1/2 like a big @Maskinfører @Rosewood ya nice @Lur Venn and ya nice @cas12 Make @FruR flip and bust up them @FruS @Frøkenfryden ya nice and energetic Big ship @Ciaran og Ciara like a big @Svartfugl, @Millimani I like to @jukkapalme, jukkapalme I like to jukkapalme, jukkapalme I like to jukkapalme, jukkapalme You like to jukkapalme I like to @CAPS LOCK, CAPS LOCK I like to CAPS LOCK, CAPS LOCK I like to CAPS LOCK, CAPS LOCK You like to CAPS LOCK I like to @Sola de, Sola de I like to Sola de, Sola de I like to Sola de, Sola de You like to Sola de I like to @Disney Adult, Disney Adult I like to Disney Adult, Disney Adult I like to Disney Adult, Disney Adult You like to Disney Adult I like to @lolitsme, lolitsme I like to lolitsme, lolitsme I like to lolitsme, lolitsme You like to lolitsme I like to @Polly Ester, Polly Ester I like to Polly Ester, Polly Ester I like to Polly Ester, Polly Ester You like to Polly Ester Love It ❤️ 2
Cid Skrevet 15. august Forfatter #1829 Skrevet 15. august Hey @Irak, I hear the @Ford3000 a-callin', Tossed @Peanuts and scrambled @Stacy__ Quite @Lur Venn. And maybe I seem a bit @Perined, Yeah maybe, but I got you @Gladikaffe! Ha, Ha, Ha, @lolitsme! But I don't know what to do with those @jukkapalmed @Boeticas and scrambled @xQueenKx. They're callin' @Frøkenfryden. @Hoppetaujentas all over my @MegJa. What is a @SVK to do. @Fighter83 has left the @Hydrium 6
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #1830 Skrevet 15. august Cid skrev (24 minutter siden): Hey @Irak, I hear the @Ford3000 a-callin', Tossed @Peanuts and scrambled @Stacy__ Quite @Lur Venn. And maybe I seem a bit @Perined, Yeah maybe, but I got you @Gladikaffe! Ha, Ha, Ha, @lolitsme! But I don't know what to do with those @jukkapalmed @Boeticas and scrambled @xQueenKx. They're callin' @Frøkenfryden. @Hoppetaujentas all over my @MegJa. What is a @SVK to do. @Fighter83 has left the @Hydrium Vi synes at det er en skikkelig bra episode.
Ford3000 Skrevet 15. august #1831 Skrevet 15. august Cid skrev (3 timer siden): Hey @Irak, I hear the @Ford3000 a-callin', Tossed @Peanuts and scrambled @Stacy__ Quite @Lur Venn. And maybe I seem a bit @Perined, Yeah maybe, but I got you @Gladikaffe! Ha, Ha, Ha, @lolitsme! But I don't know what to do with those @jukkapalmed @Boeticas and scrambled @xQueenKx. They're callin' @Frøkenfryden. @Hoppetaujentas all over my @MegJa. What is a @SVK to do. @Fighter83 has left the @Hydrium Koselig! 😊 Ser du mye på eldre tv-serier for tiden? 😊 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. august #1832 Skrevet 15. august Den er det lenge siden jeg har hørt, men jeg var fast seer og likte forviklingene godt. Cid ruler! 1
Cid Skrevet 15. august Forfatter #1833 Skrevet 15. august Ford3000 skrev (35 minutter siden): Koselig! 😊 Ser du mye på eldre tv-serier for tiden? 😊 Nei men liker å mimre av og til Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Den er det lenge siden jeg har hørt, men jeg var fast seer og likte forviklingene godt. Cid ruler! Takk kom en ny frasier siste åra. 1 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. august #1834 Skrevet 15. august Trist når skuespilleren som spilte faren ble borte. Han var morsom. 1
Fighter83 Skrevet 15. august #1835 Skrevet 15. august Cid skrev (4 timer siden): Hey @Irak, I hear the @Ford3000 a-callin', Tossed @Peanuts and scrambled @Stacy__ Quite @Lur Venn. And maybe I seem a bit @Perined, Yeah maybe, but I got you @Gladikaffe! Ha, Ha, Ha, @lolitsme! But I don't know what to do with those @jukkapalmed @Boeticas and scrambled @xQueenKx. They're callin' @Frøkenfryden. @Hoppetaujentas all over my @MegJa. What is a @SVK to do. @Fighter83 has left the @Hydrium Bare ikke @Cid forsvinner 💓 Vi liker å ha deg her😘 2 2
Cid Skrevet 15. august Forfatter #1836 Skrevet 15. august Fighter83 skrev (30 minutter siden): Bare ikke @Cid forsvinner 💓 Vi liker å ha deg her😘 Jeg soner en livstidsdom på kåge så det trenger ikke dere å bekymre dere for 😅 Takk det samme, du er veldig kul og fin 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. august #1837 Skrevet 15. august Cid skrev (23 minutter siden): Jeg soner en livstidsdom på kåge så det trenger ikke dere å bekymre dere for Oijj...det høres skummelt ut...håper det blir positivt ment og ikke en slik plutselig "ferie" som ingen har bestilt. 1 1
Cid Skrevet 15. august Forfatter #1838 Skrevet 15. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Oijj...det høres skummelt ut...håper det blir positivt ment og ikke en slik plutselig "ferie" som ingen har bestilt. Var ment som en spøk 😛 jeg har ikke tenkt meg noen plasser da. 2
Gladikaffe Skrevet 15. august #1839 Skrevet 15. august Cid skrev (11 timer siden): Hey @Irak, I hear the @Ford3000 a-callin', Tossed @Peanuts and scrambled @Stacy__ Quite @Lur Venn. And maybe I seem a bit @Perined, Yeah maybe, but I got you @Gladikaffe! Ha, Ha, Ha, @lolitsme! But I don't know what to do with those @jukkapalmed @Boeticas and scrambled @xQueenKx. They're callin' @Frøkenfryden. @Hoppetaujentas all over my @MegJa. What is a @SVK to do. @Fighter83 has left the @Hydrium Det var lenge siden jeg har hørt den introen. 2
Gladikaffe Skrevet 15. august #1840 Skrevet 15. august Gladikaffe skrev (Akkurat nå): Det var lenge siden jeg har hørt den introen. @Cid men din var kulere. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå