Ford3000 Skrevet torsdag kl 22:48 #1761 Skrevet torsdag kl 22:48 Cid skrev (2 timer siden): Don't @skruf, never give @Cid Hold your @MegJa high and reach the @SVK Let the forum see what you have got Bring it all back to @Irak (bring it all back now) Hold on to what you try to be Your @Fugleperspektiv When the @Peanut is on your @Frøkenfryden Just @jukkapalme and let it go If trolls try to put you down Just post on by, don't scroll around You only have to answer to @Stacy__ Don't you know it's true what @Nadya say That life, it ain't @Kryneren But your @Polly Esters coming around So don't you stop @lolitsme Don't stop, never give up Hold your @tånegla high and reach the @Ford3000 Let the @Ichiko see what you have got Bring it all back to @Trish (bring it all back now) Dream of falling in @Kruset Anything you've been thinking of When the @xQueenKx seems to get too @Lurvete Bring it all back to @Anki-2.0 (bring it all back now, yeah, yeah) Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na Na, na, na, na, na, na, na, (bring back, bring back, na, na, na) Try not to worry 'bout a @cas12 Enjoy the good times @FruR can bring Keep it all inside @C-girl Gotta let the @Maskinfører show @Hoppetaujenta is the key 'Cause you are your own @CAPS LOCK You never should be @Lur Venn When @KnekkeBørre is on your side Don't you know it's true what @Letharia say @Rosewoods are sent to try you But your @Boeticas coming around So don't you stop @FrankDrebin 2 1/2 Don't stop, never give up Hold your @Million high and reach the @Perine Let the @Millimani see what you have got Bring it all back to @Oddy (bring it all back now) Dream of falling in @n0vember Anything you've been thinking of When the @Zenobia seems to be too @Gladikaffe Bring it all back to @Perelandra (bring it all back now) Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na Na, na, na, na, na, na, na (bring it on, bring it on back now) Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na Na, na, na, na, na, na, na (bring it on back to me, @Titania) Don't you know it's true what they say Things happen for @Ciaran og Ciara But your @LiseTVs coming around So don't you stop @Rumle Don't stop, never give up Hold your @Gogglebox high and reach @monican94 Let the @Fighter83 see what you have got Bring it all back to @Maleficenta (bring it all back now) Dream of @fugl fønix Anything you've been thinking of When the @Disney Adult seems to get too tough Bring it all back to @RC (bring it all back now) Don't stop, never give up Hold your @Svartfugl high and reach the @jordbær86 Let the @Polyester see what you have got Bring it all back to @Ariana807 (bring it all back now) Dream of @Phoenix Heart (shake your @Maia70) Anything you've been thinking of (and let me see you @mimifin72) When the @Filifjonkamor seems to get too tough (let me shake your @Nietsoj) Bring it all back to @Rosakatt (bring it all back now) Don't stop, never give up (don't stop) Hold your @Sugar&Spice and reach the @fjærestein (don't stop) Let the @Vikingmamma see what you have got Bring it all back to @Blod (bring it all back now) Dream of @MarianneE in love Anything you've been thinking of When @Sola de seems to get too tough Bring it all back to @kamel (bring it all back now) Don't stop, never give up (don't stop) Hold your head @Bælfeit and reach @JimmyOlsen (don't stop) Let the @powerpuffen see what you have got Bring it all back to @Aldrisur (bring it all back now) Dream of @Alaenera in love Husker jeg så serien, men den var best likt av en søster. Så gøy! Takk! 😊 2
Cid Skrevet i går, 01:13 Forfatter #1762 Skrevet i går, 01:13 Takk alle for fine tilbakemeldinger Dette var den mest krevende jeg har gjort, gikk tom for brukere så jeg måtte lete etter nye som kunne være med og brukte over en time totalt Jeg lette primært etter brukere som har vært aktiv her på sosial prat, tenker at det er mer sannsynlig at man er med på leken da 7
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:15 #1763 Skrevet i går, 02:15 Cid skrev (59 minutter siden): Takk alle for fine tilbakemeldinger Dette var den mest krevende jeg har gjort, gikk tom for brukere så jeg måtte lete etter nye som kunne være med og brukte over en time totalt Jeg lette primært etter brukere som har vært aktiv her på sosial prat, tenker at det er mer sannsynlig at man er med på leken da Vi liker godt episodene dine, de er så kreative. Og vi liker godt å være med på leken og vi er glade for at vi får være med i episodene dine. Vi gleder oss alt til neste episode.
Stacy__ Skrevet 17 timer siden #1764 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (10 timer siden): Takk alle for fine tilbakemeldinger Dette var den mest krevende jeg har gjort, gikk tom for brukere så jeg måtte lete etter nye som kunne være med og brukte over en time totalt Jeg lette primært etter brukere som har vært aktiv her på sosial prat, tenker at det er mer sannsynlig at man er med på leken da Så flink og kreativ du er! Jeg er glad for å være med på leken ☺️ 2
Cid Skrevet 9 timer siden Forfatter #1765 Skrevet 9 timer siden Stacy__ skrev (7 timer siden): Så flink og kreativ du er! Jeg er glad for å være med på leken ☺️ Takk 2
Fighter83 Skrevet 9 timer siden #1766 Skrevet 9 timer siden Cid skrev (18 timer siden): Takk alle for fine tilbakemeldinger Dette var den mest krevende jeg har gjort, gikk tom for brukere så jeg måtte lete etter nye som kunne være med og brukte over en time totalt Jeg lette primært etter brukere som har vært aktiv her på sosial prat, tenker at det er mer sannsynlig at man er med på leken da Jeg hadde lett sett igjennom notatblokka di ang hvem du har kommet over og hva du vet om dem 🤣 1
Cid Skrevet 7 timer siden Forfatter #1767 Skrevet 7 timer siden Fighter83 skrev (2 timer siden): Jeg hadde lett sett igjennom notatblokka di ang hvem du har kommet over og hva du vet om dem 🤣 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå