Irak Skrevet 6. mai #1462 Skrevet 6. mai Kryneren skrev (1 minutt siden): Den var så utrolig fin💕 Det var det min mamma sa 💕 Elsker den sangen ❤️ 2
Cid Skrevet 8. mai Forfatter #1468 Skrevet 8. mai (endret) Om noen her synes at deler av sangen hørtes litt kjent ut så er det fordi den er delvist basert på denne sangen, tok meg en stund å finne ut av det selv Endret 8. mai av Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #1469 Skrevet 8. mai Cid skrev (10 timer siden): Om noen her synes at deler av sangen hørtes litt kjent ut så er det fordi den er delvist basert på denne sangen, tok meg en stund å finne ut av det selv
Cid Skrevet 9. mai Forfatter #1470 Skrevet 9. mai @Frøkenfryden, Frøkenfryden Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Polly Ester, Polly Ester Oh, Polly, Polly, Polly @KnekkeBørre, Knekkebørre Oh, Knekke, Knekke Knekke @Gladikaffe (Kaffe) Bobom, bom, bom @Phoenix Heart, Phoenix Heart Oh, Phoenix, Phoenix, Phoenix @Maskinfører, Maskinfører Oh, Maskin, Maskin, Maskin @Sola de, Sola de Oh, Sola, Sola, Sola @Perine (Per) Bobom, bom, bom Call my @Lur Venn @Nadya Tell you why His @SVK is sweeter than an apple pie And when he does his @fugl fønix,dance Man, i haven't got a chance I call him @jukkapalme, jukkapalme Oh, jukka, jukka, jukka @powerpuffen, powerpuffen Oh, power, power, power @Lexie Grey, Lexie Grey Oh, Lexie, Lexie, Lexie @MegJa (Meg) Sweeter than @Boetica on a @Ford3000 @Hoppetaujenta, @Peanut or @Anki-2.0 If you had a choice he'd be your pick But @Fighter83 is mine @MarianneE, MarianneE Oh, Mari, Mari, Mari @Aldrisur, Aldrisur Oh, Aldri, Aldri, Aldri @Frøkensina, Frøkensina Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Ichiko (Ichi) Bobom, bom, bom Crazy way he @Cids me Tell you why Just like a @Kruset from the sky He loves to @CAPS LOCK me till i can't type straight Gee, my @Irak is great I call him @FrankDrebin 2 1/2, FrankDrebin 2 1/2 Oh, Frank, Frank, Frank @Zenobia, Zenobia Oh, Zeno, Zeno, Zeno @Letharia, Letharia Oh, Letha, Letha, Letha @Maestro (Mae) Bobom, bom, bom @Titania, Titanis Oh, Tita, Tita, Tita @Millimani, Millimani Oh, Milli, Milli, Milli @Kryneren, Kryneren Oh, Kryne, Kryne, Kryne @Fantastica Oh Fantastica 1 4 1
Perine Skrevet 9. mai #1474 Skrevet 9. mai Cid skrev (17 minutter siden): @Frøkenfryden, Frøkenfryden Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Polly Ester, Polly Ester Oh, Polly, Polly, Polly @KnekkeBørre, Knekkebørre Oh, Knekke, Knekke Knekke @Gladikaffe (Kaffe) Bobom, bom, bom @Phoenix Heart, Phoenix Heart Oh, Phoenix, Phoenix, Phoenix @Maskinfører, Maskinfører Oh, Maskin, Maskin, Maskin @Sola de, Sola de Oh, Sola, Sola, Sola @Perine (Per) Bobom, bom, bom Call my @Lur Venn @Nadya Tell you why His @SVK is sweeter than an apple pie And when he does his @fugl fønix,dance Man, i haven't got a chance I call him @jukkapalme, jukkapalme Oh, jukka, jukka, jukka @powerpuffen, powerpuffen Oh, power, power, power @Lexie Grey, Lexie Grey Oh, Lexie, Lexie, Lexie @MegJa (Meg) Sweeter than @Boetica on a @Ford3000 @Hoppetaujenta, @Peanut or @Anki-2.0 If you had a choice he'd be your pick But @Fighter83 is mine @MarianneE, MarianneE Oh, Mari, Mari, Mari @Aldrisur, Aldrisur Oh, Aldri, Aldri, Aldri @Frøkensina, Frøkensina Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Ichiko (Ichi) Bobom, bom, bom Crazy way he @Cids me Tell you why Just like a @Kruset from the sky He loves to @CAPS LOCK me till i can't type straight Gee, my @Irak is great I call him @FrankDrebin 2 1/2, FrankDrebin 2 1/2 Oh, Frank, Frank, Frank @Zenobia, Zenobia Oh, Zeno, Zeno, Zeno @Letharia, Letharia Oh, Letha, Letha, Letha @Maestro (Mae) Bobom, bom, bom @Titania, Titanis Oh, Tita, Tita, Tita @Millimani, Millimani Oh, Milli, Milli, Milli @Kryneren, Kryneren Oh, Kryne, Kryne, Kryne @Fantastica Oh Fantastica Bobom, bom, bom 🎵❤ 1
Cid Skrevet 9. mai Forfatter #1475 Skrevet 9. mai Perine skrev (2 minutter siden): Bobom, bom, bom 🎵❤ 2
Irak Skrevet 9. mai #1476 Skrevet 9. mai Cid skrev (29 minutter siden): @Frøkenfryden, Frøkenfryden Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Polly Ester, Polly Ester Oh, Polly, Polly, Polly @KnekkeBørre, Knekkebørre Oh, Knekke, Knekke Knekke @Gladikaffe (Kaffe) Bobom, bom, bom @Phoenix Heart, Phoenix Heart Oh, Phoenix, Phoenix, Phoenix @Maskinfører, Maskinfører Oh, Maskin, Maskin, Maskin @Sola de, Sola de Oh, Sola, Sola, Sola @Perine (Per) Bobom, bom, bom Call my @Lur Venn @Nadya Tell you why His @SVK is sweeter than an apple pie And when he does his @fugl fønix,dance Man, i haven't got a chance I call him @jukkapalme, jukkapalme Oh, jukka, jukka, jukka @powerpuffen, powerpuffen Oh, power, power, power @Lexie Grey, Lexie Grey Oh, Lexie, Lexie, Lexie @MegJa (Meg) Sweeter than @Boetica on a @Ford3000 @Hoppetaujenta, @Peanut or @Anki-2.0 If you had a choice he'd be your pick But @Fighter83 is mine @MarianneE, MarianneE Oh, Mari, Mari, Mari @Aldrisur, Aldrisur Oh, Aldri, Aldri, Aldri @Frøkensina, Frøkensina Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Ichiko (Ichi) Bobom, bom, bom Crazy way he @Cids me Tell you why Just like a @Kruset from the sky He loves to @CAPS LOCK me till i can't type straight Gee, my @Irak is great I call him @FrankDrebin 2 1/2, FrankDrebin 2 1/2 Oh, Frank, Frank, Frank @Zenobia, Zenobia Oh, Zeno, Zeno, Zeno @Letharia, Letharia Oh, Letha, Letha, Letha @Maestro (Mae) Bobom, bom, bom @Titania, Titanis Oh, Tita, Tita, Tita @Millimani, Millimani Oh, Milli, Milli, Milli @Kryneren, Kryneren Oh, Kryne, Kryne, Kryne @Fantastica Oh Fantastica Herlig slager @Cid🥳🥳🥳🥳 1 1
Cid Skrevet 9. mai Forfatter #1477 Skrevet 9. mai Irak skrev (1 minutt siden): Herlig slager @Cid🥳🥳🥳🥳 Takk eldste sangen hittil, den er fra 1950. Rart å tenke på hvor mange år siden det er o: 1 1
Irak Skrevet 9. mai #1478 Skrevet 9. mai Cid skrev (1 minutt siden): Takk eldste sangen hittil, den er fra 1950. Rart å tenke på hvor mange år siden det er o: Går aldri av Moten ser du 😉 3
Maskinfører Skrevet 9. mai #1480 Skrevet 9. mai Cid skrev (49 minutter siden): @Frøkenfryden, Frøkenfryden Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Polly Ester, Polly Ester Oh, Polly, Polly, Polly @KnekkeBørre, Knekkebørre Oh, Knekke, Knekke Knekke @Gladikaffe (Kaffe) Bobom, bom, bom @Phoenix Heart, Phoenix Heart Oh, Phoenix, Phoenix, Phoenix @Maskinfører, Maskinfører Oh, Maskin, Maskin, Maskin @Sola de, Sola de Oh, Sola, Sola, Sola @Perine (Per) Bobom, bom, bom Call my @Lur Venn @Nadya Tell you why His @SVK is sweeter than an apple pie And when he does his @fugl fønix,dance Man, i haven't got a chance I call him @jukkapalme, jukkapalme Oh, jukka, jukka, jukka @powerpuffen, powerpuffen Oh, power, power, power @Lexie Grey, Lexie Grey Oh, Lexie, Lexie, Lexie @MegJa (Meg) Sweeter than @Boetica on a @Ford3000 @Hoppetaujenta, @Peanut or @Anki-2.0 If you had a choice he'd be your pick But @Fighter83 is mine @MarianneE, MarianneE Oh, Mari, Mari, Mari @Aldrisur, Aldrisur Oh, Aldri, Aldri, Aldri @Frøkensina, Frøkensina Oh, Frøken, Frøken, Frøken @Ichiko (Ichi) Bobom, bom, bom Crazy way he @Cids me Tell you why Just like a @Kruset from the sky He loves to @CAPS LOCK me till i can't type straight Gee, my @Irak is great I call him @FrankDrebin 2 1/2, FrankDrebin 2 1/2 Oh, Frank, Frank, Frank @Zenobia, Zenobia Oh, Zeno, Zeno, Zeno @Letharia, Letharia Oh, Letha, Letha, Letha @Maestro (Mae) Bobom, bom, bom @Titania, Titanis Oh, Tita, Tita, Tita @Millimani, Millimani Oh, Milli, Milli, Milli @Kryneren, Kryneren Oh, Kryne, Kryne, Kryne @Fantastica Oh Fantastica Skikkelig fin du er gode på disse @Cid 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå