Cid Skrevet 16. mai Forfatter #841 Del Skrevet 16. mai (endret) Irak skrev (Akkurat nå): Ingenting som slår vann når man er skikkelig tørst 😃. Ja kan være ordentlig vannedannende 😁 Endret 16. mai av Cid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. mai #842 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (Akkurat nå): Ja kan være ordentlig vannedannende 😁 😂😂😂 Morsom du @Cid 🏆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #843 Del Skrevet 16. mai Tit tit og @Titania😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. mai #844 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (1 minutt siden): Tit tit og @Titania😆 Du altså 😂😂😂. Nå lo jeg høyt 😆. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai Forfatter #845 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (2 minutter siden): Tit tit og @Titania😆 Ta en tit på tits. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #846 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (57 minutter siden): @Cid Cid og mere Cid (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet @Irak Irak og mere Irak (ha ha ha ha) Det e å bli min store @Hoppetaujenta Ja noen elsker @Boetica Og snaps av @Freyja Valkyrie Men spar meg for andre laster Enn @SVK SVK SVK Eg satt på stranden med ei @Ane Rikke (ho ho) Ei sommarnatt ved kvinneguidens kyst Hu beit meg litt i @Peanutten og så sa hu (hva sa hu) "Kjære @Lurven mitt no må du gjer som du har lyst" Ford Ford og mere @Ford3000 (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Pol Pol og mere @Polly Ester (ha ha ha ha) Det e å bli min store mokkabønne Ja noen elsker @Frøkenfryden Og snaps av @TheHairyToothfairy Men spar meg for andre @Maskinførere Enn Cid Irak SVK Eg glede meg gal til @No1*No1 Eg telle daga heilt frå første @Boetica Eg skjelve når eg pakke opp @KnekkeBørre Det e ei deilig @Fighter83 for eg veit jo ka som e på vei Tit Tit og mere @Titania (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Le Le og mere @Letharia (ha ha ha ha) Det e å bli min store datamaskin Ja noen elsker @jukkapalme Og snaps av @FrankDrebin 2 1/2 Men spar meg for andre brukere Enn øl øl øl Øl ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai Forfatter #847 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Øl ❤️ Øl, søl og brøl? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #848 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (Akkurat nå): Øl, søl og brøl? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai Forfatter #849 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): 🍺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #850 Del Skrevet 16. mai Irak skrev (1 time siden): Du altså 😂😂😂. Nå lo jeg høyt 😆. Det var @Cid som fant det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #851 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (1 time siden): FingerbØl ❤️ Hmmm. Litt rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 16. mai #852 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (8 timer siden): @Cid Cid og mere Cid (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet @Irak Irak og mere Irak (ha ha ha ha) Det e å bli min store @Hoppetaujenta Ja noen elsker @Boetica Og snaps av @Freyja Valkyrie Men spar meg for andre laster Enn @SVK SVK SVK Eg satt på stranden med ei @Ane Rikke (ho ho) Ei sommarnatt ved kvinneguidens kyst Hu beit meg litt i @Peanutten og så sa hu (hva sa hu) "Kjære @Lurven mitt no må du gjer som du har lyst" Ford Ford og mere @Ford3000 (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Pol Pol og mere @Polly Ester (ha ha ha ha) Det e å bli min store mokkabønne Ja noen elsker @Frøkenfryden Og snaps av @TheHairyToothfairy Men spar meg for andre @Maskinførere Enn Cid Irak SVK Eg glede meg gal til @No1*No1 Eg telle daga heilt frå første @Boetica Eg skjelve når eg pakke opp @KnekkeBørre Det e ei deilig @Fighter83 for eg veit jo ka som e på vei Tit Tit og mere @Titania (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Le Le og mere @Letharia (ha ha ha ha) Det e å bli min store datamaskin Ja noen elsker @jukkapalme Og snaps av @FrankDrebin 2 1/2 Men spar meg for andre brukere Enn øl øl øl Hjeeelp! 😱🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #853 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (6 timer siden): Hmmm. Litt rart Lurven-generert kommentarfusk! I never said that!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai #854 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (9 timer siden): @Cid Cid og mere Cid (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet @Irak Irak og mere Irak (ha ha ha ha) Det e å bli min store @Hoppetaujenta Ja noen elsker @Boetica Og snaps av @Freyja Valkyrie Men spar meg for andre laster Enn @SVK SVK SVK Eg satt på stranden med ei @Ane Rikke (ho ho) Ei sommarnatt ved kvinneguidens kyst Hu beit meg litt i @Peanutten og så sa hu (hva sa hu) "Kjære @Lurven mitt no må du gjer som du har lyst" Ford Ford og mere @Ford3000 (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Pol Pol og mere @Polly Ester (ha ha ha ha) Det e å bli min store mokkabønne Ja noen elsker @Frøkenfryden Og snaps av @TheHairyToothfairy Men spar meg for andre @Maskinførere Enn Cid Irak SVK Eg glede meg gal til @No1*No1 Eg telle daga heilt frå første @Boetica Eg skjelve når eg pakke opp @KnekkeBørre Det e ei deilig @Fighter83 for eg veit jo ka som e på vei Tit Tit og mere @Titania (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Le Le og mere @Letharia (ha ha ha ha) Det e å bli min store datamaskin Ja noen elsker @jukkapalme Og snaps av @FrankDrebin 2 1/2 Men spar meg for andre brukere Enn øl øl øl Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra sang.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. mai #855 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (9 timer siden): Ta en tit på tits. Titt titt, Titt 😆. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. mai #856 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Øl ❤️ Øl og vin, den er fin. Vin og øl, det blir krøll. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #857 Del Skrevet 16. mai Irak skrev (7 minutter siden): Øl og vin, den er fin. Vin og øl, det blir krøll. Du snakker med fornuftens tunge, @Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. mai #858 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Du snakker med fornuftens tunge, @Irak Er det som har kommet meg for øret i ihvertfall 🤣. Kan jo ikke risikere at det blir rot og røre 😆. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #859 Del Skrevet 16. mai Irak skrev (2 minutter siden): "Er det som har kommet meg for øret. Kan jo ikke risikere at det blir rot og røre 😆." De er en forbanna poet, madam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. mai #860 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): De er en forbanna poet, madam Poet, eller potet? 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå