Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #781 Del Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (På 3.5.2024 den 4.45): Jeg åpna dagens fredag🥳 Men lugubre dikt😁 Ekspander Jeg har fulgt opp😌😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2024 #782 Del Skrevet 3. mai 2024 Lurven skrev (På 3.5.2024 den 6.44): Jeg har fulgt opp😌😁 Ekspander Fredag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #783 Del Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (På 3.5.2024 den 6.46): Fredag! Ekspander I kveld blir det @ronkeslafs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2024 #784 Del Skrevet 3. mai 2024 Lurven skrev (På 3.5.2024 den 6.48): I kveld blir det @ronkeslafs Ekspander 😂😂😂 ånei, jeg må jobbe om 8 min. No more fjas😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #785 Del Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (På 3.5.2024 den 6.52): 😂😂😂 ånei, jeg må jobbe om 8 min. No more fjas😭 Ekspander Hater det. Skulle ønske vi fikk betalt for å fjase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2024 #786 Del Skrevet 3. mai 2024 Lurven skrev (På 3.5.2024 den 7.15): Hater det. Skulle ønske vi fikk betalt for å fjase Ekspander Jeg får jo betalt for å leke lego da, koser meg😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai 2024 Forfatter #787 Del Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (På 3.5.2024 den 4.45): Den glorien lurer ingen, unge mann. Ekspander Den er hjemmelaget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #788 Del Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (På 3.5.2024 den 7.24): Jeg får jo betalt for å leke lego da, koser meg😌 Ekspander 🥳 Jeg bæsjer alltid på jobb for da får jeg betalt for det. Ikke like bra som Lego men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2024 #789 Del Skrevet 4. mai 2024 Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. mai 2024 #790 Del Skrevet 4. mai 2024 Lurven skrev (På 4.5.2024 den 8.38): Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Ekspander 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2024 #791 Del Skrevet 4. mai 2024 Lurven skrev (På 4.5.2024 den 8.38): Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Ekspander Vi hopper i ring mens vi synger sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #792 Del Skrevet 4. mai 2024 Lurven skrev (På 4.5.2024 den 8.38): Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Ekspander Haha den sangen hadde aldri kunnet blitt laget i dag 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2024 #793 Del Skrevet 4. mai 2024 Cid skrev (På 4.5.2024 den 10.11): Haha den sangen hadde aldri kunnet blitt laget i dag 😅 Ekspander Måtte nok kuttet ut noen strofer ja. Men budskapet er vel egentlig at alle er like inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2024 #794 Del Skrevet 4. mai 2024 ...ja...bare JA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2024 #795 Del Skrevet 4. mai 2024 Irak skrev (På 4.5.2024 den 8.45): Ekspander Det er neste parodi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2024 #796 Del Skrevet 4. mai 2024 Irak skrev (På 4.5.2024 den 8.45): Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2024 #797 Del Skrevet 4. mai 2024 Lurven skrev (På 4.5.2024 den 8.38): Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Ekspander Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2024 #798 Del Skrevet 4. mai 2024 Ååå lørdagsmoro! ☺️ langt fra @Irak til @Frøkenfryden gjetter jeg🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. mai 2024 #799 Del Skrevet 4. mai 2024 Frøkenfryden skrev (På 4.5.2024 den 11.38): Ååå lørdagsmoro! ☺️ langt fra @Irak til @Frøkenfryden gjetter jeg🥹 Ekspander Ikke godt å vite 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. mai 2024 #800 Del Skrevet 4. mai 2024 SVK skrev (På 4.5.2024 den 8.45): Vi hopper i ring mens vi synger sangen! Ekspander 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå