Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #781 Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg åpna dagens fredag🥳 Men lugubre dikt😁 Jeg har fulgt opp😌😁
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2024 #782 Skrevet 3. mai 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg har fulgt opp😌😁 Fredag! 1
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #783 Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Fredag! I kveld blir det @ronkeslafs
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2024 #784 Skrevet 3. mai 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): I kveld blir det @ronkeslafs 😂😂😂 ånei, jeg må jobbe om 8 min. No more fjas😭 1
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #785 Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): 😂😂😂 ånei, jeg må jobbe om 8 min. No more fjas😭 Hater det. Skulle ønske vi fikk betalt for å fjase
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2024 #786 Skrevet 3. mai 2024 Lurven skrev (8 minutter siden): Hater det. Skulle ønske vi fikk betalt for å fjase Jeg får jo betalt for å leke lego da, koser meg😌 1
Cid Skrevet 3. mai 2024 Forfatter #787 Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Den glorien lurer ingen, unge mann. Den er hjemmelaget. 1
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2024 #788 Skrevet 3. mai 2024 Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): Jeg får jo betalt for å leke lego da, koser meg😌 🥳 Jeg bæsjer alltid på jobb for da får jeg betalt for det. Ikke like bra som Lego men...
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2024 #789 Skrevet 4. mai 2024 Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG
Irak Skrevet 4. mai 2024 #790 Skrevet 4. mai 2024 Lurven skrev (5 minutter siden): Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG 1
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2024 #791 Skrevet 4. mai 2024 5 minutter siden, Lurven said: Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Vi hopper i ring mens vi synger sangen!
Cid Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #792 Skrevet 4. mai 2024 Lurven skrev (1 time siden): Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Haha den sangen hadde aldri kunnet blitt laget i dag 😅 1
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2024 #793 Skrevet 4. mai 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Haha den sangen hadde aldri kunnet blitt laget i dag 😅 Måtte nok kuttet ut noen strofer ja. Men budskapet er vel egentlig at alle er like inni.
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2024 #795 Skrevet 4. mai 2024 Irak skrev (2 timer siden): Det er neste parodi
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2024 #797 Skrevet 4. mai 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Noen barn er @KnekkeBørre Noen barn er @jukkapalme som et nystekt @Cid Noen barn er @Peanutog noen barn er @SVK Noen barn er @Ane Rikkenoen nesten @Nadya Meget er forskjellig men det er @Lurven Noen barn har @Ford3000 Noen bor i @Polly Ester Noen bor i @Baktus Noen bor på @Maskinfører Noen barn har hytter som er bygd av @SVK Meget er forskjellig men det er @TheHairyToothfairy Noen barn sir @Titania Noen sier @Boetica Noen sier @Millimani Og noen sier @Ciaran og Ciara Noen sier @Sola de Og noen sier @Ane Rikke Meget er forskjellig men det er @Irak Noen barn er @Sjokoladepenge Noen fra @Hoppetaujenta Noen barn er @Freyja Valkyrie Noen fra @Ardwinna Ja det finnes barn i hvert et @Fighter83og @MarianneE Meget er @Gladikaffe Men inni er vi @Rumle Tenk om vi kunne leke @FrankDrebin 2 1/2alle sammen Da fikk vi en rekke fra @Irak til @Frøkenfryden Noen ville @CAPS LOCK og noen ville @jukkapalme Meget er forskjellig Men inni er vi KG Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2024 #798 Skrevet 4. mai 2024 Ååå lørdagsmoro! ☺️ langt fra @Irak til @Frøkenfryden gjetter jeg🥹 1
Irak Skrevet 4. mai 2024 #799 Skrevet 4. mai 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ååå lørdagsmoro! ☺️ langt fra @Irak til @Frøkenfryden gjetter jeg🥹 Ikke godt å vite 😂😂😂😂 1
Irak Skrevet 4. mai 2024 #800 Skrevet 4. mai 2024 SVK skrev (2 timer siden): Vi hopper i ring mens vi synger sangen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå