Cid Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #601 Skrevet 12. januar 2024 I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg 1 7 2
Ford3000 Skrevet 12. januar 2024 #602 Skrevet 12. januar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg Å nei, den sangen er vanskelig å få ut av huet😂 Flott tekst! 😊 1 2
Cid Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #603 Skrevet 12. januar 2024 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Å nei, den sangen er vanskelig å få ut av huet😂 Flott tekst! 😊 Takk 😁 1
jukkapalme Skrevet 12. januar 2024 #607 Skrevet 12. januar 2024 Så bra, @Cid men stakkars meg, nå fikk jeg den låta på hjernen 😂 2
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar 2024 #608 Skrevet 12. januar 2024 Cid skrev (3 timer siden): I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar 2024 #609 Skrevet 12. januar 2024 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Så bra, @Cid men stakkars meg, nå fikk jeg den låta på hjernen 😂 🤣🤣👍👍 1
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 #610 Skrevet 12. januar 2024 Cid skrev (11 timer siden): I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg Jaggu Cid du er en god komponist husker denne gikk mye på radio i min ungdom sammen med boten Anna var ungdom i 2005 gikk mye i Bjørn Rosenstrøm også savner den tiden 2
Cid Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #611 Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (2 timer siden): Jaggu Cid du er en god komponist husker denne gikk mye på radio i min ungdom sammen med boten Anna var ungdom i 2005 gikk mye i Bjørn Rosenstrøm også savner den tiden 2
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #612 Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (2 timer siden): Jaggu Cid du er en god komponist husker denne gikk mye på radio i min ungdom sammen med boten Anna var ungdom i 2005 gikk mye i Bjørn Rosenstrøm også savner den tiden Jeg savner den pojkarna som busar Det var en fin tid
Cid Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #613 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (4 minutter siden): Jeg savner den pojkarna som busar Det var en fin tid Hva er det? 1 1
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 #614 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (14 minutter siden): Jeg savner den pojkarna som busar Det var en fin tid Ja jeg også 1
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 #615 Skrevet 12. januar 2024 Cid skrev (11 minutter siden): Hva er det? 1
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 #616 Skrevet 12. januar 2024 Cid skrev (25 minutter siden): Du fortjener virkelig ros på en Fredagskveld klokken 22:04 2
Cid Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #617 Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du fortjener virkelig ros på en Fredagskveld klokken 22:04 Takk 2
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 #618 Skrevet 12. januar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Takk Bare koselig ☺️😳 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar 2024 #619 Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (7 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 1
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 #620 Skrevet 12. januar 2024 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Ja var tider den på den tiden der 2007 kjørte jeg rundt i en 1999 Pajero 😳👍👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå