Ford3000 Skrevet 16. desember 2023 #581 Del Skrevet 16. desember 2023 Blir å ha disse fine juletekstene i hodet når jeg hører de på radio eller noe 😅 Fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #582 Del Skrevet 16. desember 2023 Lurven skrev (47 minutter siden): Denne var bra Frøkenfryden skrev (1 time siden): Koselig☺️ Takk Ford3000 skrev (46 minutter siden): Blir å ha disse fine juletekstene i hodet når jeg hører de på radio eller noe 😅 Fint! Bare du ikke blir dizzy 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #583 Del Skrevet 20. desember 2023 Deilig er @Letharia, prektig er @Cids himmel, skjønn er @Frøkenfrydens mummikopp. Gjennom de @Athena Freyja riker på @Titania går vi til @jukkapalme med ekorn. @Lurven skal komme, @SVK skal henrulle, @Boetica skal følge @Polly Esters gang. Aldri @Ane Rikke @Peanut fra himlen i sjelens glade @Hoppetaujenta. @MarianneE sang den, først for @KnekkeBørres hyrder; skjønt fra @Trish til @Trish det lød. Fred over @Ford3000, @TheHairyToothfairy fryd deg. Oss er en evig @Rumle født 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2023 #584 Del Skrevet 20. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Deilig er @Letharia, prektig er @Cids himmel, skjønn er @Frøkenfrydens mummikopp. Gjennom de @Athena Freyja riker på @Titania går vi til @jukkapalme med ekorn. @Lurven skal komme, @SVK skal henrulle, @Boetica skal følge @Polly Esters gang. Aldri @Ane Rikke @Peanut fra himlen i sjelens glade @Hoppetaujenta. @MarianneE sang den, først for @KnekkeBørres hyrder; skjønt fra @Trish til @Trish det lød. Fred over @Ford3000, @TheHairyToothfairy fryd deg. Oss er en evig @Rumle født Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 20. desember 2023 #585 Del Skrevet 20. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Deilig er @Letharia, prektig er @Cids himmel, skjønn er @Frøkenfrydens mummikopp. Gjennom de @Athena Freyja riker på @Titania går vi til @jukkapalme med ekorn. @Lurven skal komme, @SVK skal henrulle, @Boetica skal følge @Polly Esters gang. Aldri @Ane Rikke @Peanut fra himlen i sjelens glade @Hoppetaujenta. @MarianneE sang den, først for @KnekkeBørres hyrder; skjønt fra @Trish til @Trish det lød. Fred over @Ford3000, @TheHairyToothfairy fryd deg. Oss er en evig @Rumle født Dette er koselig! 🎄✨ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. desember 2023 #586 Del Skrevet 20. desember 2023 Råbra igjen, @Cid! 👏🏻🎄🎅🏻 Jeg sang sangen inni meg mens jeg leste, hehe 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2023 #587 Del Skrevet 20. desember 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Dette er koselig! 🎄✨ jukkapalme skrev (15 minutter siden): Råbra igjen, @Cid! 👏🏻🎄🎅🏻 Jeg sang sangen inni meg mens jeg leste, hehe 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 21. desember 2023 #588 Del Skrevet 21. desember 2023 Nå kom julestemningen:) 🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. desember 2023 #589 Del Skrevet 21. desember 2023 Ane Rikke skrev (3 timer siden): Nå kom pulestemningen:) 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 21. desember 2023 #590 Del Skrevet 21. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #591 Del Skrevet 22. desember 2023 @Cid i Lønneberget Du kjære lille @Frøkenfryden her kommer jeg igjen Nå haster det, å @Boetica nå er det gjort igjen Kvinneguiden hopp fallera og @Hoppetaujenta hopp fallerei er bra å ha, hopp fallera for stakars @SVK, hopp fallerei. Ciiiiiiiiiid, din förgrymmande unge! Til @KnekkeBørre renner jeg når jeg et pek har gjort og @Peanutteb min løper etter meg, men ikke like fort @jukkapalme hopp fallera og @Letharia hopp fallerei er bra å ha, hopp fallera for stakars @Trish, hopp fallerei. @Titania Spillstrømpe Tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa Här kommer Titania Spillstrømpe Ja här kommer faktiskt jag Har du sett min bruker Min söta fina lilla bruker Har du sett @Millimani Ja hun heter faktiskt så Har du sett min @Polly Ester Min Polly Polly Ester Polly Vill å vill du veta Varför brukeren heter så Jo för där bor ju @Athena Freyja Tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa Där bor ju @TheHairyToothfairy Ja där bor faktiskt @Trish Det är inte illa Jag har apa häst och villa En @powerpuffen full med pengar Är det @Ford3000 bra att ha Kom nu alla kågere @MarianneE kotte som jag känner Nu ska vi leva loppan @Ane Rikke sa Här kommer @FrankDrebin 2 1/2 Tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa Här kommer @Millimani @CAPS LOCK Ja här kommer faktiskt jag 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2023 #592 Del Skrevet 22. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): @Cid i Lønneberget Du kjære lille @Frøkenfryden her kommer jeg igjen Nå haster det, å @Boetica nå er det gjort igjen Kvinneguiden hopp fallera og @Hoppetaujenta hopp fallerei er bra å ha, hopp fallera for stakars @SVK, hopp fallerei. Ciiiiiiiiiid, din förgrymmande unge! Til @KnekkeBørre renner jeg når jeg et pek har gjort og @Peanutteb min løper etter meg, men ikke like fort @jukkapalme hopp fallera og @Letharia hopp fallerei er bra å ha, hopp fallera for stakars @Trish, hopp fallerei. @Titania Spillstrømpe Tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa Här kommer Titania Spillstrømpe Ja här kommer faktiskt jag Har du sett min bruker Min söta fina lilla bruker Har du sett @Millimani Ja hun heter faktiskt så Har du sett min @Polly Ester Min Polly Polly Ester Polly Vill å vill du veta Varför brukeren heter så Jo för där bor ju @Athena Freyja Tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa Där bor ju @TheHairyToothfairy Ja där bor faktiskt @Trish Det är inte illa Jag har apa häst och villa En @powerpuffen full med pengar Är det @Ford3000 bra att ha Kom nu alla kågere @MarianneE kotte som jag känner Nu ska vi leva loppan @Ane Rikke sa Här kommer @FrankDrebin 2 1/2 Tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa Här kommer @Millimani @CAPS LOCK Ja här kommer faktiskt jag Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #593 Del Skrevet 24. desember 2023 Sprutpulverguttene Av Hans @Lurven, Hans @KnekkeBørre og Hans @Cid Hei heisann vi søler ikke på@Frøkenfryden Aldri @Boetica Alltid på @SVK Ja, @TheHairyToothfairy For vi gjør slettes ingenting, vi bare rusler pent omkring og drikker farsmelk PLING PLING! Her kommer sprutpulverguttene Med sprutglassestrusene Med sprut gjennom trusene Vi går litt på puppene, vi sprutpulverguttene Vi hviler ut her i @Ford3000 Der vi kan hygge oss med hver vår lille @Letharia For vi еr @powerpuffene Som drikkеr rusbrus PLING PLING! Tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala Men vi får kramper i @Peanuttene @Titania i benene Og selv om rusen er @Polly Ester Det iser i @MarianneE Det er @Athena Freyja Men vi @jukkapalmer sjarmerende, for vi trøster @Hoppetaujenta med hver vår lille @Trish For vi er @FrankDrebin 2 1/2 Som drikker @Cider PLING PLING! Tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala For vi gjør slettes ingenting vi bare rusler pent omkring og @Ane Rikke PLING PLING! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #594 Del Skrevet 24. desember 2023 God jul til alle her 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #595 Del Skrevet 24. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): God jul til alle her 😄 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God Jul, og vi håper at du får en fin jul.🎄🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. desember 2023 #596 Del Skrevet 24. desember 2023 Cid skrev (3 timer siden): God jul til alle her 😄 God jul 🎄✨ Den sangen der er lenge siden jeg har hørt gitt😊 morsom, ny tekst! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. desember 2023 #597 Del Skrevet 24. desember 2023 Kjenner meg igjen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #598 Del Skrevet 24. desember 2023 Ford3000 skrev (4 timer siden): God jul 🎄✨ Den sangen der er lenge siden jeg har hørt gitt😊 morsom, ny tekst! 😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God Jul.🎄🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2023 #599 Del Skrevet 24. desember 2023 Lurven skrev (På 21.12.2023 den 12.24): 😲 Frem med julesokken Kjakan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2023 #600 Del Skrevet 24. desember 2023 Cid skrev (13 timer siden): Sprutpulverguttene Av Hans @Lurven, Hans @KnekkeBørre og Hans @Cid Hei heisann vi søler ikke på@Frøkenfryden Aldri @Boetica Alltid på @SVK Ja, @TheHairyToothfairy For vi gjør slettes ingenting, vi bare rusler pent omkring og drikker farsmelk PLING PLING! Her kommer sprutpulverguttene Med sprutglassestrusene Med sprut gjennom trusene Vi går litt på puppene, vi sprutpulverguttene Vi hviler ut her i @Ford3000 Der vi kan hygge oss med hver vår lille @Letharia For vi еr @powerpuffene Som drikkеr rusbrus PLING PLING! Tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala Men vi får kramper i @Peanuttene @Titania i benene Og selv om rusen er @Polly Ester Det iser i @MarianneE Det er @Athena Freyja Men vi @jukkapalmer sjarmerende, for vi trøster @Hoppetaujenta med hver vår lille @Trish For vi er @FrankDrebin 2 1/2 Som drikker @Cider PLING PLING! Tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala, tralalalalala For vi gjør slettes ingenting vi bare rusler pent omkring og @Ane Rikke PLING PLING! Ikke søl på meg nei, jeg pleier være pen i tøyet☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå