Cid Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #561 Del Skrevet 15. desember 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Sugemunn Duckface. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #562 Del Skrevet 15. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Fuckface. Nei nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #563 Del Skrevet 15. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Nei nå altså Fucktales. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #564 Del Skrevet 15. desember 2023 Hei hå, nå er det pul igjen. (18 års aldersgrense) [Intro] Vil du være med så heng på! [Vers 1] Pulen, pulen, pulen den er her Med @Lurven og grønne julestaker Sneen faller hvit og @Polly Esters Og spruter lunt og lett, @Boetica @Peanutter klinger over forum og innlegg Nå er pulefesten her på ny Sang og spill på kvinneguiden Der hører vi vel hjemme [Vers 2] Hei hå, nå er det pul igjen Vi lager @KnekkeBørre og går på @Trish igjen Hei hå, bli med og syng @Athena Freyja For her er @SVK og @Cid og @Letharia Og tisser, troll og @Frøkenfryden Hei @TheHairyToothfairy, ta i @snabelen Vi koker farsmelk og @jukkapalmer rundt omkring Hei hå, det er vel @FrankDrebin 2 1/2 Som ikke kan la vær’ å være glad når det er @Ford3000! [Vers 3] Jeg gikk meg over tråd og innlegg Der møtte jeg en gammel bruker Han sa, han så, han spurte så: "Når kommer du?" Jo, jeg kommer om 69 sekunder I Klaskeland, i Klaskeland Og alle de som klaske kan De hører hjemme i klaskeland Hei hå, vi er i @Titanialand Og de som Titania kan Er hjemme i @Lykke Li Kom så går vi rundt om en romprose Tidlig en freddan morgenbrød [Vers 4] Hei hå, nå er det pul igjen Nå kommer nissen fram i fra sitt sexkammer igjen Hei hå, bli med og lek @Ane Rikke For her er BDSM og 69 og Sadomasochisme Og friere, Anton og @Hoppetaujenta Og hei, nå er det pul igjen Nå er det pul Igjen! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #565 Del Skrevet 15. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Hei hå, nå er det pul igjen. (18 års aldersgrense) [Intro] Vil du være med så heng på! [Vers 1] Pulen, pulen, pulen den er her Med @Lurven og grønne julestaker Sneen faller hvit og @Polly Esters Og spruter lunt og lett, @Boetica @Peanutter klinger over forum og innlegg Nå er pulefesten her på ny Sang og spill på kvinneguiden Der hører vi vel hjemme [Vers 2] Hei hå, nå er det pul igjen Vi lager @KnekkeBørre og går på @Trish igjen Hei hå, bli med og syng @Athena Freyja For her er @SVK og @Cid og @Letharia Og tisser, troll og @Frøkenfryden Hei @TheHairyToothfairy, ta i @snabelen Vi koker farsmelk og @jukkapalmer rundt omkring Hei hå, det er vel @FrankDrebin 2 1/2 Som ikke kan la vær’ å være glad når det er @Ford3000! [Vers 3] Jeg gikk meg over tråd og innlegg Der møtte jeg en gammel bruker Han sa, han så, han spurte så: "Når kommer du?" Jo, jeg kommer om 69 sekunder I Klaskeland, i Klaskeland Og alle de som klaske kan De hører hjemme i klaskeland Hei hå, vi er i @Titanialand Og de som Titania kan Er hjemme i @Lykke Li Kom så går vi rundt om en romprose Tidlig en freddan morgenbrød [Vers 4] Hei hå, nå er det pul igjen Nå kommer nissen fram i fra sitt sexkammer igjen Hei hå, bli med og lek @Ane Rikke For her er BDSM og 69 og Sadomasochisme Og friere, Anton og @Hoppetaujenta Og hei, nå er det pul igjen Nå er det pul Igjen! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. desember 2023 #566 Del Skrevet 15. desember 2023 1 hour ago, Cid said: Hei hå, nå er det pul igjen. (18 års aldersgrense) [Intro] Vil du være med så heng på! [Vers 1] Pulen, pulen, pulen den er her Med @Lurven og grønne julestaker Sneen faller hvit og @Polly Esters Og spruter lunt og lett, @Boetica @Peanutter klinger over forum og innlegg Nå er pulefesten her på ny Sang og spill på kvinneguiden Der hører vi vel hjemme [Vers 2] Hei hå, nå er det pul igjen Vi lager @KnekkeBørre og går på @Trish igjen Hei hå, bli med og syng @Athena Freyja For her er @SVK og @Cid og @Letharia Og tisser, troll og @Frøkenfryden Hei @TheHairyToothfairy, ta i @snabelen Vi koker farsmelk og @jukkapalmer rundt omkring Hei hå, det er vel @FrankDrebin 2 1/2 Som ikke kan la vær’ å være glad når det er @Ford3000! [Vers 3] Jeg gikk meg over tråd og innlegg Der møtte jeg en gammel bruker Han sa, han så, han spurte så: "Når kommer du?" Jo, jeg kommer om 69 sekunder I Klaskeland, i Klaskeland Og alle de som klaske kan De hører hjemme i klaskeland Hei hå, vi er i @Titanialand Og de som Titania kan Er hjemme i @Lykke Li Kom så går vi rundt om en romprose Tidlig en freddan morgenbrød [Vers 4] Hei hå, nå er det pul igjen Nå kommer nissen fram i fra sitt sexkammer igjen Hei hå, bli med og lek @Ane Rikke For her er BDSM og 69 og Sadomasochisme Og friere, Anton og @Hoppetaujenta Og hei, nå er det pul igjen Nå er det pul Igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. desember 2023 #567 Del Skrevet 15. desember 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hei hå, nå er det pul igjen. (18 års aldersgrense) [Intro] Vil du være med så heng på! [Vers 1] Pulen, pulen, pulen den er her Med @Lurven og grønne julestaker Sneen faller hvit og @Polly Esters Og spruter lunt og lett, @Boetica @Peanutter klinger over forum og innlegg Nå er pulefesten her på ny Sang og spill på kvinneguiden Der hører vi vel hjemme [Vers 2] Hei hå, nå er det pul igjen Vi lager @KnekkeBørre og går på @Trish igjen Hei hå, bli med og syng @Athena Freyja For her er @SVK og @Cid og @Letharia Og tisser, troll og @Frøkenfryden Hei @TheHairyToothfairy, ta i @snabelen Vi koker farsmelk og @jukkapalmer rundt omkring Hei hå, det er vel @FrankDrebin 2 1/2 Som ikke kan la vær’ å være glad når det er @Ford3000! [Vers 3] Jeg gikk meg over tråd og innlegg Der møtte jeg en gammel bruker Han sa, han så, han spurte så: "Når kommer du?" Jo, jeg kommer om 69 sekunder I Klaskeland, i Klaskeland Og alle de som klaske kan De hører hjemme i klaskeland Hei hå, vi er i @Titanialand Og de som Titania kan Er hjemme i @Lykke Li Kom så går vi rundt om en romprose Tidlig en freddan morgenbrød [Vers 4] Hei hå, nå er det pul igjen Nå kommer nissen fram i fra sitt sexkammer igjen Hei hå, bli med og lek @Ane Rikke For her er BDSM og 69 og Sadomasochisme Og friere, Anton og @Hoppetaujenta Og hei, nå er det pul igjen Nå er det pul Igjen! Sånne julesanger kan jeg like! 😂🤶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember 2023 #568 Del Skrevet 15. desember 2023 Cid skrev (3 timer siden): Hei hå, nå er det pul igjen. (18 års aldersgrense) [Intro] Vil du være med så heng på! [Vers 1] Pulen, pulen, pulen den er her Med @Lurven og grønne julestaker Sneen faller hvit og @Polly Esters Og spruter lunt og lett, @Boetica @Peanutter klinger over forum og innlegg Nå er pulefesten her på ny Sang og spill på kvinneguiden Der hører vi vel hjemme [Vers 2] Hei hå, nå er det pul igjen Vi lager @KnekkeBørre og går på @Trish igjen Hei hå, bli med og syng @Athena Freyja For her er @SVK og @Cid og @Letharia Og tisser, troll og @Frøkenfryden Hei @TheHairyToothfairy, ta i @snabelen Vi koker farsmelk og @jukkapalmer rundt omkring Hei hå, det er vel @FrankDrebin 2 1/2 Som ikke kan la vær’ å være glad når det er @Ford3000! [Vers 3] Jeg gikk meg over tråd og innlegg Der møtte jeg en gammel bruker Han sa, han så, han spurte så: "Når kommer du?" Jo, jeg kommer om 69 sekunder I Klaskeland, i Klaskeland Og alle de som klaske kan De hører hjemme i klaskeland Hei hå, vi er i @Titanialand Og de som Titania kan Er hjemme i @Lykke Li Kom så går vi rundt om en romprose Tidlig en freddan morgenbrød [Vers 4] Hei hå, nå er det pul igjen Nå kommer nissen fram i fra sitt sexkammer igjen Hei hå, bli med og lek @Ane Rikke For her er BDSM og 69 og Sadomasochisme Og friere, Anton og @Hoppetaujenta Og hei, nå er det pul igjen Nå er det pul Igjen! Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #569 Del Skrevet 15. desember 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Sånne pulesanger kan jeg like! 😂🤶 Likedan 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 16. desember 2023 #570 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (12 timer siden): Likedan 😁 Du forandret en bokstav i min tekst 😬 Jul, ikke pul. Eller, man må jo få pule i jula, men... Julesang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #571 Del Skrevet 16. desember 2023 Ford3000 skrev (2 timer siden): Du forandret en bokstav i min tekst 😬 Jul, ikke pul. Eller, man må jo få pule i jula, men... Julesang! Var jo det sangen min ble til da 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 16. desember 2023 #572 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Var jo det sangen min ble til da 😜 Joda, det har du helt rett i Du er gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #573 Del Skrevet 16. desember 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Joda, det har du helt rett i Du er gøy! Like så 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #574 Del Skrevet 16. desember 2023 Så går vi rundt om en @Polly Ester, Polly Ester, Polly Ester. Så går vi rundt om en Polly Ester tidlig en @Lurven morgen. Så gjør vi så når vi vasker vårt @Cid, vasker vårt Cid, vasker vårt Cid. Så gjør vi så når vi vasker vårt Cid, tidlig en freddan morgen. Så går vi rundt om en @Frøkenfryden, Frøkenfryden, Frøkenfryden. Så går vi rundt om en Frøkenfryden tidlig en tirsdag svømmetur. Så gjør vi så når vi skyller vår @snabel, skyller vår snabel, skyller vår snabel. Så gjør vi så når vi skyller vår snabel, tidlig en tirsdag morgen brød. Så går vi rundt om en @Athena Freyja, Athena Freyja, Athena Freyja. Så går vi rundt om en Athena Freyja tidlig en Gahan konsert. Så gjør vi så når vi henger opp vårt @SVK, henger opp vårt SVK, henger opp vårt SVK. Så gjør vi så når vi henger opp vårt SVK, tidlig en sosialprat morgen. Så går vi rundt om en @Hoppetaujenta, Hoppetaujenta, Hoppetaujenta. Så går vi rundt om en Hoppetaujenta tidlig en hoppende morgen. Så gjør vi så når vi ruller vår @Trish, ruller vår Trist, ruller vår Trish. Så gjør vi så når vi ruller vår Trish, tidlig en Trishdag morgen. Så går vi rundt om en @Letharia, Letharia, Letharia. Så går vi rundt om en Letharia tidlig en gaming morgen. Så gjør vi så når vi stryker vår @Boetica, stryker vår Boetica, stryker vår Boetica. Så gjør vi så når vi stryker vår Boetica, tidlig en kvinneguiden morgen. Så går vi rundt om en @jukkapalme, jukkapalme, jukkapalme. Så går vi rundt om en jukkapalme tidlig en Cæsar morgen. Så gjør vi så når vi vasker vår @Peanut, vasker vår Peanut, vasker vår Peanut. Så gjør vi så når vi vasker vår Peanut, tidlig en butter morgen. Så går vi rundt om en @TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy. Så går vi rundt om en TheHairyToothfairy tidlig en @Ane Rikke. Så gjør vi så når til @Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går. Så gjør vi så når til Ford3000 vi går, tidlig en søndag @KnekkeBørre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. desember 2023 #575 Del Skrevet 16. desember 2023 Dritbra, @Cid! 👏🏻👏🏻👏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #576 Del Skrevet 16. desember 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Dritbra, @Cid! 👏🏻👏🏻👏🏻 Takk 😃 Mange fine sanger fra Dizzie Tunes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. desember 2023 #577 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Takk 😃 Mange fine sanger fra Dizzie Tunes Ja ♥️ jeg hadde julekassetten deres da jeg var liten og elsket den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember 2023 #578 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Så går vi rundt om en @Polly Ester, Polly Ester, Polly Ester. Så går vi rundt om en Polly Ester tidlig en @Lurven morgen. Så gjør vi så når vi vasker vårt @Cid, vasker vårt Cid, vasker vårt Cid. Så gjør vi så når vi vasker vårt Cid, tidlig en freddan morgen. Så går vi rundt om en @Frøkenfryden, Frøkenfryden, Frøkenfryden. Så går vi rundt om en Frøkenfryden tidlig en tirsdag svømmetur. Så gjør vi så når vi skyller vår @snabel, skyller vår snabel, skyller vår snabel. Så gjør vi så når vi skyller vår snabel, tidlig en tirsdag morgen brød. Så går vi rundt om en @Athena Freyja, Athena Freyja, Athena Freyja. Så går vi rundt om en Athena Freyja tidlig en Gahan konsert. Så gjør vi så når vi henger opp vårt @SVK, henger opp vårt SVK, henger opp vårt SVK. Så gjør vi så når vi henger opp vårt SVK, tidlig en sosialprat morgen. Så går vi rundt om en @Hoppetaujenta, Hoppetaujenta, Hoppetaujenta. Så går vi rundt om en Hoppetaujenta tidlig en hoppende morgen. Så gjør vi så når vi ruller vår @Trish, ruller vår Trist, ruller vår Trish. Så gjør vi så når vi ruller vår Trish, tidlig en Trishdag morgen. Så går vi rundt om en @Letharia, Letharia, Letharia. Så går vi rundt om en Letharia tidlig en gaming morgen. Så gjør vi så når vi stryker vår @Boetica, stryker vår Boetica, stryker vår Boetica. Så gjør vi så når vi stryker vår Boetica, tidlig en kvinneguiden morgen. Så går vi rundt om en @jukkapalme, jukkapalme, jukkapalme. Så går vi rundt om en jukkapalme tidlig en Cæsar morgen. Så gjør vi så når vi vasker vår @Peanut, vasker vår Peanut, vasker vår Peanut. Så gjør vi så når vi vasker vår Peanut, tidlig en butter morgen. Så går vi rundt om en @TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy. Så går vi rundt om en TheHairyToothfairy tidlig en @Ane Rikke. Så gjør vi så når til @Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går. Så gjør vi så når til Ford3000 vi går, tidlig en søndag @KnekkeBørre. Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. desember 2023 #579 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Så går vi rundt om en @Polly Ester, Polly Ester, Polly Ester. Så går vi rundt om en Polly Ester tidlig en @Lurven morgen. Så gjør vi så når vi vasker vårt @Cid, vasker vårt Cid, vasker vårt Cid. Så gjør vi så når vi vasker vårt Cid, tidlig en freddan morgen. Så går vi rundt om en @Frøkenfryden, Frøkenfryden, Frøkenfryden. Så går vi rundt om en Frøkenfryden tidlig en tirsdag svømmetur. Så gjør vi så når vi skyller vår @snabel, skyller vår snabel, skyller vår snabel. Så gjør vi så når vi skyller vår snabel, tidlig en tirsdag morgen brød. Så går vi rundt om en @Athena Freyja, Athena Freyja, Athena Freyja. Så går vi rundt om en Athena Freyja tidlig en Gahan konsert. Så gjør vi så når vi henger opp vårt @SVK, henger opp vårt SVK, henger opp vårt SVK. Så gjør vi så når vi henger opp vårt SVK, tidlig en sosialprat morgen. Så går vi rundt om en @Hoppetaujenta, Hoppetaujenta, Hoppetaujenta. Så går vi rundt om en Hoppetaujenta tidlig en hoppende morgen. Så gjør vi så når vi ruller vår @Trish, ruller vår Trist, ruller vår Trish. Så gjør vi så når vi ruller vår Trish, tidlig en Trishdag morgen. Så går vi rundt om en @Letharia, Letharia, Letharia. Så går vi rundt om en Letharia tidlig en gaming morgen. Så gjør vi så når vi stryker vår @Boetica, stryker vår Boetica, stryker vår Boetica. Så gjør vi så når vi stryker vår Boetica, tidlig en kvinneguiden morgen. Så går vi rundt om en @jukkapalme, jukkapalme, jukkapalme. Så går vi rundt om en jukkapalme tidlig en Cæsar morgen. Så gjør vi så når vi vasker vår @Peanut, vasker vår Peanut, vasker vår Peanut. Så gjør vi så når vi vasker vår Peanut, tidlig en butter morgen. Så går vi rundt om en @TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy. Så går vi rundt om en TheHairyToothfairy tidlig en @Ane Rikke. Så gjør vi så når til @Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går. Så gjør vi så når til Ford3000 vi går, tidlig en søndag @KnekkeBørre. Koselig☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. desember 2023 #580 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Så går vi rundt om en @Polly Ester, Polly Ester, Polly Ester. Så går vi rundt om en Polly Ester tidlig en @Lurven morgen. Så gjør vi så når vi vasker vårt @Cid, vasker vårt Cid, vasker vårt Cid. Så gjør vi så når vi vasker vårt Cid, tidlig en freddan morgen. Så går vi rundt om en @Frøkenfryden, Frøkenfryden, Frøkenfryden. Så går vi rundt om en Frøkenfryden tidlig en tirsdag svømmetur. Så gjør vi så når vi skyller vår @snabel, skyller vår snabel, skyller vår snabel. Så gjør vi så når vi skyller vår snabel, tidlig en tirsdag morgen brød. Så går vi rundt om en @Athena Freyja, Athena Freyja, Athena Freyja. Så går vi rundt om en Athena Freyja tidlig en Gahan konsert. Så gjør vi så når vi henger opp vårt @SVK, henger opp vårt SVK, henger opp vårt SVK. Så gjør vi så når vi henger opp vårt SVK, tidlig en sosialprat morgen. Så går vi rundt om en @Hoppetaujenta, Hoppetaujenta, Hoppetaujenta. Så går vi rundt om en Hoppetaujenta tidlig en hoppende morgen. Så gjør vi så når vi ruller vår @Trish, ruller vår Trist, ruller vår Trish. Så gjør vi så når vi ruller vår Trish, tidlig en Trishdag morgen. Så går vi rundt om en @Letharia, Letharia, Letharia. Så går vi rundt om en Letharia tidlig en gaming morgen. Så gjør vi så når vi stryker vår @Boetica, stryker vår Boetica, stryker vår Boetica. Så gjør vi så når vi stryker vår Boetica, tidlig en kvinneguiden morgen. Så går vi rundt om en @jukkapalme, jukkapalme, jukkapalme. Så går vi rundt om en jukkapalme tidlig en Cæsar morgen. Så gjør vi så når vi vasker vår @Peanut, vasker vår Peanut, vasker vår Peanut. Så gjør vi så når vi vasker vår Peanut, tidlig en butter morgen. Så går vi rundt om en @TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy, TheHairyToothfairy. Så går vi rundt om en TheHairyToothfairy tidlig en @Ane Rikke. Så gjør vi så når til @Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går, til Ford3000 vi går. Så gjør vi så når til Ford3000 vi går, tidlig en søndag @KnekkeBørre. Denne var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå