Gjest Lurven Skrevet 24. november 2023 #461 Skrevet 24. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): Her var du i støtet, gutt! La oss danse da! Jeg er klar, det blir salsa!
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #462 Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er klar, det blir salsa! Franzen kan lære dere 1
Gjest Lurven Skrevet 24. november 2023 #463 Skrevet 24. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Franzen kan lære dere Oioioi, nå blir det trekant
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #464 Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (26 minutter siden): Oioioi, nå blir det trekant 😲 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2023 #465 Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Jeg er klar, det blir salsa! Etterpå blir'e lambada! 1
Gjest Lurven Skrevet 24. november 2023 #466 Skrevet 24. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Etterpå blir'e lambada! Chorando se foi quem um dia só me fez chorar
KnekkeBørre Skrevet 24. november 2023 #467 Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Chorando se foi quem um dia só me fez chorar Ikke engang jeg som ikke kan spansk skjønte den der.. Derfor sier vi ; Si arriba! 1
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #468 Skrevet 25. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Ikke engang jeg som ikke kan spansk skjønte den der.. Derfor sier vi ; Si arriba! Fordi der er portugisisk
KnekkeBørre Skrevet 25. november 2023 #469 Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Fordi der er portugisisk Det var da som bare portugisisk faen 1
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #470 Skrevet 25. november 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Det var da som bare portugisisk faen 😆
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #471 Skrevet 25. november 2023 Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de
Boetica Skrevet 25. november 2023 #472 Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de Tidlig oppe og klar til nye sprell? 😘 1
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #473 Skrevet 25. november 2023 Boetica skrev (8 minutter siden): Tidlig oppe og klar til nye sprell? 😘 Ja klarer aldri å sove særlig lenge av gangen, jeg begynner å bli en gammel mann vet du
Boetica Skrevet 25. november 2023 #474 Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Ja klarer aldri å sove særlig lenge av gangen, jeg begynner å bli en gammel mann vet du Bra KG er døgnåpent for oss med hatt og stokk 1
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #475 Skrevet 25. november 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Bra KG er døgnåpent for oss med hatt og stokk Ja da kan vi sitte her mens vi nyter kamferdrops til morgenkaffen
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2023 #476 Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Boetica Skrevet 25. november 2023 #477 Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Ja da kan vi sitte her mens vi nyter kamferdrops til morgenkaffen Og litt kamferdråper når vi dåner 1
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #478 Skrevet 25. november 2023 Boetica skrev (1 time siden): Og litt kamferdråper når vi dåner 😁
Ænema Skrevet 25. november 2023 #479 Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (10 timer siden): Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de 😂😂😂 1
TheHairyToothfairy Skrevet 26. november 2023 #480 Skrevet 26. november 2023 KnekkeBørre skrev (På 25.11.2023 den 0.22): Ikke engang jeg som ikke kan spansk skjønte den der.. Derfor sier vi ; Si arriba! Lambada er brasilianske greier, de tar sjeldent en spansk en. Med mindre hun er veldig pen, da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå