Ford3000 Skrevet 28. oktober 2023 #361 Del Skrevet 28. oktober 2023 Lurven skrev (11 timer siden): @Kvakky got back Oh my @Cid Becky, look at her @Peanut It is so big, she looks like One of those rap guys' @Mysticgirl friends But, ya know, who understands those rap guys? They only talk to @Vikarsykepleier because She looks like a total @Sjokoladepengeokay? I mean, her @Peanut, it's just so big Uh, I can't believe it's just so round, it's like out there I mean, uh, @CAPS LOCK, She's just so, black I like big @Peanuts and I cannot lie You other @Polly Esters can't deny That when a @Mysticgirl walks in with an itty bitty waist And a round thing in your face You get sprung, want to pull up tough 'Cause you noticed that @Peanut was stuffed Deep in the @Nevian she's wearing I'm hooked and I can't stop staring Oh @Kvakky, I wanna get @Titania And take your @jukkapalme My homeboys tried to warn @Rumle But that @Peanut you got makes (me, me so @Kvakky) Ooh, Rump-o'-smooth-skin You say you want to get in my Benz? Well, use me, use me Cause you ain't that average @KnekkeBørre I've seen her dancin' To hell with romancin' She's sweat, @Peanut Got it goin' like a turbo 'Vette I'm tired of @melatonin Sayin' flat @Peanuts are the thing Take the average black @Nevian and ask him that She gotta pack much back So, fellas (yeah) fellas (yeah) Has your girlfriend got the @Peanut? (Hell yeah) Tell 'em to shake it (shake it) shake it (shake it) Shake that @Kvakky @Peanut @Kvakky got back (L.A. face with the Oakland booty) @Kvakky got back (L.A. face with the Oakland booty) (L.A. face with the Oakland booty) I like 'em @Cid, and big And when I'm throwin' a gig I just can't help myself, I'm actin' like an @Ardwinna Now here's my scandal I wanna get @Boetica home And ugh, @CAPS LOCK ugh, ugh I ain't talkin' bout @Helgekarjol 'Cause @MarianneE parts are made for toys I want 'em real thick and @Kvakky So find that juicy double Mix-a-lot's in trouble Beggin' for a piece of that @Gladikaffe So I'm lookin' at rock videos Knock-kneed @Ichiko walkin' like @Hanakos You can have them bimbos I'll keep my women like @Frøkenfryden A word to the thick soul sistas, I want to get with @Titania I won't cuss or hit @Lea But I gotta be straight when I say I wanna (uh) 'Til the break of @Nevian Baby got it goin' @Adobyen A lot of simps won't like this song 'Cause them punks like to hit it and quit it And I'd rather stay and play 'Cause I'm long, and I'm strong And I'm down to get the @Lurven on So, ladies (yeah) ladies (yeah) If you wanna roll in my mercedes (yeah) Then turn around, stick it out Even @KnekkeBørre gotta shout @Kvakky got back @Kvakky got back Yeah, @Kvakky, when it comes to @AprilLudgate @Ichiko ain't got nothin' to do with my @Frøkenfryden Thirty-six, twenty-four, thirty-six Ha ha, only if she's @Fighter83 So your girlfriend rolls a @Boetica, playin' workout tapes by @Letharia But @Letharia ain't got a motor in the back of her @Boetica My @Cuntzilla don't want none Unless you've got buns, hun You can do @Cid bends or sit-ups But please don't lose that @Peanut Some brothers want to play that hard role And tell you that the @Peanut ain't gold So they toss it and leave it And I pull up quick to retrieve it So @Ichiko says you're fat Well I ain't down with @Rosakatt 'Cause your waist is small and your curves are kickin' And I'm thinkin' bout stickin' To the beanpole dames in the magazines You ain't it, Miss Thing Give me @Athena Freyja, I can't resist her Red beans and @Rumle didn't miss her Some knuckle @Cid tried to diss 'Cause his @Mysticgirl s are on my list He had game but he chose to hit 'em And I pull up @Ane Rikke to get wit 'em So ladies, if the butt is round And you want a triple X throwdown Dial @Ford3000 MIXALOT And kick them nasty thoughts @Kvakkygot back Baby got back A work of art! 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. oktober 2023 #362 Del Skrevet 28. oktober 2023 Fighter83 skrev (6 timer siden): Svært så produktiv du har vært da👏👏👏Dette hadde BTW vært en helt sinnsykt kul tur å vært på👏 🥂 Hadde vært helt magisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. oktober 2023 #363 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Hva blir det neste? @Vikingmamma mia I kissed a @Mysticgirl @Cid romance @TheHairyToothfairys wife Dont worry be @Kvakky Stay tuned Endret 28. oktober 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. oktober 2023 #364 Del Skrevet 28. oktober 2023 Actin' like an Ardwinna? Huffda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. oktober 2023 #365 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ardwinna skrev (1 time siden): Actin' like an Ardwinna? Huffda Det er vel ikke så fælt🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. oktober 2023 #366 Del Skrevet 28. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Det er vel ikke så fælt🙂 Kommer an på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. oktober 2023 #367 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ardwinna skrev (3 timer siden): Kommer an på! Ja vet du er litt farlig når du er sint og sånn men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. oktober 2023 #368 Del Skrevet 28. oktober 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Ja vet du er litt farlig når du er sint og sånn men Neida, jeg har bare sånn resting bitch face. Jeg biter ikke så hardt fra meg egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. oktober 2023 #369 Del Skrevet 29. oktober 2023 Ardwinna skrev (14 timer siden): Neida, jeg har bare sånn resting bitch face. Jeg biter ikke så hardt fra meg egentlig. Så du bedriver sånn stille behandling og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2023 #370 Del Skrevet 29. oktober 2023 Lurven skrev (På 28.10.2023 den 12.17): Hva blir det neste? @Vikingmamma mia I kissed a @Mysticgirl @Cid romance @TheHairyToothfairys wife Dont worry be @Kvakky Stay tuned Don’t worry be kvakky😃❤️🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2023 #371 Del Skrevet 29. oktober 2023 Lurven skrev (På 28.10.2023 den 9.57): Hadde vært helt magisk Nå har du lært snakke litt influencersk ser jeg. Der er alt magisk😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. oktober 2023 #372 Del Skrevet 29. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nå har du lært snakke litt influencersk ser jeg. Der er alt magisk😂 Jaa, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. oktober 2023 #373 Del Skrevet 31. oktober 2023 Sløv uten @visp Jeg tenker mye uten @Polly Ester PenisHodet er en stor ballong Jeg er alltid der hvor jeg vanker @SVK er aller best uten dong Mot IQ må jeg @Sjokoladepenge Men hils og si, jeg har @Boetica Jeg e'kke skapt for å infiltrere @StinkySocks eller @Titania, @Titania For jeg er sløv uten @visp(sløv) Feit uten @Peanutfeit) Fin uten @Vikarsykepleier og smilet er @Rosakatt Støl uten @melatonin(støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snopp når du er Sløv uten @visp Sløv uten @visp Sløv @Peanut er for @Vikarsykepleier Jeg e'kke skapt for slikt @Adobyen får jeg når jeg ler så jeg rister Av de som sier sport er din plikt @Polly Ester for kapitalister Kun papir for meg Så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten @Peanut(feit) Fin uten former og smilet er svett Støl uten trim (støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snop når du er Sløv uten @visp Fireogtyve @jukkapalmer Ville nüsse meg Jeg sa ""så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg"" For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten fett (feit) Fin uten former og smilet er svett Jeg er støl uten lim Mat er snop når du er Sløv, sløv, sløv Sløv uten @visp Sløv uten dop Sløv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober 2023 #374 Del Skrevet 31. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Sløv uten @visp Jeg tenker mye uten @Polly Ester PenisHodet er en stor ballong Jeg er alltid der hvor jeg vanker @SVK er aller best uten dong Mot IQ må jeg @Sjokoladepenge Men hils og si, jeg har @Boetica Jeg e'kke skapt for å infiltrere @StinkySocks eller @Titania, @Titania For jeg er sløv uten @visp(sløv) Feit uten @Peanutfeit) Fin uten @Vikarsykepleier og smilet er @Rosakatt Støl uten @melatonin(støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snopp når du er Sløv uten @visp Sløv uten @visp Sløv @Peanut er for @Vikarsykepleier Jeg e'kke skapt for slikt @Adobyen får jeg når jeg ler så jeg rister Av de som sier sport er din plikt @Polly Ester for kapitalister Kun papir for meg Så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten @Peanut(feit) Fin uten former og smilet er svett Støl uten trim (støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snop når du er Sløv uten @visp Fireogtyve @jukkapalmer Ville nüsse meg Jeg sa ""så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg"" For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten fett (feit) Fin uten former og smilet er svett Jeg er støl uten lim Mat er snop når du er Sløv, sløv, sløv Sløv uten @visp Sløv uten dop Sløv Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. oktober 2023 #375 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ikke skjønner jeg hvordan du klarer å tenke noe særlig uten Polly Ester... ...for da blir penishodet som en stor ballong, så jeg ville revurdert det der med den tenkninga alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. oktober 2023 #376 Del Skrevet 31. oktober 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Sløv uten @visp Jeg tenker mye uten @Polly Ester PenisHodet er en stor ballong Jeg er alltid der hvor jeg vanker @SVK er aller best uten dong Mot IQ må jeg @Sjokoladepenge Men hils og si, jeg har @Boetica Jeg e'kke skapt for å infiltrere @StinkySocks eller @Titania, @Titania For jeg er sløv uten @visp(sløv) Feit uten @Peanutfeit) Fin uten @Vikarsykepleier og smilet er @Rosakatt Støl uten @melatonin(støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snopp når du er Sløv uten @visp Sløv uten @visp Sløv @Peanut er for @Vikarsykepleier Jeg e'kke skapt for slikt @Adobyen får jeg når jeg ler så jeg rister Av de som sier sport er din plikt @Polly Ester for kapitalister Kun papir for meg Så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten @Peanut(feit) Fin uten former og smilet er svett Støl uten trim (støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snop når du er Sløv uten @visp Fireogtyve @jukkapalmer Ville nüsse meg Jeg sa ""så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg"" For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten fett (feit) Fin uten former og smilet er svett Jeg er støl uten lim Mat er snop når du er Sløv, sløv, sløv Sløv uten @visp Sløv uten dop Sløv 😯😯😯 nei ass nå må jeg ta the high road her ass🤪😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. oktober 2023 #377 Del Skrevet 31. oktober 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Sløv uten @visp Jeg tenker mye uten @Polly Ester PenisHodet er en stor ballong Jeg er alltid der hvor jeg vanker @SVK er aller best uten dong Mot IQ må jeg @Sjokoladepenge Men hils og si, jeg har @Boetica Jeg e'kke skapt for å infiltrere @StinkySocks eller @Titania, @Titania For jeg er sløv uten @visp(sløv) Feit uten @Peanutfeit) Fin uten @Vikarsykepleier og smilet er @Rosakatt Støl uten @melatonin(støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snopp når du er Sløv uten @visp Sløv uten @visp Sløv @Peanut er for @Vikarsykepleier Jeg e'kke skapt for slikt @Adobyen får jeg når jeg ler så jeg rister Av de som sier sport er din plikt @Polly Ester for kapitalister Kun papir for meg Så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten @Peanut(feit) Fin uten former og smilet er svett Støl uten trim (støl) Huet fullt av lim (lim) Mat er snop når du er Sløv uten @visp Fireogtyve @jukkapalmer Ville nüsse meg Jeg sa ""så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne @Frøkenfryden bli motorvei for meg"" For jeg er sløv uten @visp (sløv) Feit uten fett (feit) Fin uten former og smilet er svett Jeg er støl uten lim Mat er snop når du er Sløv, sløv, sløv Sløv uten @visp Sløv uten dop Sløv Hva skjer over her? Vi må bevise at vi ikke er roboter? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. oktober 2023 #378 Del Skrevet 31. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hva skjer over her? Vi må bevise at vi ikke er roboter? 😂 Sangen kom tilbake, var litt kokosnüsser i cookiesa dine bare @Lurven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. oktober 2023 #379 Del Skrevet 31. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Hva skjer over her? Vi må bevise at vi ikke er roboter? 😂 Huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. oktober 2023 #380 Del Skrevet 31. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Sangen kom tilbake, var litt kokosnüsser i cookiesa dine bare @Lurven Story of my life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå