Cid Skrevet 5. februar Forfatter #2641 Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Ingen er som kretive Cid her inne! Takk. Takk 2
Cid Skrevet 5. februar Forfatter #2643 Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Plusset på en A som hadde rømt oppi der. A for mannen din Anton?:) 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar #2644 Skrevet 5. februar Cid skrev (3 timer siden): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor Vi digger den sangen der, og vi synes at dette er en skikkelig bra episode. Du er skikkelig flink og kreativ å lage disse episodene, og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #2645 Skrevet 5. februar Cid skrev (15 minutter siden): A for mannen din Anton? Feil tråd. Feil tema. 1
Natriumclorid Skrevet 5. februar #2646 Skrevet 5. februar Cid skrev (4 timer siden): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor 🎶 1
Cid Skrevet 5. februar Forfatter #2647 Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Feil tråd. Feil tema. Er lov å tøyse på sosial prat 😁 1
Strigiformes Skrevet 5. februar #2648 Skrevet 5. februar Cid skrev (4 timer siden): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor Så fin den var @Cid 🎶🎶🎶 2
mia83 Skrevet 5. februar #2650 Skrevet 5. februar Cid skrev (6 timer siden): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor 1
lolitsme Skrevet 5. februar #2651 Skrevet 5. februar Cid skrev (6 timer siden): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor Digg! 🔥 1
MegJa Skrevet 6. februar #2653 Skrevet 6. februar Cid skrev (På 5.2.2026 den 16.24): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor Godt at du er tilbake her @Cid, for fullt 🤗
xQueenKx Skrevet 7. februar #2654 Skrevet 7. februar Cid skrev (På 5.2.2026 den 16.24): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor Ååå, takk Cid ❤️ 1
Cid Skrevet 7. februar Forfatter #2655 Skrevet 7. februar MegJa skrev (17 timer siden): Godt at du er tilbake her @Cid, for fullt 🤗 Vet ikke om for fullt men takk 1
Cid Skrevet 7. februar Forfatter #2656 Skrevet 7. februar xQueenKx skrev (29 minutter siden): Ååå, takk Cid ❤️ 1 1
n0vember Skrevet 10. februar #2657 Skrevet 10. februar Cid skrev (På 5.2.2026 den 16.24): Let's take our time tonight, @mia83 Above us, all the @MegJas are watchin' There's no place I'd rather be in this @Ford3000 Your @tåneglas are where I'm lost in Underneath the @Maskinfører We're dancin' all @jukkapalmed There's no reason to hide @Cid What we're feelin' inside @SVK now So, @Fighter83, let's just turn down the @Sola de and close the @Titania Ooh, I love that @xQueenKx, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just @Perine 'til we're @Lur Venn, baby @Frøkenfryden on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Stacy__ @sofie777 on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, @Strigiformes, mm I'll unzip the @Kryneren and watch it fall While I post your @Ciaran og Ciara No, don't be afraid to kåge it all I'll be right here, ready to like @Saras08 @MissStiles, you know you're perfect from Your @Nietsoj down to your @Hoppetaujenta Don't be confused by my @Natriumclorid 'Cause I ain't never been more for real, for real So just turn down the lights (down the lights) and close the door (close the door) Ooh, I love that @Minimeg1234, but you won't need it anymore No, you won't need it no more Let's just post 'til we're laughing, @fugl fønix @Beneath the Moon on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @Polly Ester on the floor Ooh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl Dance can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it? (It's warmin' up) can you feel it, @n0vember? (It's warmin' up) oh, seems like you're ready for more, more, more Let's just post 'til we're laughing Ooh, @Gladikaffe on the floor Hey, @Letharia, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @KnekkeBørre on the floor Oh, oh, take it on for me, for me, for me, for me now, girl @lolitsme on the floor Floor Floor Har ikke logget inn på noen dager, så derfor sent svar, men: Hyggelig å bli nevnt igjen, @Cid! Takk! 1 1
Cid Skrevet fredag kl. 20:41 Forfatter #2658 Skrevet fredag kl. 20:41 Jeg sitter nedpå kåge og ser utover forumet en solskinnsdag i ferien min I sommer skal jeg poste, gi en like og tagge Ja, denne innloggingen tror jeg blir fin Forbi meg suser @SVK i sin @Ford3000 med alle sine brukere ombord Det kryr av @Polly Estere der i @Lur Venn bluser som @lolitsme ble kjent med i fjor Jeg titter på @n0vembere, jeg har solbriller på så ingen riktig ser hvor jeg ser Den peneste av @Krynerene tar av seg sin @Cid og snur seg imot meg og sier Du, si meg har du det bra? Jo, takk skal du ha @Stacy__ jeg har det bedre enn de fleste her til stede @Hoppetaujenta jeg logger inn hver dag fordi jeg er glad det er så fint å poste, si meg kan du ikke se det? @Strigiformes Å, blir du med å lyse etter @Frøkenfrydener? For @Mokkabønner er det beste jeg vet Vi reiser ut i @Titaniaen min, en hvit @Maskinfører Hun sier hun er glad at jeg spurte Vi finner oss en @xQueenKx det er fredlig og stille Jeg sier jeg er glad at jeg @jukkapalmet Så sitter vi og koser oss til @Sola de går ned Og @sofie777 atter titter frem Vi lyser etter @MissStiles helt til klokka blir fire Fornøyde vi vender hjem Hun sier Takk for i dag jeg har hatt det så bra det har vært så gøy å være sammen med deg, @Fighter83 Jeg gleder meg til @Minimeg1234 klokka to i morra Vi har hatt det så fint @MegJa kanskje er det mer i @Gladikaffe Jeg dekker på med lys og røde @Periner og åpner en @Natriumclorid (eller noe) Nå har jeg det bra @fugl fønix Å, takk skal du ha @Beneath the Moon Jeg har det bedre enn de fleste her til stede Jeg poster hver dag fordi jeg er glad Det er så fint å leve selv om @KnekkeBørren er skjeve Jeg dekker på med @Ciaran og Ciara og venter på at @mia83 skal ringe på 1 8 2
Strigiformes Skrevet fredag kl. 20:44 #2659 Skrevet fredag kl. 20:44 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg sitter nedpå kåge og ser utover forumet en solskinnsdag i ferien min I sommer skal jeg poste, gi en like og tagge Ja, denne innloggingen tror jeg blir fin Forbi meg suser @SVK i sin @Ford3000 med alle sine brukere ombord Det kryr av @Polly Estere der i @Lur Venn bluser som @lolitsme ble kjent med i fjor Jeg titter på @n0vembere, jeg har solbriller på så ingen riktig ser hvor jeg ser Den peneste av @Krynerene tar av seg sin @Cid og snur seg imot meg og sier Du, si meg har du det bra? Jo, takk skal du ha @Stacy__ jeg har det bedre enn de fleste her til stede @Hoppetaujenta jeg logger inn hver dag fordi jeg er glad det er så fint å poste, si meg kan du ikke se det? @Strigiformes Å, blir du med å lyse etter @Frøkenfrydener? For @Mokkabønner er det beste jeg vet Vi reiser ut i @Titaniaen min, en hvit @Maskinfører Hun sier hun er glad at jeg spurte Vi finner oss en @xQueenKx det er fredlig og stille Jeg sier jeg er glad at jeg @jukkapalmet Så sitter vi og koser oss til @Sola de går ned Og @sofie777 atter titter frem Vi lyser etter @MissStiles helt til klokka blir fire Fornøyde vi vender hjem Hun sier Takk for i dag jeg har hatt det så bra det har vært så gøy å være sammen med deg, @Fighter83 Jeg gleder meg til @Minimeg1234 klokka to i morra Vi har hatt det så fint @MegJa kanskje er det mer i @Gladikaffe Jeg dekker på med lys og røde @Periner og åpner en @Natriumclorid (eller noe) Nå har jeg det bra @fugl fønix Å, takk skal du ha @Beneath the Moon Jeg har det bedre enn de fleste her til stede Jeg poster hver dag fordi jeg er glad Det er så fint å leve selv om @KnekkeBørren er skjeve Jeg dekker på med @Ciaran og Ciara og venter på at @mia83 skal ringe på Skikkelig sommerstemning 🙌 2
Kryneren Skrevet fredag kl. 20:48 #2660 Skrevet fredag kl. 20:48 Strigiformes skrev (2 minutter siden): Skikkelig sommerstemning 🙌 Fantastisk 🤩 skulle prøvd å lage en vinterversjon kanskje? Men din versjon var skikkelig fin, @Cid Takk skal du ha, jeg har det så bra🥳 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå