Cid Skrevet 3 timer siden Forfatter #2581 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Enda klokka er midt på natten og jeg ikke får sove, blir effekten "Boom!!!" og jeg er lys våken, klar til det meste med et smil. Takk, Cid. Du og samboeren din Anton er fine folk
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #2582 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Du og kameraten din Anton er fine folk Å, jeg takker også på vegne av ham som jo sover i sitt eget hjem på denne tiden av døgnet.
Cid Skrevet 3 timer siden Forfatter #2583 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Å, jeg takker også på vegne av ham som jo sover i sitt eget hjem på denne tiden av døgnet. 1
MissStiles Skrevet 33 minutter siden #2584 Skrevet 33 minutter siden Det var hyggelig å våkne til en ny episode! Veldig bra @Cid!!!! 1
Cid Skrevet 32 minutter siden Forfatter #2585 Skrevet 32 minutter siden MissStiles skrev (1 minutt siden): Det var hyggelig å våkne til en ny episode! Veldig bra @Cid!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå